• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Förhoppningsvis Ă„rets sista flygtur igĂ„r. Det var i alla fall fint vĂ€der 😃
IMG_0232.jpeg

Är ute efter att köpa en Casio GBD-H1000,
NÀr jag söker efter modellen pÄ Chrono24.se sÄ pÄ sökfilter finns det 3 olika diametrar pÄ boettens storlek pÄ klockan (52 mm, 55 mm och 63 mm)
Är det nĂ„gon som vet om klockan finns i olika storlekar, beroende pĂ„ olika modellbeteckningar?

Är ute efter att köpa en Casio GBD-H1000,
NÀr jag söker efter modellen pÄ Chrono24.se sÄ pÄ sökfilter finns det 3 olika diametrar pÄ boettens storlek pÄ klockan (52 mm, 55 mm och 63 mm)
Är det nĂ„gon som vet om klockan finns i olika storlekar, beroende pĂ„ olika modellbeteckningar?

HÀr Àr en bÀttre kÀlla

Jag har precis bestĂ€llt en GA-B001-1AER och undrar över bluetoothfunktionen. Det Ă€r sĂ„klart smidigt med automatisk justering av tid, men eftersom denna modell saknar tough solar undrar jag hur mycket batteri bluetooth kommer att sluka. Är det ens vĂ€rt att koppla upp sig mot appen? Jag orkar nĂ€mligen inte byta batteri titt som tĂ€tt. Eller Ă€r Bluetooth Smart sĂ„ strömsnĂ„lt att det inte spelar sĂ„ stor roll? Är det nĂ„gon klok hĂ€r i G-trĂ„den som har erfarenhet av detta?

1000005639.jpg

Jag har precis bestĂ€llt en GA-B001-1AER och undrar över bluetoothfunktionen. Det Ă€r sĂ„klart smidigt med automatisk justering av tid, men eftersom denna modell saknar tough solar undrar jag hur mycket batteri bluetooth kommer att sluka. Är det ens vĂ€rt att ladda ner appen? Jag orkar nĂ€mligen inte byta batteri titt som tĂ€tt. Eller Ă€r Bluetooth Smart sĂ„ strömsnĂ„lt att det inte spelar sĂ„ stor roll? Är det nĂ„gon klok hĂ€r i G-trĂ„den som har erfarenhet av detta?

1000005639.jpg
Du behöver inte fundera pĂ„ batteritid. Vi pratar Ă„r, Ă€ven med BT. Har haft en sjĂ€lv tidigare, mycket trevlig modell, men fel fĂ€rg för mig sĂ„ den fick vandra. Är sugen pĂ„ den vita SF-varianten â˜ș

Du behöver inte fundera pĂ„ batteritid. Vi pratar Ă„r, Ă€ven med BT. Har haft en sjĂ€lv tidigare, mycket trevlig modell, men fel fĂ€rg för mig sĂ„ den fick vandra. Är sugen pĂ„ den vita SF-varianten â˜ș
Åh, strĂ„lande, precis vad jag ville höra! 👏 Återkommer med bilder nĂ€r den dyker upp. Den vita Ă€r riktigt cool, lite stormtrooper över den.

Jag har precis bestĂ€llt en GA-B001-1AER och undrar över bluetoothfunktionen. Det Ă€r sĂ„klart smidigt med automatisk justering av tid, men eftersom denna modell saknar tough solar undrar jag hur mycket batteri bluetooth kommer att sluka. Är det ens vĂ€rt att koppla upp sig mot appen? Jag orkar nĂ€mligen inte byta batteri titt som tĂ€tt. Eller Ă€r Bluetooth Smart sĂ„ strömsnĂ„lt att det inte spelar sĂ„ stor roll? Är det nĂ„gon klok hĂ€r i G-trĂ„den som har erfarenhet av detta?

1000005639.jpg
Ryktet sĂ€ger att den inte existerat lĂ€nge nog för att nĂ„gon ska veta nĂ€r det Ă€r dax för batteribyte. 😉

Senast Àndrad:
Tillbaka
Topp