Grym mod!ja den fick ju inte vara ifred speciellt lÀnge... skÄl pÄ er!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Grym mod!ja den fick ju inte vara ifred speciellt lÀnge... skÄl pÄ er!
Vad sÀger ni; Stay or Go?![]()
SÄ du menar att jag skall lÄta klockan vandra vidare?GÄ ut ur bassÀngen och ut frÄn badhuset! Det Àr ingen plats för en guldstÄlis!!!![]()
SÄ du menar att jag skall lÄta klockan vandra vidare?![]()
Jag gav min Rangeman till min pojke hÀromdagen i födelsedagspresent. Jag fick feeling men ganska snart undrade jag för mig sjÀlv vad jag hÄller pÄ med? Som tur var blev han inte sÄ begeistrad, han ville hellre ha klÀder och jag kunde andas ut![]()
Och nu... Àr den baara min!
![]()
Precis vad jag ocksÄ undrade.Har @Fujoor flippat redan??
Just det problemet har inte jag, han tackade nej och det Àr egentligen lite trÄkigtDet Àr ett dilemma eller hur. Klockintresserade barn som lÄnar alla ens klockor.![]()
Har @Fujoor flippat redan??
Precis vad jag ocksÄ undrade.
Rekordsnabb?Det blev en snabb flipp. Jag har svÄrt för analoga g-shocks![]()
Inte sÄ snabbRekordsnabb?
Efterlyste inte du en GWG-1000 nyligen?Det blev en snabb flipp. Jag har svÄrt för analoga g-shocks![]()
JoEfterlyste inte du en GWG-1000 nyligen?
Och nu... Àr den baara min!
![]()
Det Àr Cordura (original) till min DW-5600-BBN!Skulle vara sjyst om de gjorde Cordura-band till fler modeller Àn g-steel dÄ de Àr bÄde snygga och sköna och extremt stryktÄliga för att vara canvas.
Det Àr Cordura (original) till min DW-5600-BBN!
![]()
![]()
![]()
Det har du rÀtt i. PÄminner en hel del om den.Boetten liknar lite de dÀr Casio giez som fanns förr, förövrigt Àven det en cool modell! Gillar denna iaf estetiskt en go klocka![]()