Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Troligen Àr det vÀl "Casio Watches" som du ska tanka hemMin favorit bland 2k med, grym i lite stealthKör b1000 ikvÀll, inte orkat koppla in den till appen (eller hittar inte rÀtt app för den delen heller) sÄ kan lotsas jag Àr purist med
![]()
![]()
Ah okej! FÄr kolla denTroligen Àr det vÀl "Casio Watches" som du ska tanka hemsom ja förstÄr de sÄ försöker de pusha alla klockor in till den appen istÀllet för att ha femtioelva stycken
Har lagt in alla mina klockor i appen, fick en "grattis pÄ 1 Ärs dagen för din MT-G" ifrÄn appen för inte sÄ lÀnge sedan ^^
Passerade precis, och har begett mig in i fiendelandEn av mina utlÄnade G-shocks skickade en sommarhÀlsning frÄn Abisko. Den ser ut att ha det bra.
![]()
Denna Àr jag sugen pÄ! Hur Àr den? VÀrd sitt pris?Titan groda![]()
JodÄ, den Àr bra. LÀtt och bekvÀm och Àr riktigt snygg. @Nygren har en till salu.Denna Àr jag sugen pÄ! Hur Àr den? VÀrd sitt pris?
StÄr som tillbakadragen men skickar ett meddelande och frÄgar!JodÄ, den Àr bra. LÀtt och bekvÀm och Àr riktigt snygg. @Nygren har en till salu.![]()
Den Àr kvar. Drog tillbaka för att testa Tradera, men har inte fÄtt tummen urStÄr som tillbakadragen men skickar ett meddelande och frÄgar!
Den dÀr grafen sÄg orovÀckande ut.
Okidoki, pÄ god vÀg dÄ med tvÄ. 6900SB Àr ju ingen AR om Àn röd.Jag har hört att det inte Àr fel att ha minst tre AR![]()
Fan nu Àr man ute och cyklar. Trodde den bara hade kompass och tempmÀtare. Fan. Nu kanske jag mÄste fixa en sÄn....Ok! Trodde den har minst lika mÄnga funktioner.
Men kompass, barometer och höjdmÀtare Àr jag nöjd med.
Mmmm. I synnerhet nÀr man ska ivÀg med den hÀr imorron oxÄ....Den dÀr grafen sÄg orovÀckande ut.![]()