Blev riktigt bra efter lite spa. FÄr lufttorka under natten sÄ kan jag sÀtta ihop dom imorgon
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Camo-muddie!Blev riktigt bra efter lite spa. FÄr lufttorka under natten sÄ kan jag sÀtta ihop dom imorgon
Har den solar?
@roosterman det blir 13 lotter hÀr
Ni Àr grymma!! Har uppdaterat med vilka lottnummer ni har pÄ sidan@roosterman HÀr kommer mitt bidrag:
En jag kommer pÄ pÄ rak arm: DW-6900KR-8 KRINK.Dagens frÄga:
Vilka modeller har likt den modulen jag plockade frÄn DW-5735E den hÀr sjukt hÀftiga spegeleffekten pÄ displayen?
LÀgg mÀrke till att det inte Àr glaset som speglar.
Kan ocksÄ tillÀgga att det gör att man kan tyda displayen i vÀldigt dunkla förhÄllanden
NoooooooooFan missade 12.12.12.12.12 idag.
Man kan ju rÄka stÀlla tillbaks klockan bara för att lixomNooooooooo
DÄ fÄr man vÀnta ett Är till dÄ...
NÄgon som kom ihÄg?
Yay, en till som uppskattar den displayen!Dagens frÄga:
Vilka modeller har likt den modulen jag plockade frÄn DW-5735E den hÀr sjukt hÀftiga spegeleffekten pÄ displayen?
LÀgg mÀrke till att det inte Àr glaset som speglar.
Kan ocksÄ tillÀgga att det gör att man kan tyda displayen i vÀldigt dunkla förhÄllanden
Edit:
Hittade GD-100BW som var rejÀlt speglig
Men erkÀnn att den Àr jÀkligt braDök upp ett trattenfynd idag. ApropÄ lite udda displayer .