• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Fint med positiv display.
IMG_0439.jpeg
Tur att det Àr en G med positiv display.... det finns vÀl inte sÄ mÄnga positiva displayer pÄ instrumentpanellen i din choppa ? :D
 
GM-Oak pĂ„ dagen men nu 5600 med det för dagen passande namnet precious hearts 🙈
IMG_8800.jpeg


Edit: byte till 5600mw, kommer inte överens med stĂ„lboett sĂ„ om nĂ„gon Ă€r sugen ta över hojta till (annars dyker den upp imorgon pĂ„ K&S
) 🙂

IMG_8802.jpeg
 
Senast Àndrad:
Har för mig att GMW-B5000TVB-1 lÄg i samma prisklass, Ätminstone i nÄtt skede.. OcksÄ sett den annonserad hÀr och dÀr som limiterad men det kanske bara Àr fel i annonserna :)
Jag har funderat pÄ bÄda, dock lockar den lite mera udda fÀrgen pÄ TVB mera Àn TCC
1707894508707.png
Ah, tack sĂ„ mycket för info. 👍😃

För varje ny titansquare som lanserats sÄ har listpriset höjts om jag minns rÀtt, och TCC Àr det senaste slÀppet. De kallar alla för limiterade men specificerar inte hur mÄnga som tillverkats, sÄ jag skulle snarare kalla de för "limiterade". Gissningsvis sÄ tillverkar de en batch vid ett tillfÀlle och Äterupptar inte produktionen igen dÀrefter. Det finns en gammal trÄd pÄ WUS dÀr de rÀknar hur mÄnga titanssquares av respektive sort som finns pÄ forumet, med det smala fÄngstnÀtet sÄ har de sisÄdÀr 60 TB och 60 TCM identifierade. Vet inte om man kan dra nÄgra slutsatser utifrÄn serienummer, nÄgon som har koll?
Ah, tack för info, lĂ„ter troligt att de gör som du sĂ€ger och dĂ€rav kan kalla de limiterade men utan nĂ€rmare fakta Ă€n sĂ„. 👍😊

——————————————————-

KĂ€nde att suget tog över sĂ„ jag var tvungen att köpa den TCC, blir kul att fĂ„ hem den. 😃
 
Badminton Ă€r en farlig sport. 😬
ÖverstrĂ€cking av oklar muskel (ej biceps) efter smash. LĂ€kare och sjukgymnast var osĂ€kra men trodde det ev Ă€r coracobrachialis efter konsultation av anatomibok. Inget som har gĂ„tt av sĂ„ det Ă€r en tröst.
Kan trÀna som vanligt men med lÀttare vikter.

Men ni som nÄtt medelÄldern, var försiktiga. Man har ju lÀst om överentusiastiska medelÄlders mÀn som knipsat av hÀlsenor osv under intensiv padelspel och liknande.

IMG_20240215_103918_HDR.jpg
PXL_20240215_093734786.MV.jpg
 
Senast Àndrad:
Badminton Ă€r en farlig sport. 😬
ÖverstrĂ€cking av oklar muskel (ej biceps) efter smash. LĂ€kare och sjukgymnast var osĂ€kra men trodde det ev Ă€r brocoradialis efter konsultation av anatomibok. Inget som har gĂ„tt av sĂ„ det Ă€r en tröst.
Kan trÀna som vanligt men med lÀttare vikter.

Men ni som nÄtt medelÄldern, var försiktiga. Man har ju lÀst om överentusiastiska medelÄlders mÀn som knipsat av hÀlsenor osv under intensiv padelspel och liknande.

IMG_20240215_103918_HDR.jpg
PXL_20240215_093734786.MV.jpg
Aj, hoppas det lÀker till sig fort.

Japp, brukar skĂ€mtas i bekantskapskretsen om att man fĂ„r passa sig noga nĂ€r man bĂ€ddar sĂ€ngen, lyfter matkassar eller nyser.😅
SĂ„g ett videoklipp för ett tag sedan nĂ€r nĂ„gra skulle flytta ett akvarium och ena killens biceps pajade (slĂ€ppte frĂ„n muskelfĂ€stet?).đŸ˜§đŸ«Ł:stop:
 
Senast Àndrad:
Aj, hoppas det lÀker till sig fort.

Japp, haha, brukar skĂ€mtas i bekantskapskretsen om att man fĂ„r passa sig noga nĂ€r man bĂ€ddar sĂ€ngen, lyfter matkassar eller nyser.😅
SĂ„g ett videoklipp för ett tag sedan nĂ€r nĂ„gra killar skulle flytta ett akvarium och ena killens biceps pajade (slĂ€ppte frĂ„n muskelfĂ€stet?).đŸ˜§đŸ«Ł:stop:

Oh ja. Man fĂ„r verkligen vara pĂ„ sin vakt. Skottade snö hĂ€romdagen tidigt pĂ„ morgonen och strĂ€ckte en liten muskel i ryggen. 😅
Men Àn sÄ lÀnge har jag rÀtt bra lÀkkött, ta i trÀ.

Bicepsrupturer Àr inte sÄ ovanligt tydligen, nÄn snubbe knipsade av sin nÀr den stora kopplade hunden plötsligt stack ivÀg och killen instinktivt höll emot.
Lee Priest heter han, en kÀnd fd bodybuilder.
Marklyft med blandat grepp Àr tydligen ocksÄ riskfyllt.
Tunga matkassor Àr sÀkert en risk moment.
 
Tillbaka
Topp