• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Hörde jag Adrenaline red??? 😀
IMG_20240626_165008.jpg
Ibland saknar jag min, ibland Àr jag vid mina sinnens fulla bruk. Grym klocka!
 
Nu har dom vart pĂ„ armet😁
Den negativa displayen Ă€r i mitt tycke riktigt snygg irl med sina guldiga siffror, men helt kass att fĂ„nga pĂ„ bild😎
IMG_20240626_203954.jpg

IMG_20240626_204005.jpg

Positiva vĂ€ldigt mycket mer lĂ€tta lĂ€st men mer "blaffig" med allt silver i displaybotten.. 🙂
IMG_20240626_204040.jpg

IMG_20240626_204048.jpg

Men allt som allt efter nĂ„gra minuter pĂ„ armen, en riktigt skön modell att bĂ€ra. Sitter bra pĂ„ armen👌👍
 
Lyckades fÄ ut skruttig och vinglig hund pÄ 100 meter promenad, det har inte hÀnt pÄ flera dagar... Griper halmstrÄet och hoppas att vi slipper göra ett sista besök hos veterinÀren.
Försöker pigga upp med gult, hjĂ€per föga... 😭
1000008774.jpg

1000008775.jpg
 
Nu har dom vart pĂ„ armet😁
Den negativa displayen Ă€r i mitt tycke riktigt snygg irl med sina guldiga siffror, men helt kass att fĂ„nga pĂ„ bild😎
IMG_20240626_203954.jpg

IMG_20240626_204005.jpg

Positiva vĂ€ldigt mycket mer lĂ€tta lĂ€st men mer "blaffig" med allt silver i displaybotten.. 🙂
IMG_20240626_204040.jpg

IMG_20240626_204048.jpg

Men allt som allt efter nĂ„gra minuter pĂ„ armen, en riktigt skön modell att bĂ€ra. Sitter bra pĂ„ armen👌👍

Den gröna Àr snygg! Kom pÄ att om man har bÄda sÄ kan man byta klÀder mellan dem och fÄ den gröna med positiv display. Det blir dock lite röda fÀrger pÄ skÀrmen istÀllet för gula till den gröna klÀdseln, vet inte om det blir konstigt?
 
SĂ„ glad över att Ă€ntligen ha en GWG-2000 igen! Har saknat den till och frĂ„n sedan jag sĂ„lde min Flare Red. Detta Ă€r dock en fĂ€rg som passar mig bĂ€ttre, trĂ„kig och bra 😊 Var lite orolig över att visare och index skulle vara för mörka (vita hade passat denna perfekt) men har inte haft nĂ„gra problem med det hittills. NĂ€r lumen Ă€r laddad fĂ„r dom en lite grön ton Ă€ven i bra ljus vilket gör att de ser Ă€nnu bĂ€ttre ut.

Hade varit vÀldigt kul med GWG-B1000 med, kÀnns klockren i bÄde design och storlek, men det Àr nÄgot i puristen i mig som gillar att denna inte har Bluetooth.

IMG_6921.jpeg
 
SĂ„ glad över att Ă€ntligen ha en GWG-2000 igen! Har saknat den till och frĂ„n sedan jag sĂ„lde min Flare Red. Detta Ă€r dock en fĂ€rg som passar mig bĂ€ttre, trĂ„kig och bra 😊 Var lite orolig över att visare och index skulle vara för mörka (vita hade passat denna perfekt) men har inte haft nĂ„gra problem med det hittills. NĂ€r lumen Ă€r laddad fĂ„r dom en lite grön ton Ă€ven i bra ljus vilket gör att de ser Ă€nnu bĂ€ttre ut.

Hade varit vÀldigt kul med GWG-B1000 med, kÀnns klockren i bÄde design och storlek, men det Àr nÄgot i puristen i mig som gillar att denna inte har Bluetooth.

IMG_6921.jpeg

Min favorit bland 2k med, grym i lite stealth 😎 Kör b1000 ikvĂ€ll, inte orkat koppla in den till appen (eller hittar inte rĂ€tt app för den delen heller) sĂ„ kan lotsas jag Ă€r purist med 😅
IMG_0174.jpeg
 
FrĂ„n 20:46 lokal tid idag. Nere till vĂ€nster utanför bild ligger Kinn som jag har flugit förbi i mĂ„nga Ă„r. Det var först till helt nyligen som jag upptĂ€ckte att House Atreides i filmen Dune tydligen bor dĂ€r nere. Eller ja, dĂ€r har de spelat in deras hemvist i alla fall 😃
IMG_1142.jpeg
 
Tillbaka
Topp