Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
5000u Àr riktigt fin!Jag packade precis upp en GW-5000U som jag köpt pÄ forumet. Sà mycket bÀttre Àn min GW-M5610!
HÀr Àr nog smidigast om man tÀnker inklusive frakt:Lite sugen pÄ att köpa adapters och nato till min DW5600BB. Finns det originaltillbehör att köpa och i sÄ fall var?
HÀr Àr nog smidigast om man tÀnker inklusive frakt:
Casio G-Shock 2 x Nato Strap Adapter kit - Herrklocka
Casio G-Shock DW-5600, DW-6900, G-5700, GA-100, GDF-100, GL-7200 & GLS-5600. (22-24mm Nato)www.klockor.com
Finns Àven pÄ Tiktox, Minott-center, pacparts, American perfit m fl.
Numret pÄ adaptern Àr 74243710
KBK!Nu Àr anmÀlan till OWGM öppnad.
In och joina nu! I Är gÄr alla insamlade pengar till Min stora dag
UTMANING - OWG 1 mÄnad 2024
En utmaning att endast bĂ€ra en och samma klocka under en mĂ„nads tid, start 1 mars 2024. Ăntligen Ă€r det dags för Ă„rets klock-fasta. Vi Ă€r mĂ„nga som har lĂ€ngtat, och nu Ă€r det dags att anmĂ€la sig. Det Ă€r sĂ„ klart fritt att vĂ€lja vilken klocka man vill, vissa vĂ€ljer sin vanliga beater andra nĂ„got...klocksnack.se
AnmÀld⊠Àr avgiften 200? Kunde inte lÀsa mig till det?Nu Àr anmÀlan till OWGM öppnad.
En utmaning att endast bĂ€ra en och samma klocka under en mĂ„nads tid, start 1 mars 2024. Ăntligen Ă€r det dags för Ă„rets klock-fasta. Vi Ă€r mĂ„nga som har lĂ€ngtat, och nu Ă€r det dags att anmĂ€la sig. Det Ă€r sĂ„ klart fritt att vĂ€lja vilken klocka man vill, vissa vĂ€ljer sin vanliga beater andra nĂ„got...klocksnack.se
Frivillig nivÄ pÄ startavgiftenAnmÀld⊠Àr avgiften 200? Kunde inte lÀsa mig till det?
Fanns 100, 500 och Ànnu högre att vÀlja pÄ sÄ jag tog en hundring. Sen sÄg jag att alla andra lagt in 200+Frivillig nivÄ pÄ startavgiften
Alla bidrag Àr bra bidragFanns 100, 500 och Ànnu högre att vÀlja pÄ sÄ jag tog en hundring. Sen sÄg jag att alla andra lagt in 200+
SÄ fÀrggranna
Klart och betalt Det hÀr kommer bli en promenad i parken... eller... Men viktigast av allt, det Àr för en god sak sÄ hÀng pÄ!Nu Àr anmÀlan till OWGM öppnad.
Moddat guldis med positiv modul??En heads-up-klase.
Blir nog Tratten pÄ söndag för den hÀr ligan, om ingen hÀr kÀnner annat
StÀmmerModdat guldis med positiv modul??