• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

I en farligt riskabel och exotisk lagun, en vanlig dag i URsinnes spÀnnande tillvaro... :rolleyes:

FRNV90w.jpg

FRNV91w.jpg

LĂ€ckert.
Snuskigt skarp display pÄ den första bilden!

Du @Fujoor jag sÄg att du har eller har haft en Frogman GF-8250 i din Àgo. Jag Àr inne i ett Frogmanskov just nu, kan du inte vara hygglig och sÀga ett par Àrliga ord om denna klocka?

Du @Fujoor jag sÄg att du har eller har haft en Frogman GF-8250 i din Àgo. Jag Àr inne i ett Frogmanskov just nu, kan du inte vara hygglig och sÀga ett par Àrliga ord om denna klocka?
Helt Àrligt sÄ uppskattade jag nog inte frogmans pÄ den tiden. Jag tycker storleken var bra. Satt vÀldigt bekvÀmt. Det enda jag inte gillade var fÀrgkombinationen. Skulle jag haft den grÄ/blÄa hade jag nog behÄllt den.
DSC_0048.jpg

Lustigt nog vad jag vÀldigt mkt mer förtjust i den hÀr jelly varianten. Tror dock bÀgge Àr lika stora.
DSC_0003.jpg

Helt Àrligt sÄ uppskattade jag nog inte frogmans pÄ den tiden. Jag tycker storleken var bra. Satt vÀldigt bekvÀmt. Det enda jag inte gillade var fÀrgkombinationen. Skulle jag haft den grÄ/blÄa hade jag nog behÄllt den.
DSC_0048.jpg

Lustigt nog vad jag vÀldigt mkt mer förtjust i den hÀr jelly varianten. Tror dock bÀgge Àr lika stora.
DSC_0003.jpg
Jag gillar den blÄ fÀrgen men kanske kan jag störa mig pÄ cammoremmen? Jag Àr dock mycket sugen att testa, mycket beroende pÄ den rimliga storleken.

DSC_0048.jpg

DSC_0003.jpg

Min största g-shockÄgren jag inte köpte camon nÀr du sÄlde, var ju inte direkt dyr :banghead:

SÄg en i Grekland nÄgot Är senare pÄ en herre, sÄ cool!

Tillbaka
Topp