Tack!Den Àr jÀkligt snygg! Perfekt med negativ urtavla.
Ja, det röda passar ju kanon med den negativa skÀrmen.
Hade aldrig i mitt liv trott att jag nÄnsin skulle ha en röd klocka men sÄ kan det gÄ...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Tack!Den Àr jÀkligt snygg! Perfekt med negativ urtavla.
Ja du tycker ju inte om dom nya wildlife leopard mönstrade heller men rÀtt som det Àr sitter du dÀr med en leopard rangeman och matchande slips.Tack!
Ja, det röda passar ju kanon med den negativa skÀrmen.
Hade aldrig i mitt liv trott att jag nÄnsin skulle ha en röd klocka men sÄ kan det gÄ...
Ja du tycker ju inte om dom nya wildlife leopard mönstrade heller men rÀtt som det Àr sitter du dÀr med en leopard rangeman och matchande slips.
Ărn-versionen av Gravitymastern var inte dum. Det ska alltsĂ„ vara STN display pĂ„ den efter vad det stĂ„r. Hmm, mja...2019 love the sea and earth.
Mudmastern ser frÀck ut.
https://www.g-central.com/g-shock-baby-g-love-the-sea-and-the-earth-2019/
![]()
Helt enig med dig men mitt fokus togs frÄn Panerai! Börja med en Rangeman, det ger en fin mersmakAlltsÄ enda fördelen med denna trÄden Àr att jag tappat fokus frÄn den mycket dyrare Grand Seiko-trÄden. G-shock Àr sÄ charmigt vulgÀrt pÄ nÄgot sÀtt. Nu gÀller det bara att lista ut vad jag egentligen behöver (först). Rangeman, Mudmaster eller Frogman. Lutar stark mot en begagnad Rangeman pga pris.
AlltsÄ enda fördelen med denna trÄden Àr att jag tappat fokus frÄn den mycket dyrare Grand Seiko-trÄden. G-shock Àr sÄ charmigt vulgÀrt pÄ nÄgot sÀtt. Nu gÀller det bara att lista ut vad jag egentligen behöver (först). Rangeman, Mudmaster eller Frogman. Lutar stark mot en begagnad Rangeman pga pris.
Köp en Rangeman och bli mer Àn nöjd. Sen köper du en Frogman och tÀnker att för bövelen en sÄn kvalitet. Sen köper du en Mudmaster och mÀrker att modulen Àr lite passé men klockan Àr fantastisk. Under tiden ser du alla @Fujoor proffsbilder pÄ alla squares. Och sÄ rullar det vidare...AlltsÄ enda fördelen med denna trÄden Àr att jag tappat fokus frÄn den mycket dyrare Grand Seiko-trÄden. G-shock Àr sÄ charmigt vulgÀrt pÄ nÄgot sÀtt. Nu gÀller det bara att lista ut vad jag egentligen behöver (först). Rangeman, Mudmaster eller Frogman. Lutar stark mot en begagnad Rangeman pga pris.
![]()
Ăntligen!
Idag kom den!
Som jag har vÀntat, bestÀllde den 12 december!![]()
Man tackarKöp en Rangeman och bli mer Àn nöjd. Sen köper du en Frogman och tÀnker att för bövelen en sÄn kvalitet. Sen köper du en Mudmaster och mÀrker att modulen Àr lite passé men klockan Àr fantastisk. Under tiden ser du alla @Fujoor proffsbilder pÄ alla squares. Och sÄ rullar det vidare...
Har den sjÀlv pÄ mig 24/7..och du kan Àven gÄr till bastu med den) confirmed 100%!!! .. Görde lite modding och mÄlade röd som syns pÄ bilden. Klockan Àr direkt import frÄn Japan!![]()
![]()
Ăntligen!
Idag kom den!
Min första square, mycket trevlig!
![]()
Yes! Jo, den Àr absolut i en blÄare ton Àn min bildgrym, Àr det en GW-M5610NV-2JF ? isf. upplevs den som blÄare Àn pÄ bilden?
jag har nÀmligen en sÄn pÄ ingÄng som fastnat i tullen lite för lÀnge eftersom jag Àr lat...![]()
Tack sÄ mycket! GW-M5610NV-2JFTjusigt val. Jag gillar de gula detaljerna.
Vad heter modellen?
Den Àldre versionen av Frogman passar kanske den beskrivningen?Vet ni om det finns en g-shock liknande denna i stil och kvalitetskÀnsla men som Àr lite mindre? Behöver inte ha depth sensor men gÀrna Tough solar och Multi band 6
![]()
Ăr inte sĂ„ insatt tyvĂ€rr, vet du vilken ref det Ă€r?Den Ă€ldre versionen av Frogman passar kanske den beskrivningen?
Tack!Grattis! Hoppas att du blir nöjd med den, men det tror jag. Hur gillar du den hittills?
![]()
Ăntligen!
Idag kom den!
Ărn-versionen av Gravitymastern var inte dum. Det ska alltsĂ„ vara STN display pĂ„ den efter vad det stĂ„r. Hmm, mja...
Leopardklockan vet jag inte riktigt..
Tack!
Den Ă€r ju stor men tack vare hur undersidan/bandet Ă€r designat sĂ„ sitter den sjukt bra. Gillar ocksĂ„ att den Ă€r just stor. Ăvriga klockor kommer fĂ„ semester hĂ€r hemma nu!
Har velat ha en sen yonssonâs review av den 2015 , sĂ„ kĂ€nns kul att Ă€ntligen Ă€ga en!