Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ritkigt fin fÀrg!Trevlig lördag allihopa!
Dagens bild frÄn mig
Ja, den Àr hÀrlig!Ritkigt fin fÀrg!
HÄller med men MiP-displayen Àr nice!Trist med en massa fitnessklockor tycker jag.
Japan Coast Guard och AntarcticJa, den Àr hÀrlig!
Men trÄkigt nog sÄ har jag bestÀmt mig för att troligtvis lÄta alla mina D1000 grodor flytta utom min prototyp utan serienummer
Det Àr förÀndringens vindar som blÄser hÀr hemma. Troligtvis kommer alla MRG oxÄ att fÄ flytta.
MIP Àr nice ja, men gÀrna utan sensorerna.HÄller med men MiP-displayen Àr nice!
JajemÀnsan. SolnedgÄngsstyrd med plejd Àr den ocksÄ. Det Àr ju trist med sladdar som hÀnger och drÀller.Snygg lösning med vÀgguttaget dÀr För visst fasen Àr det ett vÀgguttag ovan Muddien?
Ja, Casio, hur svÄrt kan det vara?MIP Àr nice ja, men gÀrna utan sensorerna.
Denna utan HR sensor blir perfekt!Ja, Casio, hur svÄrt kan det vara?
En GW-M5610 eller GW-5000 med MIP.
Har du testat 300m? Min fyller 10 bast i Är.Tonfiskar Àr fantastiska men pÄ mig satt den aldrig riktigt bra tyvÀrr. Men jag saknar min 1000m puck.
Det fÄr kanske bli nÀsta projekt Tanken har slagit mig. Det Àr ju samma fina kvartsurverk med hemmaodlade kristaller.Har du testat 300m? Min fyller 10 bast i Är.
Inte för att vara den, men ShockBase gör sÄnt detta om man nu kanske föredrar den sidan dock sÄ Àndrar den klocka varje gÄng man gÄr in sÄ man fÄr inte ladda om sidan, de Àr fusk
Alea iacta est
SnÄlgulfisen sitter fan bra assÄ
Skulle sÀga nyskick
Lite övervÀldigande kanske . Man vÀnjer sig vÀl antar jag. Men apropÄ kompass funktionerna frÄn tidigare i veckan sÄ funkar denna klockrent med bÀring i 360 grader i Tide-tavlanHÀnder verklige mycket pÄ tavlan. Trevlig.
Open EVERYONE!!!
Du fÄr helt enkelt lita pÄ hemsidan istÀlletMen hur ska man dÄ kunna bestÀmma vilket hÄll man rÀknar frÄn efter att man kastat tÀrningen???