Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Vad Àr din Äsikt om funktionen med nedrÀkning av larmet (med den lilla visaren) Àven om det inte Àr aktiverat? Kan tÀnka mig att det Àr smidigt att ha som en ljudlös reminder för nÄgot.FrÄn gÄrdagens shoot
![]()
Ingen aning. Jag tyckte spontant det bara var för mkt funktioner för att ens sÀtta mig in iVad Àr din Äsikt om funktionen med nedrÀkning av larmet (med den lilla visaren) Àven om det inte Àr aktiverat? Kan tÀnka mig att det Àr smidigt att ha som en ljudlös reminder för nÄgot.
Jag Àlskar funktioner och lÀser mÄnga gÄnger tom. pÄ i förvÀgIngen aning. Jag tyckte spontant det bara var för mkt funktioner för att ens sÀtta mig in i![]()
Tycker den var rÀtt snygg men den typen av band Àr (i mitt tycke) fruktansvÀrt obekvÀma...
Tycker den var rÀtt snygg men den typen av band Àr (i mitt tycke) fruktansvÀrt obekvÀma...
HmmâŠ..snygg men to girly girly för min smak
HmmâŠ..snygg men to girly girly för min smak
Hoppla! SÀg till om du kÀnner att det grÄa inte alls var lika fint som du hade hoppats och tvÀrt vill sÀlja för att slippa detPaket inkommet. IkvÀll blir det kostymbyte
![]()
Nej nej om nÄgot skulle det ju bli fler klockor inte fÀrre valalternativ! Det hör man ju sjÀlv hur det lÄterHoppla! SÀg till om du kÀnner att det grÄa inte alls var lika fint som du hade hoppats och tvÀrt vill sÀlja för att slippa det![]()
Paket inkommet. IkvÀll blir det kostymbyte
![]()
Den röda b&b Àr bland de billigare alternativen pÄ tiktox till Rangeman. Halva pris mot grÄ variant.Den röda modden har jag varit sugen pÄ ett tag.
Ăr ju inte mer Ă€n rĂ€tt att @Rixard sĂ€ljer den grĂ„a till mig och röda till dig, det Ă€r ju trots allt fredag!Den röda modden har jag varit sugen pĂ„ ett tag.
Ăr definitivt nyfiken pĂ„ att se hur den röda ser ut pĂ„ en standard rangeman.
Bra mejsel skulle jag sagt sĂ„ du inte nöter ut dom.Jag fĂ„r inte av skruvarna frĂ„n den gamla bezeln. Ăr det vĂ„ld som gĂ€ller?