• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

IMG_9449.jpeg

MĂ„ste vara mer Ă€n OK att köra till smokingen imorgon ? đŸ˜ŽđŸ€”â€â™‚ïž

Senast Àndrad:
NĂ€ de var den men lyckades med frakt fĂ„ den för 1380kr 👌

Snygg fĂ„ngat 🙂
Tycker den verkar grym pĂ„ mĂ„nga sĂ€tt men har lite svĂ„rt för fĂ€rgen (med det sagt tröttnar du till vĂ„r-sommaren kan jag sĂ€kert ha Ă„ngrat mig nĂ€r solen kommer igen 😎)

Verkar iaf bra mkt mindre Ă€n den föregĂ„ende och skönt med 40g lĂ€ttare med. LĂ„ter ju löjligt men gör ju skillnad đŸ€“

Senast Àndrad:
Snygg fĂ„ngat 🙂
Tycker den verkar grym pĂ„ mĂ„nga sĂ€tt men har lite svĂ„rt för fĂ€rgen (med det sagt tröttnar du till vĂ„r-sommaren kan jag sĂ€kert ha Ă„ngrat mig nĂ€r solen kommer igen 😎)

Verkar iaf bra mkt mindre Ă€n den föregĂ„ende och skönt med 40g lĂ€ttare med. LĂ„ter ju löjligt men gör ju skillnad đŸ€“

FĂ€rgen Ă€r vĂ€ldigt trevligt faktiskt, lite mer ovanlig men Ă€ndĂ„ bra ton. Rekomenderas :) ja betydligt lĂ€ttare och av nĂ„gon konstigt anledning mindre i storleken, sĂ„ denna Ă€r extremt trevlig. Men bĂ€sta funktionen mĂ„ste vara "costumizable watch face". DĂ€r man fĂ„r vĂ€lja vilken data som ska synas 👌

Fint att pricka in Ă„rets kap sĂ„ hĂ€r precis innan det nya Ă„ret 😊 Testade den i butik tidigare i Ă„r och gillade den verkligen pĂ„ armen! Grattis 😀

Haha ja verkligen Ă„rets kap 😅 super hĂ€rlig rent allmĂ€nt faktist. Ska bli kul Ă„ testa en vecka för att se hur den registrerar sömn osv.

Var tvungen att prova hypen.
Betydligt bekvÀmare Àn gwg 1000!
Mjukare band, nÀttare boett. Lite för blingig men ger ett lyxigare intryck Àn 1000.

Butiken skickade med fel kartong dock. 😬
Lite mÀrkligt dÄ noggrannhet Àr ett vÀlkÀnt signum i Japan.

Kan inte klaga pÄ Japan Post. BestÀllde frÄn Yodabadhi igÄr och klockan levererades idag, söndag.

PXL_20231231_010155361.MV.jpg
PXL_20231231_010417642.MV.jpg

Gott nytt Ă„r alla! Kan se tillbaka pĂ„ ett klockĂ„r som tog en helt ovĂ€ntad riktning med att drabbas av G-bacillen. Det Ă€r verkligen en hel vĂ€rld att snöa in sig pĂ„, men framförallt en förbaskat rolig trĂ„d hĂ€r med goa och trevliga medberoende som aldrig Ă€r sena att ropa "tjööööp" nĂ€r tillfĂ€lle ges. 😁 Önskar allt gott inför 2024!
1000006928.jpg

2023 sammanfattas med fler klockor ut Àn in - kalla det en konsolidering av samlingen om ni vill. Jag gillar fyrkanter och Ärets bÀsta slÀpp Àr överlÀgset DW-5040PG. Frogman och GWG1K anvÀnds mest sommartid sÄ de ligger mest och vÀntar pÄ bÀttre vÀder nu. Har varit nÀra att slÄ till pÄ MRG-5000 nu nÀr det kommit ut begagnade pÄ forumet men jag kan inte riktigt komma över prislappen.

NyÄrslöftet inför 2024 dÄ? Att inte överstiga 10 st G-Shocks. Men vad saknas egentligen..?

Gott nytt Ă„r pĂ„ er! 🎇

SOTC :borg:
IMG_6088.jpeg

2023 sammanfattas med fler klockor ut Àn in - kalla det en konsolidering av samlingen om ni vill. Jag gillar fyrkanter och Ärets bÀsta slÀpp Àr överlÀgset DW-5040PG. Frogman och GWG1K anvÀnds mest sommartid sÄ de ligger mest och vÀntar pÄ bÀttre vÀder nu. Har varit nÀra att slÄ till pÄ MRG-5000 nu nÀr det kommit ut begagnade pÄ forumet men jag kan inte riktigt komma över prislappen.

NyÄrslöftet inför 2024 dÄ? Att inte överstiga 10 st G-Shocks. Men vad saknas egentligen..?

Gott nytt Ă„r pĂ„ er! 🎇

SOTC :borg:
IMG_6088.jpeg

En 6900 i semistĂ„l eller resin? Eller kanske du har haft mĂ„nga av redan đŸ€“

Tillbaka
Topp