hammersmashed
Silver
Fredagsmys:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Min sÀger hej!
Skaffade den som jobbklocka att bÀra i tung industri och den har varit med om mycket under ett par Är men förutom lite smuts sÄ ser den ut som ny. Fantastiskt tÄlig klocka.
![]()
Det Àr nog korrekt...
Det Àr nog korrekt...
Det var just det dÀr med matchy-matchy effekten som gjorde det!Tur att dom har vett nog att matcha taxibilarna mot din apelsin. Hade ju varit pinsamt om dom hade t.ex röda eller rosa bilar.
Lite osÀker pÄ geografin hÀr men bra matchy-matchy igen!Tur att dom har vett nog att matcha taxibilarna mot din apelsin. Hade ju varit pinsamt om dom hade t.ex röda eller rosa bilar.
Haha! Underbart ju
Haha! Underbart juVad heter appen?
Kan man hitta en mudmaster för under 4000 nÄgonstans i europa eller?
Inga just nu iafMÄste vara ny? Tycker mig ha sett en del gÄ under 4000 pÄ köp och sÀlj.
GWG-1000 serien avses.pratar ni om nÄgon speciell mudmaster eller? finns vÀl annars för under 2k utan problem?
Ser bra ut! Snygg!!!I en farligt riskabel och exotisk lagun, en vanlig dag i URsinnes spÀnnande tillvaro...![]()
![]()
![]()
Haha hade varit vidrigtNytt mod koncept:
![]()
Wow! Riktigt lÀcker! Vad roligt!Det landade in ett paket frÄn Japan idag.
![]()
![]()
Spot on!Riktigt smurfigt! Ăr det GWF-1000NV2-JF Men In Navy? Riktigt lĂ€cker modell. Jag satt precis och lĂ€ste om alla Frogman och jag har hittat en favorit![]()
En bild pÄ hela samlingen önskasDet landade in ett paket frÄn Japan idag.
![]()
![]()
En bild pÄ hela samlingen önskas.