Ibland saknar jag min, ibland Àr jag vid mina sinnens fulla bruk. Grym klocka!Hörde jag Adrenaline red???
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ibland saknar jag min, ibland Àr jag vid mina sinnens fulla bruk. Grym klocka!Hörde jag Adrenaline red???
![]()
Jag har hört att det inte Àr fel att ha minst tre ARIbland saknar jag min, ibland Àr jag vid mina sinnens fulla bruk. Grym klocka!
Ni som har g-lide, gÄr det att stÀnga av tidvattenkurva etc sÄ displayen blir "normal"?
Nope, den fĂ„r du leva med. Ăr ju awesome, sĂ„ det gör ju ingetNi som har g-lide, gĂ„r det att stĂ€nga av tidvattenkurva etc sĂ„ displayen blir "normal"?
Hehe, jo...men vi har vĂ€l knappt tidvatten i Sverige sĂ„ kĂ€nns lite överflödigt...Nope, den fĂ„r du leva med. Ăr ju awesome, sĂ„ det gör ju inget![]()
...det Àr dÄ det inte Àr överflödigt!Hehe, jo...men vi har vÀl knappt tidvatten i Sverige sÄ kÀnns lite överflödigt...
UngefÀr som nÀr jag anvÀnder djupmÀtaren pÄ min Gulfmaster i badhuset eller kollar kompassriktning i korridoren pÄ kontoret med MudmasternHehe, jo...men vi har vÀl knappt tidvatten i Sverige sÄ kÀnns lite överflödigt...
NÀÀÀÀj, det vill jag inte, den Àr för bra. Ska nog gÄ in och höja priset lite
Men var Àr wristshots och utlÄtande?
6st snart
Nu har dom vart pÄ armet
Den negativa displayen Àr i mitt tycke riktigt snygg irl med sina guldiga siffror, men helt kass att fÄnga pÄ bild
![]()
![]()
Positiva vÀldigt mycket mer lÀtta lÀst men mer "blaffig" med allt silver i displaybotten..
![]()
![]()
Men allt som allt efter nÄgra minuter pÄ armen, en riktigt skön modell att bÀra. Sitter bra pÄ armen![]()
SÄ glad över att Àntligen ha en GWG-2000 igen! Har saknat den till och frÄn sedan jag sÄlde min Flare Red. Detta Àr dock en fÀrg som passar mig bÀttre, trÄkig och braVar lite orolig över att visare och index skulle vara för mörka (vita hade passat denna perfekt) men har inte haft nÄgra problem med det hittills. NÀr lumen Àr laddad fÄr dom en lite grön ton Àven i bra ljus vilket gör att de ser Ànnu bÀttre ut.
Hade varit vÀldigt kul med GWG-B1000 med, kÀnns klockren i bÄde design och storlek, men det Àr nÄgot i puristen i mig som gillar att denna inte har Bluetooth.
![]()
Den dÀr kaffekoppsikonen mÄste ha lyst ett bra tag innan stoppFörsta benstrÀckare, Sundsvall. GÄr helt ok detta.Varmt ute, skönt att Äka i "garaget" med ac
![]()