• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Blev riktigt bra efter lite spa. FĂ„r lufttorka under natten sĂ„ kan jag sĂ€tta ihop dom imorgon 😃

IMG_0857.jpeg
IMG_0859.jpeg
 
@roosterman jag fick inte med meddelandet men hĂ€r Ă€r ett försök 😅

IMG_5850.jpeg


Ni Ă€r grymma!! 😍 Har uppdaterat med vilka lottnummer ni har pĂ„ sidan👍
 
Senast Àndrad:
Dagens frÄga:
Vilka modeller har likt den modulen jag plockade frÄn DW-5735E den hÀr sjukt hÀftiga spegeleffekten pÄ displayen?
LÀgg mÀrke till att det inte Àr glaset som speglar.

Kan ocksĂ„ tillĂ€gga att det gör att man kan tyda displayen i vĂ€ldigt dunkla förhĂ„llanden 👌

Edit:
Hittade GD-100BW som var rejĂ€lt speglig â˜ș

1000005452.jpg

1000005453.jpg
 
Senast Àndrad:
Dagens frÄga:
Vilka modeller har likt den modulen jag plockade frÄn DW-5735E den hÀr sjukt hÀftiga spegeleffekten pÄ displayen?
LÀgg mÀrke till att det inte Àr glaset som speglar.

Kan ocksĂ„ tillĂ€gga att det gör att man kan tyda displayen i vĂ€ldigt dunkla förhĂ„llanden 👌
1000005452.jpg

1000005453.jpg
En jag kommer pÄ pÄ rak arm: DW-6900KR-8 KRINK.
 
Dagens frÄga:
Vilka modeller har likt den modulen jag plockade frÄn DW-5735E den hÀr sjukt hÀftiga spegeleffekten pÄ displayen?
LÀgg mÀrke till att det inte Àr glaset som speglar.

Kan ocksĂ„ tillĂ€gga att det gör att man kan tyda displayen i vĂ€ldigt dunkla förhĂ„llanden 👌

Edit:
Hittade GD-100BW som var rejĂ€lt speglig â˜ș

1000005452.jpg

1000005453.jpg
Yay, en till som uppskattar den displayen! 🙌
Jag har DW-5035E frÄn samma serie "Glacier Gold" vilket jag antar anvÀnder exakt samma modul.
KÀnns super-duper skarp pÄ nÄgot vis. Min ter sig dÀremot mer guldig Àn dina bilder.
Skulle gĂ€rna haft nĂ„gra extra i reserv. 😅
IMG_20231212_162023647~2.jpg


Edit: Ännu en pĂ„ sommartid. đŸ˜«đŸ˜”đŸ˜”â€đŸ’«đŸ€ŹđŸ˜­
 
Tillbaka
Topp