Tampa_blord
Silver
Jag verkar var inne i en guldperiod nu nÀr det gÀller G-Shocks
Denna landade idag. Fantastisk klocka!
Snabb mobilbild:
Snabb mobilbild:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Tjena!
Jag Àr ny pÄ forumet sÄ visa mig gÀrna rÀtt om jag Àr inne pÄ fel trÄd
Jag har ett tag varit sugen pÄ att införskaffa mig en G-Shock, men jag har fÄtt kÀnslan av att det finns en djungel av diverse modeller och funktioner. DÀrför ber jag nu om tips pÄ vilken modell jag ska sikta in mig pÄ, sett till funktioner.
Det jag Àr sÀker pÄ Àr att jag gillar utseendet pÄ de fyrkantiga G-Shocksen (bild lÄnad) och att tough solar-funktionen Àr ruggigt schysst.
Uppskattar all hjÀlp och alla synpunkter jag kan fÄ![]()
![]()
Bra deal! Jag orkar aldrig skriva nÄgot ÀndÄDu tar bilderna och jag recenserar.![]()
Riktigt bra! Hur stor upplevs den i förhÄllande till typ Rangeman?
![]()
SÄ den Àr större Àn Rangeman?
Jag trodde helt klart att den var mindre.
Snyggt! Skulle produktbilden sett ut sÄdÀr hade jag nog klippt en sÄdan ocksÄ.DW-5735
![]()
TackSnyggt! Skulle produktbilden sett ut sÄdÀr hade jag nog klippt en sÄdan ocksÄ.
Har svÄrt för bÄde 5700 boetten och den perforerade skÀrmen. Tycker det Àr anstrÀngande att lÀsa av den.Tack
Det Àr sÄ den ser ut IRL, bara att klippa![]()
Vad i helv...
Dinosaurie-vibbar
Och Ă€r det ss eller svarta bezel âskruvarâ? Svarta uppe och ss nere?Nej nej nej.
De gula knapparna kanske var balla men vad Àr det för mÀrklig fÀrgkombo? Mossa som vÀxer pÄ sten?
Kanske hade passat med gul bezel och band om man fĂ€rgar in texten pĂ„ bezeln till grön? Dock Ă€r gult och grönt ingen klockren kombo alltsĂ„...Och Ă€r det ss eller svarta bezel âskruvarâ? Svarta uppe och ss nere?
Knapparna Àr lite skoj sÄ kanske kan bli en bra bas för en mod? (sÀkert i dyraste laget dock)
Jag Ă€lskar den! Ăr jag den enda eller? Synd att den blir sĂ„ dyr.
Köp!Jag Ă€lskar den! Ăr jag den enda eller? Synd att den blir sĂ„ dyr.
Definitivt fulsnygg!Jag Ă€lskar den! Ăr jag den enda eller? Synd att den blir sĂ„ dyr.
Tycker den i stort Àr snygg. Den strimmiga bezeln hade jag föredragit enfÀrgad i nÄgon av de grÄ fÀrgerna för att jag skulle bli riktigt nöjd.
Fattar!Har svÄrt för bÄde 5700 boetten och den perforerade skÀrmen. Tycker det Àr anstrÀngande att lÀsa av den.
Har svÄrt för bÄde 5700 boetten och den perforerade skÀrmen. Tycker det Àr anstrÀngande att lÀsa av den.
Fattar!
Men mÄste sÀga att skÀrmen pÄ 5735 Àr mkt enklare att lÀsa av Àn 5035. PÄ 5035 upplever jag ocksÄ att den Àr svÄrlÀst, tom lite grötig. Inget jag upplever pÄ 5735.
Ja. Tycker det mÀrks nÀr man fotar den att den blir knepig skÀrmen i vissa vinklar/ljus. Blir lÀtt nÄgon slags "dubbelblurr" i displayen:
För att se helt normal ut i andra vinklar och annat ljus:
Hade stora besvÀr med det dÀr, 31/10 vad det ser ut. Tog ett flertal bilder pÄ samma plats och tid, alla blev likadana. Kanske har nÄt med ljus och kontrast att göra. I övrigt opÄverkad, bara displayen. Har inte sett det pÄ nÄn annan.En sÄn blurrighet som visas pÄ bild 1 har jag dock aldrig upplevt med min 5035.
Nu blev jag nyfiken. Ska försöka Äterskapa blurren senare.