Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
HĂ€r Ă€r en bĂ€ttre kĂ€llaĂr ute efter att köpa en Casio GBD-H1000,
NÀr jag söker efter modellen pÄ Chrono24.se sÄ pÄ sökfilter finns det 3 olika diametrar pÄ boettens storlek pÄ klockan (52 mm, 55 mm och 63 mm)
Ăr det nĂ„gon som vet om klockan finns i olika storlekar, beroende pĂ„ olika modellbeteckningar?
GBD-H1000 Sök armbandsur
PÄ Chrono24 kan du hitta 600 339 lyxklockor: Klockor frÄn klockmÀrken som Rolex, Omega, Breitling. Köp nya eller begagnade herrklockor och damklockor.www.chrono24.se
TackHÀr Àr en bÀttre kÀlla
The database for all G-Shock lovers. Thousands of G-Shocks. Manuals, Prices, Videos, Replacement parts ... and much more.
The database for all G-Shock lovers. Thousands of G-Shocks. Manuals, Prices, Videos, Replacement parts ... and much more.shockbase.org
Du behöver inte fundera pĂ„ batteritid. Vi pratar Ă„r, Ă€ven med BT. Har haft en sjĂ€lv tidigare, mycket trevlig modell, men fel fĂ€rg för mig sĂ„ den fick vandra. Ăr sugen pĂ„ den vita SF-variantenJag har precis bestĂ€llt en GA-B001-1AER och undrar över bluetoothfunktionen. Det Ă€r sĂ„klart smidigt med automatisk justering av tid, men eftersom denna modell saknar tough solar undrar jag hur mycket batteri bluetooth kommer att sluka. Ăr det ens vĂ€rt att ladda ner appen? Jag orkar nĂ€mligen inte byta batteri titt som tĂ€tt. Eller Ă€r Bluetooth Smart sĂ„ strömsnĂ„lt att det inte spelar sĂ„ stor roll? Ăr det nĂ„gon klok hĂ€r i G-trĂ„den som har erfarenhet av detta?
Ă h, strĂ„lande, precis vad jag ville höra! Ă terkommer med bilder nĂ€r den dyker upp. Den vita Ă€r riktigt cool, lite stormtrooper över den.Du behöver inte fundera pĂ„ batteritid. Vi pratar Ă„r, Ă€ven med BT. Har haft en sjĂ€lv tidigare, mycket trevlig modell, men fel fĂ€rg för mig sĂ„ den fick vandra. Ăr sugen pĂ„ den vita SF-varianten
Ryktet sĂ€ger att den inte existerat lĂ€nge nog för att nĂ„gon ska veta nĂ€r det Ă€r dax för batteribyte.Jag har precis bestĂ€llt en GA-B001-1AER och undrar över bluetoothfunktionen. Det Ă€r sĂ„klart smidigt med automatisk justering av tid, men eftersom denna modell saknar tough solar undrar jag hur mycket batteri bluetooth kommer att sluka. Ăr det ens vĂ€rt att koppla upp sig mot appen? Jag orkar nĂ€mligen inte byta batteri titt som tĂ€tt. Eller Ă€r Bluetooth Smart sĂ„ strömsnĂ„lt att det inte spelar sĂ„ stor roll? Ăr det nĂ„gon klok hĂ€r i G-trĂ„den som har erfarenhet av detta?
Ooooo nya Rangeman
Precis uttagen och tvÀtt vÀntar
NytvÀttad och fin bara att koppla ihop med appen som saknas, men först ska den laddas!
Eftersom den laddar sÄ har ja inte hunnit pilla pÄ den sÄ mycket, men Àn sÄ lÀnge gillar ja den, mycket mindre och lÀttare Àn storebror (H1000).Ooooo nya Rangeman
SkÀmt Äsido, hur kÀnns den?
Grattis till ett bra kap dÀr
Precis uttagen och tvÀtt vÀntar
NytvÀttad och fin bara att koppla ihop med appen som saknas, men först ska den laddas!
Tack, riktigt tjusig modell. Trevligt men information man kan vÀlja sjÀlv pÄ ""watchface". Men misstÀnker att du lÄg dÀr Ä vakade pÄ denGrattis till ett bra kap dÀr
Tur att du knep den, annars hade jag vart tvungen
Ăr det inte den som lĂ„g pĂ„ Blocket nyligen?? Fast han ville ju inte skicka dĂ„..Tack, riktigt tjusig modell. Trevligt men information man kan vĂ€lja sjĂ€lv pĂ„ ""watchface". Men misstĂ€nker att du lĂ„g dĂ€r Ă„ vakade pĂ„ den
TĂ€nkte jag med, vĂ€ldigt bra prissatt var ju den men kan ju va en annan medĂr det inte den som lĂ„g pĂ„ Blocket nyligen?? Fast han ville ju inte skicka dĂ„..
Ărligt talat sĂ„ ser den 3D-printad ut. En snubbe pĂ„ WUS har redan repat sin sĂ„ den verkar inte stryktĂ„lig. Precis som carbon guard pĂ„ GWG2K.
Nu nĂ€r du sĂ€ger det. Oavsett sĂ„ kostar den alldeles för mycket. Knappt sĂ„ att halva priset hade varit tillrĂ€ckligt.Ărligt talat sĂ„ ser den 3D-printad ut. En snubbe pĂ„ WUS har redan repat sin sĂ„ den verkar inte stryktĂ„lig. Precis som carbon guard pĂ„ GWG2K.