Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
haha sjÀlvklart skulle ju nÄgon ha lite koll Tackar! tanken var inte att köpta nÄgot men tyvÀrr var det ingen annan som bjöd över min prisgrÀns ^^Grattis förresten
HUFen har textilband ocksÄ, fast resinbezel Den sitter helt OK , men jag tycker den Àr knepigare att knÀppa, Fast det kan ju iofs lika gÀrna vara att jag har fummelfinger eller sÄVÀldigt sugen pÄ att bestÀlla den hÀr modellen, GM-2100C-5AER. Gillar tavlan och ser rÀtt snyggt ut med adapter och band. NÄgon som har erfarenhet av adapter till band och hur de sitter pÄ handleden?
Den dÀr har jag kikat pÄ ocksÄ. Bra kontrast och positiv display! BÀst i den dÀr releasen.VÀldigt sugen pÄ att bestÀlla den hÀr modellen, GM-2100C-5AER. Gillar tavlan och ser rÀtt snyggt ut med adapter och band. NÄgon som har erfarenhet av adapter till band och hur de sitter pÄ handleden?
Klart det finns lÀnk till en sÄnDen dÀr har jag kikat pÄ ocksÄ. Bra kontrast och positiv display! BÀst i den dÀr releasen.
Antar att man kan montera pÄ ett strap frÄn nÄn annan Oak (om man tröttnar/vill variera). Kan tÀnka mig att den blir stilig pÄ svart resinstrap.
Finns kanske t.om. passande lÀnk?
VÀldigt sugen pÄ att bestÀlla den hÀr modellen, GM-2100C-5AER. Gillar tavlan och ser rÀtt snyggt ut med adapter och band. NÄgon som har erfarenhet av adapter till band och hur de sitter pÄ handleden?
Den dÀr har jag kikat pÄ ocksÄ. Bra kontrast och positiv display! BÀst i den dÀr releasen.
Antar att man kan montera pÄ ett strap frÄn nÄn annan Oak (om man tröttnar/vill variera). Kan tÀnka mig att den blir stilig pÄ svart resinstrap.
Finns kanske t.om. passande lÀnk?
Adaptern och tygbandet Àr en bra kombination. Har det pÄ min moddad Casioak. Riktigt skönt att bÀra.VÀldigt sugen pÄ att bestÀlla den hÀr modellen, GM-2100C-5AER. Gillar tavlan och ser rÀtt snyggt ut med adapter och band. NÄgon som har erfarenhet av adapter till band och hur de sitter pÄ handleden?
Det gjorde du rÀtt iTack för svaren i trÄden. BestÀllde en nu. FÄr hoppas att den Àr lika bra i verkligheten.
Gravitymastern Àr grym. Men den Àr riktigt stor. Och lite svÄr att ha pÄ kontoret.Dessa godingar kom idag Ànda frÄn Japan
Ja den dÀr gravity mastern Àr riktigt snygg!!Gravitymastern Àr grym. Men den Àr riktigt stor. Och lite svÄr att ha pÄ kontoret.
Kul med fler GWF-A i trÄden.
Gammal bild
Underskattad modell det dÀr, den lilla storleksskillnaden mot DW-6900 gör mer Àn man kan troGod morgon