Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Snabbgooglade och ramlade in pÄ nÄgot forum dÀr man skrev att det ska stÄ sÄ . Men vet inte det stÀmmer.Köpte en misstÀnkt fuling idag. Men 300 Àr det vÀrt för att stilla nyfikenheten. En BAPE med var det verkar legit baksida, men inte sÄ legit framsida... WAR 21ST RESIST?!
Har hittat den texten pÄ eBay ocksÄ... Kanske stÀmmer. Men dÄ har det stÄtt BAPE i ovankant, pÄ den hÀr stÄr det Casio.Snabbgooglade och ramlade in pÄ nÄgot forum dÀr man skrev att det ska stÄ sÄ . Men vet inte det stÀmmer.
Enligt Shockbase sÄ ska den se ut sÄ hÀr.Köpte en misstÀnkt fuling idag. Men 300 Àr det vÀrt för att stilla nyfikenheten. En BAPE med var det verkar legit baksida, men inte sÄ legit framsida... WAR 21ST RESIST?!
I knows, dÀrav legitimitetstvivlet .Enligt Shockbase sÄ ska den se ut sÄ hÀr.
RosÚn Àr sÄÄÄ jÀkla bra alltsÄSÄdÀr ja, lÀnken justerad och klockan konfigurerad
RosÚn Àr sÄÄÄ jÀkla bra alltsÄ
Tycker det lÄter som nÄgot en apa skulle sÀga.En BAPE med var det verkar legit baksida, men inte sÄ legit framsida... WAR 21ST RESIST?!
Var Àr skruvarna?G-Shock DW-5700NH-1
Limmad??? Kolla Àven modell och modulnumretVad Àr skruvarna?
Vad har vi hÀr dÄ?
Och imorgon Àr det fredag. FÄr se om jag kan slita mig frÄn GWF-A pÄ lÀnk
FÄr se, den dyker vÀl upp efter helgen. à terkommer med recension och eventuell destruktionTycker det lÄter som nÄgot en apa skulle sÀga.
Hur kÀnns den i övrigt dÄ? Kopior brukar ju ha lite knasig resin osv.
Vad har vi hÀr dÄ?
[
SĂ€ger som Krokodil-Dudde..
Bör ÄtgÀrdas!
TillÀgg: bara för att det inte ska uppstÄ missförstÄnd om nÄgon inte har lÀst tidigare inlÀgg sÄ Äsyftas den lÄngt utstickande flÀrpen pÄ armbandet.
FlÀrpen Àr ju charmen. FÄr se om jag tycker det Àven nÀr jag haft den pÄ armen en hel dag
Bör ÄtgÀrdas!
TillÀgg: bara för att det inte ska uppstÄ missförstÄnd om nÄgon inte har lÀst tidigare inlÀgg sÄ Äsyftas den lÄngt utstickande flÀrpen pÄ armbandet.
Wow, extremt ubercool. (Första Mudmaster jag gillar! )Gillar nya BT GWG. Snyggt med DLC behandlade stÄl bumpers och bezelringen.
VÀdergudarna Àr med oss surfare Ekke!
Rastat GBX i sitt rÀtta element