NĂ€, det Ă€r inte vĂ„r riktigt Ă€n, men solen skiner och vi fick feeling att vĂ€cka trĂ€dgĂ„rden lite. Ăven andra har vaknat av solen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Det Àr en SBBN015.He he, inga problem. En analog Frogman ligger ju ocksÄ och bubblar. Vilken modell av tonfisk Àr din tioÄring? Sorry för OT.
KĂĂĂĂĂĂĂĂPstopp! Fast den hĂ€r var ju riktigt snygg! Ăr dual illumination alltid i samma fĂ€rg eller kombineras olika fĂ€rger pĂ„ ljuset?
Har lekt snickare större delen av dagen. Kan erkÀnna att jag har varit pÄ vippen nÄgra att packa ihop och Äka tillbaka till Ikea
Riktig mysbelysning med dual illumination pÄ G-9000.
(Försökte citera @roosterman s inlÀgg hÀr ovan, men det blev nÄ tjorv.)
DÄ undrar man, har den hÀr tuffingen ocksÄ sÄn lume?
DÄ Àr det iaf tvÄ Giez'ar i trÄden nuSlÄr en tÀrning...
Kanske den mest otippade i Buyee-kalendern.
Giez
RejÀlt kompakt och tung liten rackare. Lite tÀnkt som en OWGM-klocka, men den kommer nog att anvÀndas innan dess
Kan tillÀgga att urtavlan inte upplevs sÄ ljus som pÄ bilderna.
Riktigt fin samling du sitter pÄ! Om de var analoga hade de fÄtt flytta hit
Sjukt nöjd med min Gravitymaster GR-B200-1AER!
Men hur Àr det med stegrÀknar funktionen i Casio klockor?
Ăr den funktionen helt opĂ„litlig, eller en glĂ€djemĂ€tare.
HÀr Àr en jÀmförelse med ett Xiaomi Smart Band 8.
Jag gör som @roostermanKĂĂĂĂĂĂĂĂPstopp! Fast den hĂ€r var ju riktigt snygg! Ăr dual illumination alltid i samma fĂ€rg eller kombineras olika fĂ€rger pĂ„ ljuset?
Rescue in Orange Àr fin (yxan specifikt, samt orange gÄr aaaaldrig fel) ^^
Sjukt nöjd med min Gravitymaster GR-B200-1AER!
Men hur Àr det med stegrÀknar funktionen i Casio klockor?
Ăr den funktionen helt opĂ„litlig, eller en glĂ€djemĂ€tare.
HÀr Àr en jÀmförelse med ett Xiaomi Smart Band 8.
GlÀdjemÀtare jÀmfört med Garmin. TyvÀrr.
Grattis förrestenTror den första modellen med stegrÀknare (av senare typ av klockor) Àr lite glÀdjemÀtare tyvÀrr, dock tycker ja min GBD-H2000 Àr relativt korrekt (inget att jÀmnföra med, utan mer data sedan tidigare om hur mycket man kanske gÄr), kan ju ocksÄ bero pÄ att den har sensorer/datan via Polar sÄ kanske Àr lite mer korrekt just dÀrför.