Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Vad stor den ser ut pÄ honom. B1000 Àr den minsta MM hittills.
The Vibrator
Kan nÄgon köpa den sÄ inte ja gör deRuskigt bra pris pÄ en stÄlis!
Avslutad - g shock gmw b5000d
Hej! BÄda sÄlda! TvÄ fina dinkor till salu! Först ut Àr en Seiko SRP775K1. Fint skick och inga mÀrken att tala om. Givetvis finns hairlines, men inget annat jag reagerat pÄ. Twotone och komplett med kort och lÄda. Fler bilder finns bifogade! KS Pris: 2500kr med försÀkrad och spÄrbar frakt...klocksnack.se
Jag vÀntar pÄ G-shock x Mumin-muggen.Snart dags att byta ut Sweclockersmuggen
G-SHOCK - Lifestyle | CASIO SINGAPORE
G-SHOCK project that brings the brand identity to life in non-timepiece products and lifestyle goodswww.casio.com
KĂ€nns tryggt att man iaf har en av varje modell nĂ€stan Ăr nog bara tvĂ„ av dom som inte finns i hyllan just nu..Snart dags att byta ut Sweclockersmuggen
G-SHOCK - Lifestyle | CASIO SINGAPORE
G-SHOCK project that brings the brand identity to life in non-timepiece products and lifestyle goodswww.casio.com
Gillar looken pÄ GG-B100!à sÄ var tisdagen igÄng.. Med matchande klocka/handskar
Coolt! Vilka Ă€r det som saknas? Jason? och...KĂ€nns tryggt att man iaf har en av varje modell nĂ€stan Ăr nog bara tvĂ„ av dom som inte finns i hyllan just nu..
ĂLSKAR FINNAR som skickar grymt snabbt.
Den Àr bra.
FÀrgerna Àr förtrollande vackra.
KÀnns dock inte som en Mudmaster lÀngre. 2000 tog ett kliv upp men bevarade delar av MM DNA:t.
B1000 gjorde sig av med det mesta som kÀnnetecknar en MM imo. Alldeles för dressig! Men snygg Àr den. Och det Àr huvudsaken.
Mycket bra! Skulle inte kalla den dressig, men helt klart finare variant av den ursprungliga MM.ĂLSKAR FINNAR som skickar grymt snabbt.
Den Àr bra.
KÀnns dock inte som en Mudmaster lÀngre. 2000 tog ett kliv upp men bevarade delar av MM DNA:t.
B1000 gjorde sig av med det mesta som kÀnnetecknar en MM imo. Alldeles för dressig! Men snygg Àr den. Och det Àr huvudsaken.
Jag tror du fĂ„ngade den rĂ€tta beskrivningen... MM-sjĂ€len gick förlorad med metallbezeln och riktning gĂ„r mer Ă„t lyx-MM hĂ„llet istĂ€llet att bevara det simpla och rĂ„a utseendet och materialet.ĂLSKAR FINNAR som skickar grymt snabbt.
Den Àr bra.
Jag kan tÀnka mig att Casio gör en MRG variant av den senare. Som MRG Frogman.Jag tror du fÄngade den rÀtta beskrivningen... MM-sjÀlen gick förlorad med metallbezeln och riktning gÄr mer Ät lyx-MM hÄllet istÀllet att bevara det simpla och rÄa utseendet och materialet.
Jag kan tÀnka mig att Casio gör en MRG variant av den senare. Som MRG Frogman.
Tycker att 2K med sina carbon bumpers Àr mer ömtÄlig Àn B1Ks DLC behandlad stÄl bumpers faktiskt. Men jag hÄller med, den Àr inte en beater som 1K lÀngre. Fit och finish Àr inte lÄngt ifrÄn MRG.Nya MM... Definitivt inte en beater lÀngre iaf
Materialvalen, blinget gör att man vill ta i den med silkesvantar.
Ja, det Àr nÀstan bara materialet som skiljer faktiskt..
KÀnns nÀstan redan som en MRG.
SÀkert sÄ att de slÀpper en i titan och special-bezel som bestÄr av fler delar likt MRG square.
Inte exakt den froggien , men 8250 ser ju likadan ut förutom "titanium"...Gillar looken pÄ GG-B100!
Har vi nÄn GG-B100Y i trÄden?
Coolt! Vilka Àr det som saknas? Jason? och...
EDIT: Froggien?
Tycker att 2K med sina carbon bumpers Àr mer ömtÄlig Àn B1Ks DLC behandlad stÄl bumpers faktiskt. Men jag hÄller med, den Àr inte en beater som 1K lÀngre. Fit och finish Àr inte lÄngt ifrÄn MRG.
Ja, det Àr nÀstan bara materialet som skiljer faktiskt.
Jag tror du fÄngade den rÀtta beskrivningen... MM-sjÀlen gick förlorad med metallbezeln och riktning gÄr mer Ät lyx-MM hÄllet istÀllet att bevara det simpla och rÄa utseendet och materialet.
Du har en Jason alltsĂ„, det har jag missat eller glömt. Ăr det re-issuen?Inte exakt den froggien , men 8250 ser ju likadan ut förutom "titanium"...
Det bÀsta Àr att B1K Àr 3 gÄnger billigare och har bÀttre funktioner.JÀmför jag med G-2000 MRG Àr Ätminstone finishen bÀttre pÄ B1000.