• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

The Vibrator đŸ«šđŸ˜
1000018935-01.jpeg

Ruskigt bra pris pÄ en stÄlis!

Ruskigt bra pris pÄ en stÄlis!
Kan nĂ„gon köpa den sĂ„ inte ja gör de đŸ«Ł

ÄLSKAR FINNAR som skickar grymt snabbt.

Den Àr bra.
FÀrgerna Àr förtrollande vackra.
KÀnns dock inte som en Mudmaster lÀngre. 2000 tog ett kliv upp men bevarade delar av MM DNA:t.

B1000 gjorde sig av med det mesta som kÀnnetecknar en MM imo. Alldeles för dressig! Men snygg Àr den. Och det Àr huvudsaken.

PXL_20240130_131656954.MV.jpg

Den Àr bra.
KÀnns dock inte som en Mudmaster lÀngre. 2000 tog ett kliv upp men bevarade delar av MM DNA:t.

B1000 gjorde sig av med det mesta som kÀnnetecknar en MM imo. Alldeles för dressig! Men snygg Àr den. Och det Àr huvudsaken.

Mudmaster satt pĂ„ sig kostym, tycker den Ă€ndĂ„ Ă€r rĂ€tt lik men Ă€ndĂ„ lĂ„ngt ifrĂ„n traktorhjulkĂ€nslan pĂ„ gwg-1000. Men vĂ€ldigt trevlig đŸ‘ŒđŸ»

Den Àr bra.

Mycket bra! 🙂 Skulle inte kalla den dressig, men helt klart finare variant av den ursprungliga MM.

Senast Àndrad:

Den Àr bra.

Jag tror du fÄngade den rÀtta beskrivningen... MM-sjÀlen gick förlorad med metallbezeln och riktning gÄr mer Ät lyx-MM hÄllet istÀllet att bevara det simpla och rÄa utseendet och materialet.

Nya MM... Definitivt inte en beater lĂ€ngre iaf 😅
Materialvalen, blinget gör att man vill ta i den med silkesvantar.
Tycker att 2K med sina carbon bumpers Ă€r mer ömtĂ„lig Ă€n B1Ks DLC behandlad stĂ„l bumpers faktiskt. Men jag hĂ„ller med, den Ă€r inte en beater som 1K lĂ€ngre. Fit och finish Ă€r inte lĂ„ngt ifrĂ„n MRG.🙂

Tycker att 2K med sina carbon bumpers Ă€r mer ömtĂ„lig Ă€n B1Ks DLC behandlad stĂ„l bumpers faktiskt. Men jag hĂ„ller med, den Ă€r inte en beater som 1K lĂ€ngre. Fit och finish Ă€r inte lĂ„ngt ifrĂ„n MRG.🙂

Ja jag har nÄt minne av att de framförallt repas vÀldigt lÀtt och Àr dyra att byta ut.

Jag tror du fÄngade den rÀtta beskrivningen... MM-sjÀlen gick förlorad med metallbezeln och riktning gÄr mer Ät lyx-MM hÄllet istÀllet att bevara det simpla och rÄa utseendet och materialet.

Ja, och smÄdetaljer som t ex timvisaren lutar att vara mer av ett klassiskt snitt, kanske Casios egen version av Mercedes visare eller de dÀr som gÀrna sitter pÄ tunnare herrklockor.

Tillbaka
Topp