Var det en vit eller blÄ du bestÀllde frÄn kultan?Verkligen! Den Àr sÄ cool![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Var det en vit eller blÄ du bestÀllde frÄn kultan?Verkligen! Den Àr sÄ cool![]()
BlÄVar det en vit eller blÄ du bestÀllde frÄn kultan?
Vilken Àr den orangea lÀngst ned nummer tre frÄn vÀnster?Ok, Arvidsjaur imorgon, Lofoten efter det. Vilka/en ska med? Camomudmaster i bilen, men sen dÄ?![]()
![]()
Vilken modell Àr detta?PakÀÀÀÀt
![]()
Ibland ser den nÀstan ut som fejk...
![]()
DW-5600LC, kan nog vara lite svÄr att fÄ tag i. Vill du ha en DW-5600SLC sÄ har jag en ute till försÀljning.Vilken modell Àr detta?
Jag letar efter en gul eller orange med klassisk design!
StÀmmerJapp, det Àr bara att ta ett djupt andetag och dyka i trÀsket!
@ekke har ocksÄ en gul square till salu har jag för mig.
Jag har tvÄ, DW-6940 samt DWE-5640, svÄrlÀst. ja, men sjukt coolaNegativ display var svÄrlÀst. Adrenaline i princip omöjlig. Denna hade en varning pÄ Casios hemsida att det ibland var svÄrt att lÀsa displayen. En var ju tvungen att testa.
DW-5040RX
![]()
Den kommer mitten pÄ juli. VÀntar pÄ min frÄn annat hÄll.
Gillar biohazardSnygg profil.
![]()
Hemmagjord för att se ut som denna: band och bezel frÄnVilken Àr den orangea lÀngst ned nummer tre frÄn vÀnster?
Gillar biohazardknapparna.
Verkar komma nÄgra nya fÀrgstarka snart, "Energy pack"!Japp, det Àr bara att ta ett djupt andetag och dyka i trÀsket!
@ekke har ocksÄ en gul square till salu har jag för mig.
Synd att NASA-modellerna var limiterade! BÄde den vita och den orangea var snygga dÀr!Hemmagjord för att se ut som denna: band och bezel frÄnoch en "vanlig" negativ 5610 modul![]()
Ja, snyggaste MM hitills. Speciellt i rött.Snygga relief / detaljer pÄ dem ja. Har nu burit denna klocka rÀtt lÀnge och kan konstatera att det Àr den snyggaste G jag har.
Torrare Àn torrastJag vet inte ens om det gÄr? Officiella g-shock Àr ju torrt som fnöske i Sverige alltsÄ.
Ja, snyggaste MM hitills. Speciellt i rött.
SvÄrt att bara vÀlja 3Vilka Àr din absoluta top 3?
Det hÀnde en grej, eller??Undrar om det inte Àr dags att hÀmta GW-19000 nu direkt efter jobbet![]()
![]()
Eller tvÄ kanske...Det hÀnde en grej, eller??![]()
Hörde jag Adrenaline red???Negativ display var svÄrlÀst. Adrenaline i princip omöjlig. Denna hade en varning pÄ Casios hemsida att det ibland var svÄrt att lÀsa displayen. En var ju tvungen att testa.
DW-5040RX
![]()