Flipper2
Guld
Tur att det Àr en G med positiv display.... det finns vÀl inte sÄ mÄnga positiva displayer pÄ instrumentpanellen i din choppa ?Fint med positiv display.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Tur att det Àr en G med positiv display.... det finns vÀl inte sÄ mÄnga positiva displayer pÄ instrumentpanellen i din choppa ?Fint med positiv display.
DÄ har jag fÄtt min andra klocka i Casio samlingen. Klockan Àr verkligen snyggare och fetare i verkligheten, Àn pÄ bild tycker jag
NÀ det har du rÀtt i, men de Àr dimbara för att kompenseraTur att det Àr en G med positiv display.... det finns vÀl inte sÄ mÄnga positiva displayer pÄ instrumentpanellen i din choppa ?
Bra frÄga! Jag ska testa imorgon.PÄ G's med Vibe-funktion. Om man har Vibe och SIG aktiverat, vibrerar den varje heltimme dÄ?
Vaktar forumet som en hök redanBilder gör sĂ€llan TVB rĂ€ttvisa om du frĂ„gar mig, jag blev faktiskt lite överraskad över hur mycket bĂ€ttre den Ă€r pĂ„ handleden IRL. "KĂĂĂĂP" som @roosterman brukar sĂ€ga.
Ah, tack sÄ mycket för info.Har för mig att GMW-B5000TVB-1 lÄg i samma prisklass, Ätminstone i nÄtt skede.. OcksÄ sett den annonserad hÀr och dÀr som limiterad men det kanske bara Àr fel i annonserna
Jag har funderat pÄ bÄda, dock lockar den lite mera udda fÀrgen pÄ TVB mera Àn TCC
Ah, tack för info, lÄter troligt att de gör som du sÀger och dÀrav kan kalla de limiterade men utan nÀrmare fakta Àn sÄ.För varje ny titansquare som lanserats sÄ har listpriset höjts om jag minns rÀtt, och TCC Àr det senaste slÀppet. De kallar alla för limiterade men specificerar inte hur mÄnga som tillverkats, sÄ jag skulle snarare kalla de för "limiterade". Gissningsvis sÄ tillverkar de en batch vid ett tillfÀlle och Äterupptar inte produktionen igen dÀrefter. Det finns en gammal trÄd pÄ WUS dÀr de rÀknar hur mÄnga titanssquares av respektive sort som finns pÄ forumet, med det smala fÄngstnÀtet sÄ har de sisÄdÀr 60 TB och 60 TCM identifierade. Vet inte om man kan dra nÄgra slutsatser utifrÄn serienummer, nÄgon som har koll?
Aj, hoppas det lÀker till sig fort.Badminton Àr en farlig sport.
ĂverstrĂ€cking av oklar muskel (ej biceps) efter smash. LĂ€kare och sjukgymnast var osĂ€kra men trodde det ev Ă€r brocoradialis efter konsultation av anatomibok. Inget som har gĂ„tt av sĂ„ det Ă€r en tröst.
Kan trÀna som vanligt men med lÀttare vikter.
Men ni som nÄtt medelÄldern, var försiktiga. Man har ju lÀst om överentusiastiska medelÄlders mÀn som knipsat av hÀlsenor osv under intensiv padelspel och liknande.
Aj, hoppas det lÀker till sig fort.
Japp, haha, brukar skÀmtas i bekantskapskretsen om att man fÄr passa sig noga nÀr man bÀddar sÀngen, lyfter matkassar eller nyser.
SÄg ett videoklipp för ett tag sedan nÀr nÄgra killar skulle flytta ett akvarium och ena killens biceps pajade (slÀppte frÄn muskelfÀstet?).
Jepp, det stÀmmer. Inget pip bara good vibesPÄ G's med Vibe-funktion. Om man har Vibe och SIG aktiverat, vibrerar den varje heltimme dÄ?