Alla Frogs eller alla G-Shocks?En bild pÄ hela samlingen önskas.
Kan knappt fota mer Àn en klocka med anstÀndigt resultat hursomhelst sÄ...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Alla Frogs eller alla G-Shocks?En bild pÄ hela samlingen önskas.
I en farligt riskabel och exotisk lagun, en vanlig dag i URsinnes spÀnnande tillvaro...![]()
![]()
![]()
Alla Frogs eller alla G-Shocks?
Och inte ett dammkorn eller tillstymmelse till smuts nÄnstans, vÀl preppat!LÀckert.
Snuskigt skarp display pÄ den första bilden!
Alla Frogs eller alla G-Shocks?
Den sitter snyggt!Min första square, mycket trevlig!
![]()
dagens Àventyr bjöd pÄ blÄ himmel, karga berg och en fyrkantig skönhet!
Gul morgon!God morgon!
![]()
Stor villhöver-faktorGod morgon!
![]()
Helt Àrligt sÄ uppskattade jag nog inte frogmans pÄ den tiden. Jag tycker storleken var bra. Satt vÀldigt bekvÀmt. Det enda jag inte gillade var fÀrgkombinationen. Skulle jag haft den grÄ/blÄa hade jag nog behÄllt den.Du @Fujoor jag sÄg att du har eller har haft en Frogman GF-8250 i din Àgo. Jag Àr inne i ett Frogmanskov just nu, kan du inte vara hygglig och sÀga ett par Àrliga ord om denna klocka?
God morgon!
![]()
Den ser ut att bli mobbad och attackerad av köksredskapen.![]()
Ligger pÄ sÀlj om nÄn e sugen
Jag gillar den blÄ fÀrgen men kanske kan jag störa mig pÄ cammoremmen? Jag Àr dock mycket sugen att testa, mycket beroende pÄ den rimliga storleken.Helt Àrligt sÄ uppskattade jag nog inte frogmans pÄ den tiden. Jag tycker storleken var bra. Satt vÀldigt bekvÀmt. Det enda jag inte gillade var fÀrgkombinationen. Skulle jag haft den grÄ/blÄa hade jag nog behÄllt den.
![]()
Lustigt nog vad jag vÀldigt mkt mer förtjust i den hÀr jelly varianten. Tror dock bÀgge Àr lika stora.
![]()
Helt Àrligt sÄ uppskattade jag nog inte frogmans pÄ den tiden. Jag tycker storleken var bra. Satt vÀldigt bekvÀmt. Det enda jag inte gillade var fÀrgkombinationen. Skulle jag haft den grÄ/blÄa hade jag nog behÄllt den.
![]()
Lustigt nog vad jag vÀldigt mkt mer förtjust i den hÀr jelly varianten. Tror dock bÀgge Àr lika stora.
![]()
Jag fick slita för att sÀlja den utomlands, dessutom till nÄn jÀkla tysk.Min största g-shockÄgren jag inte köpte camon nÀr du sÄlde, var ju inte direkt dyr
SÄg en i Grekland nÄgot Är senare pÄ en herre, sÄ cool!
Jag fick slita för att sÀlja den utomlands, dessutom till nÄn jÀkla tysk.
Konstigt att den inte Àr populÀr. Jag tycker att den Àr svincool och jag kommer förmodligen att skaffa mig en sÄ smÄningom!Jag fick slita för att sÀlja den utomlands, dessutom till nÄn jÀkla tysk.