• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

AD53A64C-184E-436C-BA88-21C810CB78DB.jpeg

Äntligen! :happyhappy:
Idag kom den!
Som jag har vÀntat, bestÀllde den 12 december! :wideyed:

Bilagor

• 477F2259-7F69-4FF9-938F-F3BAC397F2AC.jpeg
    477F2259-7F69-4FF9-938F-F3BAC397F2AC.jpeg
    285.9 KB · Visningar: 2
AlltsÄ enda fördelen med denna trÄden Àr att jag tappat fokus frÄn den mycket dyrare Grand Seiko-trÄden. G-shock Àr sÄ charmigt vulgÀrt pÄ nÄgot sÀtt. Nu gÀller det bara att lista ut vad jag egentligen behöver (först). Rangeman, Mudmaster eller Frogman. Lutar stark mot en begagnad Rangeman pga pris.

AlltsÄ enda fördelen med denna trÄden Àr att jag tappat fokus frÄn den mycket dyrare Grand Seiko-trÄden. G-shock Àr sÄ charmigt vulgÀrt pÄ nÄgot sÀtt. Nu gÀller det bara att lista ut vad jag egentligen behöver (först). Rangeman, Mudmaster eller Frogman. Lutar stark mot en begagnad Rangeman pga pris.
Helt enig med dig men mitt fokus togs frÄn Panerai! Börja med en Rangeman, det ger en fin mersmak :)

Rangeman Àr ett bra första val. Bra modul; bÀttre Àn Mudmasters och mycket prisvÀrd för vad du fÄr.

Köp en Rangeman och bli mer Àn nöjd. Sen köper du en Frogman och tÀnker att för bövelen en sÄn kvalitet. Sen köper du en Mudmaster och mÀrker att modulen Àr lite passé men klockan Àr fantastisk. Under tiden ser du alla @Fujoor proffsbilder pÄ alla squares. Och sÄ rullar det vidare...

grym, Àr det en GW-M5610NV-2JF ? isf. upplevs den som blÄare Àn pÄ bilden?
jag har nÀmligen en sÄn pÄ ingÄng som fastnat i tullen lite för lÀnge eftersom jag Àr lat... :rolleyes:
Yes! Jo, den Àr absolut i en blÄare ton Àn min bild :) produktbilderna Àr korrekta!

• Like
Reactions: :-)
Om nÄgon sitter pÄ en stökigt fÀrgglad square, som du vill bli av med, sÄ fÄr du gÀrna dra ett PM. Bilder för inspiration.
dw_5600tb_4b-1.jpg
DSC_0002.jpg

Vet ni om det finns en g-shock liknande denna i stil och kvalitetskÀnsla men som Àr lite mindre? Behöver inte ha depth sensor men gÀrna Tough solar och Multi band 6 :)
IMG_20190123_195843.jpg

Grattis! Hoppas att du blir nöjd med den, men det tror jag. Hur gillar du den hittills?
Tack!
Den Ă€r ju stor men tack vare hur undersidan/bandet Ă€r designat sĂ„ sitter den sjukt bra. Gillar ocksĂ„ att den Ă€r just stor. Övriga klockor kommer fĂ„ semester hĂ€r hemma nu!
Har velat ha en sen yonsson’s review av den 2015 , sĂ„ kĂ€nns kul att Ă€ntligen Ă€ga en!

Tack!
Den Ă€r ju stor men tack vare hur undersidan/bandet Ă€r designat sĂ„ sitter den sjukt bra. Gillar ocksĂ„ att den Ă€r just stor. Övriga klockor kommer fĂ„ semester hĂ€r hemma nu!
Har velat ha en sen yonsson’s review av den 2015 , sĂ„ kĂ€nns kul att Ă€ntligen Ă€ga en!

Du har verkligen vÀntat lÀnge om du ville ha den sedan 2015! Det Àr ju extra kul dÄ.

Tillbaka
Topp