Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ja som fasen,somrigSĂ„ grymt ball!!!
Den va snygg.GD-X6900HT-2. Smurfen!
![]()
Till och med matchande stödkant pÄ jeansenEftermiddagsklockan hÀr med
![]()
Ăr det inte dags att de kommer med kanji pĂ„ veckodagarna pĂ„ de hĂ€r?..
![]()
à h ja! Ibland behöver man ju color coordinate liksom!Till och med matchande stödkant pÄ jeansenGenomtÀnkt!
Bra pjÀs det dÀr!
Mehhe...Fick hem fel steptracker. BestÀllde en digital men fick hem denna analoga (som jag haft tidigare i gult). Vad tycker ni?
![]()
![]()
![]()
Var den sÄ meh? Det kanske den Àr. Ville ha en digital för att det Àr lÀttare att lÀsa av men den kanske Àr rÀtt tristMehhe...
Neeej, den gula var mycket bÀttre.Fick hem fel steptracker. BestÀllde en digital men fick hem denna analoga (som jag haft tidigare i gult). Vad tycker ni?
![]()
![]()
![]()
Alright. fÄr returnera den mot den digitala som jag tÀnkt frÄn början.Neeej, den gula var mycket bÀttre.![]()
Det var snygg fÀrg pÄ denna men det blev för mycket av det goda tycker jag.Alright. fÄr returnera den mot den digitala som jag tÀnkt frÄn början.
JajamÀn.Bra skit.
![]()
JajamÀn.
Tog fram den dÀr idag jag med. MÄnga dagar har jag inte klocka pÄ mig alls.
![]()