• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Nygren

Audemars
2-Faktor
Klar för idag. Lite senare ska jag lÀmna en groda som jag sÄlt och hÀmta en som jag köpt. Blir en fin kvÀll.

IMG_6556.jpeg
 

Nygren

Audemars
2-Faktor
Köpte en misstĂ€nkt fuling idag. Men 300 Ă€r det vĂ€rt för att stilla nyfikenheten. En BAPE med var det verkar legit baksida, men inte sĂ„ legit framsida... WAR 21ST RESIST?! 😅
Screenshot_2023-10-12-15-15-14-590-edit_com.android.chrome.jpg

Screenshot_2023-10-12-15-14-48-608-edit_com.android.chrome.jpg
Snabbgooglade och ramlade in pĂ„ nĂ„got forum dĂ€r man skrev att det ska stĂ„ sĂ„ 😳. Men vet inte det stĂ€mmer.

Edit: Och nÀr jag googlade vidare verkar det stÀmma, Ätminstone gÀllande vissa modeller
 

ekke

Panerai
2-Faktor
Enligt Shockbase sÄ ska den se ut sÄ hÀr.
Screenshot_2023-10-12-17-51-58-57_df198e732186825c8df26e3c5a10d7cd.jpg
I knows, dĂ€rav legitimitetstvivlet 😬.
Kollade Shockbase, kollade eBay. Tyckte det var vĂ€rt 300 😅

Edit: Efter lite mer googlande Ă€r jag nu ganska övertygad om att det Ă€r en fejk. Ska tydligen finnas vĂ€ldigt gott om hyfsade kopior av dessa. 😅
 
Senast Àndrad:

Frontendarn

Panerai
2-Faktor
Ed Sheeran har setts med en gul G-Shock sedan ett tag tillbaka som ingen riktigt visste vad det var. Nu har han visat upp den i samband med Hodinkees Talking Watches som slÀpptes idag (kollar just nu, riktigt bra avsnitt Àn sÄ lÀnge) och den slÀpps 18 oktober!



OdSaQWZBLmg7FSfGdZlShIoOy8.png
 

Nygren

Audemars
2-Faktor
đŸ˜±

Bör Ă„tgĂ€rdas! 😎

20231005_181237.jpg


TillÀgg: bara för att det inte ska uppstÄ missförstÄnd om nÄgon inte har lÀst tidigare inlÀgg sÄ Äsyftas den lÄngt utstickande flÀrpen pÄ armbandet.
FlĂ€rpen Ă€r ju charmen. FĂ„r se om jag tycker det Ă€ven nĂ€r jag haft den pĂ„ armen en hel dag 😊
 
Topp