• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Men erkĂ€nn att den Ă€r jĂ€kligt bra😀
Grattis till ett riktigt bra köp dĂ€r👍
Den Ă€r bra pĂ„ sitt sĂ€tt â˜ș. Har definitivt sin plats i samlingen. Det mest ovĂ€ntade Ă€r ju att den har ett sju@*$#la klipp i lyset 😎. Inga problem att ta sig ut frĂ„n ett leksaksbelamrat rum efter lĂ€ggning av 3yo obemĂ€rkt nĂ€r man kan lysa med den hĂ€r som ficklampa 👌
 
Den Ă€r dyr men finishen ser ju sjukt bra ut. Och dĂ„ tycker jag Ă€ndĂ„ gwg1k och 2k Ă€r riktigt bra, inte minst sistnĂ€mnda 👀

Har provat den svarta och den röda. Fit och finish Àr bÀttre Àn bÄde 1k och 2k. Metalldelarna gör att klockan ser exklusiv ut, nÀstan som MRG Frogman. Gillade den röda först nÀr jag sÄg den pÄ bild men i verkligen tycker jag att den svarta Àr coolare. Blir nog en sÄn lÀngre fram.
 
Senast Àndrad:
😁
IMG_20231212_215449.jpg
 
Efter helgens diskussioner i trÄden om GWF-A pÄ lÀnk eller band tÀnkte jag att jag ska ge dem pÄ band en ny chans.

Tycker fortfarande att modellerna pÄ lÀnk sitter nÄgot bÀttre, men denna Àr inte lÄngt efter. Riktigt bekvÀm Àven pÄ band trots storleken

IMG_7475.jpeg
IMG_7471.jpeg
 
🎅TOMTE-UTLOTTNINGSDAGS!!!!!🎅
@Roosterwife och jag tÀnkte sÄ hÀr straxt innan jul anordna ett litet tomtelotteri hÀr i trÄden :)
Det Àr tomten Folke som kommer vara priset.
IMG_20231211_173103.jpg

Nu hÀnder det grejer... :D
Med tanke pÄ hur mÄnga lotter som hittills köpts sÄ beslutade @Roosterwife, jag och Roosterfarsan, att FolkeŽs tvÄ polare Tage och Anders ocksÄ kommer vara med i utlottningen.
Nu Ă€r det alltsĂ„ TRE tomtar som kan vinnas 🎅🎅🎅
IMG_20231212_165114.jpg

Lotteriet gÄr till som följer:
Man deltar med valfritt antal lotter som "köps" genom att sĂ€tta in 15kr/lott till antingen Barncancerfonden eller Min stora dag, vĂ€lj sjĂ€lv.👍
Tagga sedan mig, @roosterman ,i ett inlÀgg hÀr i trÄden med en skÀrmdump av insÀttningen mÀrkt med ditt KS-nick och Tomtelotteri, sÄ jag vet antalet lotter du vill vara med pÄ. Lottlistan kommer uppdateras i detta inlÀgget
Vi sÀtter fredag 15 December kl 18.00 som stopptid.
Efter det kommer @Roosterwife dra Folkes vinnare bland lotterna, som meddelas hÀr i trÄden ca kl19 samma kvÀll.
GOD JUL frÄn oss och LYCKA TILL
:D

Lottlista:
1-20 @Derix
21-33 @Sonnyboy
34-53 @herr_ferrum
54-73 @ekke
Kom igen nu gott folk!
Köp lotter för ett gott Ă€ndamĂ„l ♄
 
🎅TOMTE-UTLOTTNINGSDAGS!!!!!🎅
@Roosterwife och jag tÀnkte sÄ hÀr straxt innan jul anordna ett litet tomtelotteri hÀr i trÄden :)
Det Àr tomten Folke som kommer vara priset.
IMG_20231211_173103.jpg

Nu hÀnder det grejer... :D
Med tanke pÄ hur mÄnga lotter som hittills köpts sÄ beslutade @Roosterwife, jag och Roosterfarsan, att FolkeŽs tvÄ polare Tage och Anders ocksÄ kommer vara med i utlottningen.
Nu Ă€r det alltsĂ„ TRE tomtar som kan vinnas 🎅🎅🎅
IMG_20231212_165114.jpg

Lotteriet gÄr till som följer:
Man deltar med valfritt antal lotter som "köps" genom att sĂ€tta in 15kr/lott till antingen Barncancerfonden eller Min stora dag, vĂ€lj sjĂ€lv.👍
Tagga sedan mig, @roosterman ,i ett inlÀgg hÀr i trÄden med en skÀrmdump av insÀttningen mÀrkt med ditt KS-nick och Tomtelotteri, sÄ jag vet antalet lotter du vill vara med pÄ. Lottlistan kommer uppdateras i detta inlÀgget
Vi sÀtter fredag 15 December kl 18.00 som stopptid.
Efter det kommer @Roosterwife dra Folkes vinnare bland lotterna, som meddelas hÀr i trÄden ca kl19 samma kvÀll.
GOD JUL frÄn oss och LYCKA TILL
:D

Lottlista:
1-20 @Derix
21-33 @Sonnyboy
34-53 @herr_ferrum
54-73 @ekke

IMG_0898.jpeg


Jag Àr med! Köpte 33 lotter med en donation till spÀdbarnsonden efter godkÀnnande frÄn @roosterman
& @Roosterwife.

IMG_0897.jpeg
 
🎅TOMTE-UTLOTTNINGSDAGS!!!!!🎅
@Roosterwife och jag tÀnkte sÄ hÀr straxt innan jul anordna ett litet tomtelotteri hÀr i trÄden :)
Det Àr tomten Folke som kommer vara priset.
IMG_20231211_173103.jpg

Nu hÀnder det grejer... :D
Med tanke pÄ hur mÄnga lotter som hittills köpts sÄ beslutade @Roosterwife, jag och Roosterfarsan, att FolkeŽs tvÄ polare Tage och Anders ocksÄ kommer vara med i utlottningen.
Nu Ă€r det alltsĂ„ TRE tomtar som kan vinnas 🎅🎅🎅
IMG_20231212_165114.jpg

Lotteriet gÄr till som följer:
Man deltar med valfritt antal lotter som "köps" genom att sĂ€tta in 15kr/lott till antingen Barncancerfonden eller Min stora dag, vĂ€lj sjĂ€lv.👍
Tagga sedan mig, @roosterman ,i ett inlÀgg hÀr i trÄden med en skÀrmdump av insÀttningen mÀrkt med ditt KS-nick och Tomtelotteri, sÄ jag vet antalet lotter du vill vara med pÄ. Lottlistan kommer uppdateras i detta inlÀgget
Vi sÀtter fredag 15 December kl 18.00 som stopptid.
Efter det kommer @Roosterwife dra Folkes vinnare bland lotterna, som meddelas hÀr i trÄden ca kl19 samma kvÀll.
GOD JUL frÄn oss och LYCKA TILL
:D

Lottlista:
1-20 @Derix
21-33 @Sonnyboy
34-53 @herr_ferrum
54-73 @ekke
74-106 @Lord_tito88
Trodde du fĂ„tt tomtar pĂ„ loftet först nĂ€r jag sĂ„g bilderna men fy f*n vad fin. Önskar dig och familjen en riktigt god jul <3
 
Tillbaka
Topp