Tampa_blord
Silver
Var den sÄ meh? Det kanske den Àr. Ville ha en digital för att det Àr lÀttare att lÀsa av men den kanske Àr rÀtt trist
Haha, ja tyvÀrr. Fick lite monotona GA110 vibbar av denna
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Var den sÄ meh? Det kanske den Àr. Ville ha en digital för att det Àr lÀttare att lÀsa av men den kanske Àr rÀtt trist
Fick hem fel steptracker. BestÀllde en digital men fick hem denna analoga (som jag haft tidigare i gult). Vad tycker ni?
![]()
![]()
![]()
Haha, ja tyvÀrr. Fick lite monotona GA110 vibbar av dennaKör pÄ digital!
De vita visarna ser lite malplacerade ut.
MÄste sÀga att Bluetoothfunktionen Àr en positiv överraskning. TÀnkte att det nog var bÄde bökigt och rejÀlt onödigt men har blivit bortskÀmd med det snabbt. TÀnk att slippa ha den i lÀmpligt fönster och hoppas den ska ta emot signaler i bÀsta fall om allt vill sig vÀl.
Bara trycka pÄ connectknappen och man har rÀtt tid pÄ sekunden. Fasen sÄ bra...
![]()
Och riktigt bekvÀm att bÀra. Mjukt skönt band.Dessutom Àr klockan snygg![]()
2a. RĂ€tt cool den dĂ€r.Back to the 90âs dödscool.
Vilken fÀrg hade du valt?
![]()
![]()
Har bestĂ€llt tvĂ„anBack to the 90âs dödscool.
![]()
![]()
Ja den Àr mest lik originaletHar bestÀllt tvÄan![]()
Gillar dom onödiga snurrande subdialsenJa den Àr mest lik originalet
Helt ok pris för coolhetsfaktorn![]()
Ja lite cooltGillar dom onödiga snurrande subdialsen![]()
Den kallas ju Walter, Àr det inte efter karaktÀren pÄ bilden? ( Har inte sett filmen )![]()
Ja lite coolt
The Big lebowski med kanske?
Jo Walter pÄ bilden tror den andre hette Jeffrey Lebowski. Och Filmens titel The big Lebowski,fattade mig lite kort dÀrDen kallas ju Walter, Àr det inte efter karaktÀren pÄ bilden? ( Har inte sett filmen )
Jag skulle vilja ha tvĂ„an fast med ettans "subdials".Back to the 90âs dödscool.
![]()
![]()
HĂ€ftiga! Ref?Back to the 90âs dödscool.
![]()
![]()
Retro DW5900-1erHĂ€ftiga! Ref?
![]()
Ja lite coolt
The Big lebowski med kanske?
Kör bara körFortfarande klockan som gör mig mest glad, alltsÄ. Vilket jag attributar 50 % till Big Lebowski och faktumet att jag kan titta ner pÄ armen och dra av nÄgra sköna walter repliker, och 50 % till att den Àr sÄ grymt skönt retro. FÄr bli söndagens!
KÀnns som om min gamla G-Shock flippat. Tryck pÄ Light-knappen ger random och olika resultat varje gÄng. Oftast nollstÀlls klockan vilket Àr synnerligen irriterande. NÄn som vet vad v det kan va?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
KÀnns som om min gamla G-Shock flippat. Tryck pÄ Light-knappen ger random och olika resultat varje gÄng. Oftast nollstÀlls klockan vilket Àr synnerligen irriterande. NÄn som vet vad v det kan va?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()