• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

DW-6600 Àr riktigt trevlig! SÀrskilt pÄ GW5000-armbandet. Casio borde Äterintroducera modellen i sitt standardsortiment igen.

61BC07D4-F57E-406B-9CF8-A226C4842E7D.jpeg

Men du har vĂ€l inte köpstopp pĂ„ A-grodor? LĂ„ter ju befĂ€ngt 🙃
LĂ€ser det finstilta... "Köpstoppet omfattar inte G-shocks sĂ„ lĂ€nge antalet inte överstiger nuvarande innehav." SĂ„, jag behöver alltsĂ„ göra mig av med ett par först. đŸ€”
Jag tror i alla fall att det hypotetiskt kan stĂ„ sĂ„, jag har inte glasögonen pĂ„ mig. 😁

Nej, den vÀnstra övre knappen.
Aktivering =1 kort tryck.
inaktivering = 2-3 sek tryck.

Man kan alltsÄ ta en riktning som man kan med riktiga kompasser.
Nu förstÄr jag mer klart... gÄ till 31.46 min - Compass bearing:

Lilla compassvisaren memorerar riktning UTAN att vara kopplad till appen.
Den hÄller riktningen medan sekundvisaren pekar mot norr.

Ska man navigera runt och tillbaka dÄ Àr det sjÀlvklart att appen mÄste vara inkopplad.

Det Àr just detta jag Àr ute efter :)
Hmm... nu Àr fÀr mig B1000 ett alternativ till 2000...... kanske.... bara kanske ...

Nu förstÄr jag mer klart... gÄ till 31.46 min - Compass bearing:

Lilla compassvisaren memorerar riktning UTAN att vara kopplad till appen.
Den hÄller riktningen medan sekundvisaren pekar mot norr.

Ska man navigera runt och tillbaka dÄ Àr det sjÀlvklart att appen mÄste vara inkopplad.

Det Àr just detta jag Àr ute efter :)
Hmm... nu Àr fÀr mig B1000 ett alternativ till 2000...... kanske.... bara kanske ...

Är ingen orienterare men det Ă€r ju bara gĂ„ tillbaka dĂ„ pilen visar motsatt hĂ„ll om du vĂ€nder dig 180 grader?

Och som bonus verkar kompassen vara justerad för horisontella lÀgesÀndringar, iaf enligt Youtube kommentarer.

LĂ€ser det finstilta... "Köpstoppet omfattar inte G-shocks sĂ„ lĂ€nge antalet inte överstiger nuvarande innehav." SĂ„, jag behöver alltsĂ„ göra mig av med ett par först. đŸ€”
Jag tror i alla fall att det hypotetiskt kan stĂ„ sĂ„, jag har inte glasögonen pĂ„ mig. 😁
SĂ„ lĂ€nge allt bara Ă€r hypotetiskt sĂ„ Ă€r det luuuugnt 😁

Tillbaka
Topp