• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Rotwang

Rolex
2-Faktor
Gomorron!
FrÄn Manga till TRON.

6F587DAD-7881-4268-849C-385BA35DC783.jpeg
 

Dan1jel

Panerai
2-Faktor
Min favorit bland 2k med, grym i lite stealth 😎 Kör b1000 ikvĂ€ll, inte orkat koppla in den till appen (eller hittar inte rĂ€tt app för den delen heller) sĂ„ kan lotsas jag Ă€r purist med 😅
IMG_0174.jpeg
Troligen Àr det vÀl "Casio Watches" som du ska tanka hem ;) som ja förstÄr de sÄ försöker de pusha alla klockor in till den appen istÀllet för att ha femtioelva stycken :) Har lagt in alla mina klockor i appen, fick en "grattis pÄ 1 Ärs dagen för din MT-G" ifrÄn appen för inte sÄ lÀnge sedan ^^
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
Troligen Àr det vÀl "Casio Watches" som du ska tanka hem ;) som ja förstÄr de sÄ försöker de pusha alla klockor in till den appen istÀllet för att ha femtioelva stycken :) Har lagt in alla mina klockor i appen, fick en "grattis pÄ 1 Ärs dagen för din MT-G" ifrÄn appen för inte sÄ lÀnge sedan ^^
Ah okej! FĂ„r kolla den 🙂 Blev gwg en stund idag med

IMG_0179.jpeg
 
Topp