Den Àr ju för hÀrlig den dÀrHade alla fyra versionerna att vÀlja pÄ nÀr jag köpte min GA-B001 i vÄras..
Hade siktat in mig pÄ den röda, men live föll valet direkt pÄ den turkosa![]()
![]()
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Den Àr ju för hÀrlig den dÀrHade alla fyra versionerna att vÀlja pÄ nÀr jag köpte min GA-B001 i vÄras..
Hade siktat in mig pÄ den röda, men live föll valet direkt pÄ den turkosa![]()
![]()
![]()
Jag hÄller ocksÄ pÄ att starta upp en surdeg sedan ett par dagar men det gick trögt. Laktobacillerna kom men det var sÀmre med jÀstsvamparna. Idag dÄ blandade jag med en 4 Är gammal torkad surdeg frÄn bageriet frugan hade och jÀsningen drog igÄng pÄ direkten. Jag kan skicka lite torkad surdeg om du blir biten.RÀknas det hÀr som fusk @Derix ?
Men jag tÀnker att man fÄr börja nÄgonstans. Blir det bra fÄr jag vÀl anstrÀnga mig lite mer nÀsta gÄng. Eller inte
![]()
Edit: skulle ha lÀst pÄ lite bÀttre, det Àr ju nÀstan 4 timmar med alla jÀsningar innan det Àr klart![]()
Finns fler klÀder som passar.5040RX Àr ocksÄ jÀkligt cool. Den ska jag skaffa lite senare. Valde DWE för att den Àr sÄ freaky samt jag vill modda den med klÀder frÄn kretskort square. DWE har ocksÄ en större display jÀmfört med 5040.![]()
KvÀllens tips, vet inte hur folk anser med facebook men sÄg denna iaf, fick Àven lite bilder förut, priset vore trevligt att fÄ men har redan siktat in mig pÄ en annan
Bei Facebook anmelden
Melde dich bei Facebook an, um dich mit deinen Freunden, deiner Familie und Personen, die du kennst, zu verbinden und Inhalte zu teilen.www.facebook.com
![]()
Grym, borde kompletteras med en Xperia pureness.Startar dagen med Clear Remix.![]()
Hur Àr hybridlÀnken?Startar dagen med Clear Remix.![]()
LÀnken kÀnns helt ok pÄ handleden.Hur Àr hybridlÀnken?
Ja de skulle ja verkligen tro, ett kap om du bor sÄ nÀraHar skrivit med bor iof en timma bort men kanske vÀrt Äka![]()
Köpte min frÄn Blue Tomato. Jag köpte den enda de hade. Den finns pÄ klockor.se ocksÄ men dÄ kostar den 1000kr mer.
Ja de skulle ja verkligen tro, ett kap om du bor sÄ nÀra![]()
Ja nÀr man missar sÄdan saker Àr det alltid lite extra surtNackdelen med att jobba, och inte med möjlighet titta i mobil, Àr att man blir sen med svar. NÄgon som ska titta pÄ den nu sÄ gissar hen köper klockan, annars fÄr jag vÀll ta mig in eller se om den kan skickas. För den pengen kan jag tÀnka mig prova en Àven om den hade lite slitage pÄ bandet![]()
Det blev hur bra som helst ju! Som gjord för att ha de klÀdernaJag bara mÄste testa det.![]()
![]()
![]()