• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

T-r-ö-t-t.
Vilket slit. Har nu jÀmnat ut jorden och vÀltat (heter det sÄ?) den. Skönt med vÀrmen, men det gick bra segt mot slutet.
20230910_162136.jpg
20230910_162144.jpg
Har du lagt pÄ ny jord runt stammen pÄ trÀdet? MÄnga trÀd gillar inte det nÄt vidare, ruttnar och dör tillslut.

Gott jobbat! SÀrskilt om du gjort allt sjÀlv. SjÀlv tog jag hjÀlp av 2 tonÄringar för att bli klar. Blir det rullmatta eller grÀsfrön? Vi körde rullmatta, vÀldigt tillfredstÀllande.
IgÄr trynade 20-Äringen till lite drygt 13-tiden skulle jag tippa. Sen chillade han medan pappa svettades.
Idag tĂ€nkte pappa att nu för det vara bra med den biten. SĂ„ frĂ„n strax innan lunch var vi i a f tvĂ„. đŸ’Ș
Nu ska det strös frön Àr tanken, och hoppas att frostnÀtterna hÄller sig borta.

20230910_182635.jpg

Fin-5000U pÄ igen.

Har du lagt pÄ ny jord runt stammen pÄ trÀdet? MÄnga trÀd gillar inte det nÄt vidare, ruttnar och dör tillslut.
Sant. Men jag tror det Àr seglivat. Beskar det för 2 Är sedan med motorsÄgen. Det gjordes med ringa hÀnsyn till trÀdets vÀl och ve. Inte sÄ mÄnga plommon i Är dock, mer av luftskott, vilket jag tror Àr trÀdets svar pÄ en tuff behandling.

Just runt trĂ€det Ă€r det inte sĂ„ tjockt med jord heller, sĂ„ jag tror det klarar sig. Om inte fĂ„r jag köra mer motorsĂ„g, och det Ă€r ju himla skoj 😈

Hetsade printern lite vĂ€l hĂ„rt i helgen (mĂ„ste ju bli klart innan kollegorna Ă€r tillbaka pĂ„ mĂ„ndagen 😬). Resultatet blev att lagren inte smĂ€lte ihop tillrĂ€ckligt, sĂ„ nu har jag en lĂ„da som kĂ€nns frasig 😅.
FÄr göra ett omtag om allt fungerar, ozongeneratorn levereras ikvÀll. KlockhÄllaren gör sitt jobb i alla fall
IMG_20230911_104238.jpg

Hetsade printern lite vĂ€l hĂ„rt i helgen (mĂ„ste ju bli klart innan kollegorna Ă€r tillbaka pĂ„ mĂ„ndagen 😬). Resultatet blev att lagren inte smĂ€lte ihop tillrĂ€ckligt, sĂ„ nu har jag en lĂ„da som kĂ€nns frasig 😅.
FÄr göra ett omtag om allt fungerar, ozongeneratorn levereras ikvÀll. KlockhÄllaren gör sitt jobb i alla fall
IMG_20230911_104238.jpg
Imponerande och snyggt! 👍

Tillbaka
Topp