• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Äntligen! VĂ€rldens bĂ€sta fredag! đŸ„ł
20231013_052908.jpg

Ja det kÀnns som att under en apokalyps ska man kanske inte hÀcka hemma med 1000 konserver.
Ut i skogen ska man.

Har i nulÀget skaffat : SÄg, liten yxa, visselpipor, eldstÄl, bushcraft knivar, tarp, tjocka liggunderlag (frÄn Clas Ohlson), tjockt tÀcke/sovsÀck kombo, frystorkad mat för nÄgra dagar, sawyer vattenrenare, aluminiumfiltar/rymdfiltar, nödradio, liten kikare, bushbox kök, kompass, paracord (med koppar och fiskelina), allt fÄr plats om man knökar in den i en 35 l ryggsÀck. NÄt jag har missat förutom bra kÀngor och klÀder? Kanske ska flytta diskussionen till prepper-trÄden ^^
5C. Cutting, cover, cordage, combustion, CONTAINER. Du har glömt en kastrull eller liknande 😃

Godmorgon! Äntligen grodfredag och kul med denna pĂ„ armen. Men flĂ€rpen kommer att driva mig till vansinne... GĂ„r inte in under manschetten och fastnar i jackan. Kan blir ett bidrag till fensoppan Ă€ndĂ„ @Sorubim @Patric J 😊

IMG_6570.jpeg
Du kan vĂ€rma hajfenan i kokhett vatten och sedan böja den i önskad riktning medan den svalnar. Sen förvarar du klockan i flĂ€rpböjarposition sĂ„ fĂ„r du ordning pĂ„ den. En bild pĂ„ Shamu. De ska böjas i tid

IMG_9862.jpeg

Du kan vĂ€rma hajfenan i kokhett vatten och sedan böja den i önskad riktning medan den svalnar. Sen förvarar du klockan i flĂ€rpböjarposition sĂ„ fĂ„r du ordning pĂ„ den. En bild pĂ„ Shamu. De ska böjas i tid

IMG_9862.jpeg
Shamu har jag sett live pÄ SeaWorld Orlando 2002 tillsammans med trÀnar-tjejen Dawn Therese Brancheau som blev dödad 2010..... spÀckhuggrna Àr verkligen majestÀtiska djur!!! kslike

Tillbaka
Topp