Ăntligen! VĂ€rldens bĂ€sta fredag!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
5C. Cutting, cover, cordage, combustion, CONTAINER. Du har glömt en kastrull eller liknandeJa det kÀnns som att under en apokalyps ska man kanske inte hÀcka hemma med 1000 konserver.
Ut i skogen ska man.
Har i nulÀget skaffat : SÄg, liten yxa, visselpipor, eldstÄl, bushcraft knivar, tarp, tjocka liggunderlag (frÄn Clas Ohlson), tjockt tÀcke/sovsÀck kombo, frystorkad mat för nÄgra dagar, sawyer vattenrenare, aluminiumfiltar/rymdfiltar, nödradio, liten kikare, bushbox kök, kompass, paracord (med koppar och fiskelina), allt fÄr plats om man knökar in den i en 35 l ryggsÀck. NÄt jag har missat förutom bra kÀngor och klÀder? Kanske ska flytta diskussionen till prepper-trÄden ^^
Tack! Otroligt fin. Gillar de blÄa detaljerna och den höga kvalitetskÀnslan. Bra tyngd. Men flÀrpen kommer att bli en liten utmaningBra val och köp!
Hur gillar du den?
Du kan vĂ€rma hajfenan i kokhett vatten och sedan böja den i önskad riktning medan den svalnar. Sen förvarar du klockan i flĂ€rpböjarposition sĂ„ fĂ„r du ordning pĂ„ den. En bild pĂ„ Shamu. De ska böjas i tidâŠ
Den dÀr Àr ju i mint condition för bövelen Otroligt spartansk och cool. Inte ens datum. Hur hÄller den tiden?Trevlig fredag!
Tack! Det finns nÄgot mÀrke, men bra skick för en sÄ pass gammal klocka. Den mÄste ha levt ett lugnt liv.Den dÀr Àr ju i mint condition för bövelen
Har bara haft den i tre dagar, men Àn sÄ lÀnge hÄller den tiden pÄ sekunden,Den dÀr Àr ju i mint condition för bövelen Otroligt spartansk och cool. Inte ens datum. Hur hÄller den tiden?
Tack! Otroligt fin. Gillar de blÄa detaljerna och den höga kvalitetskÀnslan. Bra tyngd. Men flÀrpen kommer att bli en liten utmaning
5C. Cutting, cover, cordage, combustion, CONTAINER. Du har glömt en kastrull eller liknande
Shamu har jag sett live pĂ„ SeaWorld Orlando 2002 tillsammans med trĂ€nar-tjejen Dawn Therese Brancheau som blev dödad 2010..... spĂ€ckhuggrna Ă€r verkligen majestĂ€tiska djur!!!Du kan vĂ€rma hajfenan i kokhett vatten och sedan böja den i önskad riktning medan den svalnar. Sen förvarar du klockan i flĂ€rpböjarposition sĂ„ fĂ„r du ordning pĂ„ den. En bild pĂ„ Shamu. De ska böjas i tidâŠ
Det Àr 2 till som Àr pÄ vÀg.Vill ha
INTE kapa!!!!!! BÀttre du tar pÄ dig ett sÄnt dÀr svettarmband för att förstora handleden sÄ flÀrpen anvÀnds lixomTack! Otroligt fin. Gillar de blÄa detaljerna och den höga kvalitetskÀnslan. Bra tyngd. Men flÀrpen kommer att bli en liten utmaning
Första gÄngen jag sÄg showen sÄ var den fantastisk! Andra gÄngen jag sÄg showen sÄ var den bara sorglig. Stackars djur!Shamu har jag sett live pÄ SeaWorld Orlando 2002 tillsammans med trÀnar-tjejen Dawn Therese Brancheau som blev dödad 2010..... spÀckhuggrna Àr verkligen majestÀtiska djur!!!
TJĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂPVill ha
Den blir nog slutsĂ„ld direkt innan man hinner trycka pĂ„ köpknappen.TJĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂP
Första gÄngen jag sÄg showen sÄ var den fantastisk! Andra gÄngen jag sÄg showen sÄ var den bara sorglig. Stackars djur!
VÄtdrÀkt hade kanske varit nÄgot Ska inte kapa.INTE kapa!!!!!! BÀttre du tar pÄ dig ett sÄnt dÀr svettarmband för att förstora handleden sÄ flÀrpen anvÀnds lixom
Eller en torr/vÄtdrÀkt
Hitta en extra keeper och dra den upp mot luggarna sÄ den lÄser hajfenan.... jag hade 2 keepers pÄ min 9300 Mudman, funkar hur bra somhelst...VÄtdrÀkt hade kanske varit nÄgot Ska inte kapa.
Gillar verkligen det blÄskimrande pÄ insidan av bandet