Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Dödsryck eller livsgnista? Din kompis, kan man sÀga att han/hon befinner sig i en livskris och kanske tröttnat pÄ att G-Shock inte slÀpper nya klockor utan snarare bara olika fÀrgkombinationer? Eller kan det bero pÄ att mycket uppmÀrksamhet och likes ges till titan och MR-G i trÄden och att din kompis kÀnner att han/hon inte lÀngre nÄr fram utan att en röd linje behöver korsas?Den dÀr bekanta.... Han kan hypotetiskt sett rÄkat köpa en G-shock live under kvÀllens Clubhouse-snack
Det kan ju vara sÄ att den dÀr liraren har lagt en del av klockkontot pÄ att bygga klart ett garage iofs, men oxÄ att det in te poppat upp nÄgra supervillhöverobjekt pÄ sÀljstÀllen en stundDödsryck eller livsgnista? Din kompis, kan man sÀga att han/hon befinner sig i en livskris och kanske tröttnat pÄ att G-Shock inte slÀpper nya klockor utan snarare bara olika fÀrgkombinationer? Eller kan det bero pÄ att mycket uppmÀrksamhet och likes ges till titan och MR-G i trÄden och att din kompis kÀnner att han/hon inte lÀngre nÄr fram utan att en röd linje behöver korsas?
Jag vet var det finns nĂ„gra hyllmeter med mer klassiska digi och ana-digi-GsâŠoch @roosterman sjĂ€lv sĂ„ kĂ€nner jag att det Ă€r trĂ„kigt att klassiska G-s Ă€r pĂ„ vĂ€g att dö ut och Ă€r pĂ„ vĂ€g att ersĂ€ttas av MIP med trĂ„kig design, bluetooth eller klockor med pulssensorer. Den klassiska digitala G-Shocken blir det tyvĂ€rr mindre av och det Ă€r olyckligt.
#doompostingâŠoch @roosterman sjĂ€lv sĂ„ kĂ€nner jag att det Ă€r trĂ„kigt att klassiska G-s Ă€r pĂ„ vĂ€g att dö ut och Ă€r pĂ„ vĂ€g att ersĂ€ttas av MIP med trĂ„kig design, bluetooth eller klockor med pulssensorer. Den klassiska digitala G-Shocken blir det tyvĂ€rr mindre av och det Ă€r olyckligt.
He he det stÀmmer! Jag Àr trött pÄ fÀrgkombinationer och vill ha tillbaka lite nya varianter av klockor som förtjÀnar ett frÀsigt baklock med nÄgot djur som @L&W postade. Helst utan blÄtand Ska kanske byta namn till @Sonnyoldfart#doomposting
Det Àr inte lÀngre en domherre vi ser i avataren det Àr en doooomherre.
Ibland kan jag kÀnna mig som en superhjÀlte...He he det stÀmmer! Jag Àr trött pÄ fÀrgkombinationer och vill ha tillbaka lite nya varianter av klockor som förtjÀnar ett frÀsigt baklock med nÄgot djur som @L&W postade. Helst utan blÄtand Ska kanske byta namn till @Sonnyoldfart
Tycker det har lite negativ klang... VintageSonny?He he det stÀmmer! Jag Àr trött pÄ fÀrgkombinationer och vill ha tillbaka lite nya varianter av klockor som förtjÀnar ett frÀsigt baklock med nÄgot djur som @L&W postade. Helst utan blÄtand Ska kanske byta namn till @Sonnyoldfart
Hej trÄden...
En bekant till mig undrar.....
Har inte köpt en enda G-shock pÄ flera veckor
Ăr det nĂ„got fel pĂ„ honom dĂ„??
Hypotetiskt sett alltsÄ?
Den dÀr bekanta.... Han kan hypotetiskt sett rÄkat köpa en G-shock live under kvÀllens Clubhouse-snack
Jag hÄller med angÄende blÄtand och "smart"funktioner, inte alls min tekopp.He he det stÀmmer! Jag Àr trött pÄ fÀrgkombinationer och vill ha tillbaka lite nya varianter av klockor som förtjÀnar ett frÀsigt baklock med nÄgot djur som @L&W postade. Helst utan blÄtand Ska kanske byta namn till @Sonnyoldfart
En tanke har börjat gro. Har ett tag varit helt inne pÄ de större G-shockerna som ofta kommer pÄ band. Har blivit allt mer sugen pÄ att styra över till fyrkanter (och ev. andra) pÄ lÀnk istÀllet. Kanske ska ta och rotera ut nÄgra Masters of G. FÄr se hur jag gör. Heads up kommer i sÄ fall
KvÀllsklockan
Samma hÀr, tröttnat igen lite pÄ de stora. Men gÄr ocksÄ i perioder med vad som gillas, vore kul med en square igen och kanske metall denna ggnEn tanke har börjat gro. Har ett tag varit helt inne pÄ de större G-shockerna som ofta kommer pÄ band. Har blivit allt mer sugen pÄ att styra över till fyrkanter (och ev. andra) pÄ lÀnk istÀllet. Kanske ska ta och rotera ut nÄgra Masters of G. FÄr se hur jag gör. Heads up kommer i sÄ fall
KvÀllsklockan
HÀrligt spejsig den dÀr ana-digin.Dags för lite klockbyte Àntligen
Inte för att Rangeman behöver bytas, men att man Àntligen Àr hemma sÄ man kan byta G
Precis. Helt inne pÄ olika stÄl-fyrkanter för nÄgot Är sedan. DÀrefter GWG för hela slanten. Och nu kanske tillbaka till fyrkanterna. OmvÀxling ger energiSamma hÀr, tröttnat igen lite pÄ de stora. Men gÄr ocksÄ i perioder med vad som gillas, vore kul med en square igen och kanske metall denna ggn
Var sugen pÄ dw5735 som kom upp men för sent, nÄgon i trÄden som knep?