Den dÀringa skulle lÀtt kunna fÄ bo i min G-shockhög alltsÄ Just den fÀrgsÀttningen Àr wonderlovely!VÄtdrÀkt hade kanske varit nÄgot Ska inte kapa.
Gillar verkligen det blÄskimrande pÄ insidan av bandet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Den dÀringa skulle lÀtt kunna fÄ bo i min G-shockhög alltsÄ Just den fÀrgsÀttningen Àr wonderlovely!VÄtdrÀkt hade kanske varit nÄgot Ska inte kapa.
Gillar verkligen det blÄskimrande pÄ insidan av bandet
Synd att jag inte dyker lÀngre ... hade köpt en Froggy direktDen dÀringa skulle lÀtt kunna fÄ bo i min G-shockhög alltsÄ Just den fÀrgsÀttningen Àr wonderlovely!
HundisMen hallÄ! Ska du klia eller?
Nu sÄ Du Àr ju pÄ gÄng. Vad blir nÀsta för nÄn dÄ?PakÀÀt!
âVad litet pakĂ€t, Ă€r det ens en klocka dĂ€ri??â
Jaaa:
En till Baby-G sĂ„klart. âBehövdeâ en med visare.
Haha nu ska jag ju ha skoj med denna!Nu sÄ Du Àr ju pÄ gÄng. Vad blir nÀsta för nÄn dÄ?
Det tar sig!Haha nu ska jag ju ha skoj med denna!
Bild i dagsljus. AlltsÄ man blir ju glad av fÀrg
Meeen en tough solar vore ju nice
Du fÄr bÀra den utanpÄ skjortan, likt hur Gianni Agnelli bar sin PloprofFantastiskt trevlig klocka, men som kontorsklocka var den inte optimal. Det var bÄde bandhornens konstruktion och flÀrpen som gjorde det lite för byngligt att kombinera med skjorta
Haha nu ska jag ju ha skoj med denna!
Bild i dagsljus. AlltsÄ man blir ju glad av fÀrg
Meeen en tough solar vore ju nice
Otroligt snygg!Fantastiskt trevlig klocka, men som kontorsklocka var den inte optimal. Det var bÄde bandhornens konstruktion och flÀrpen som gjorde det lite för byngligt att kombinera med skjorta
Ooh! Vad för nÄgot?!PakÀÀÀt
G-7900
Ska plockas isÀr, badas och skrubbas
SÄ fet!PakÀÀt!
âVad litet pakĂ€t, Ă€r det ens en klocka dĂ€ri??â
Jaaa:
En till Baby-G sĂ„klart. âBehövdeâ en med visare.