Törs man gÄ utomhus med den fÀrgen?
RĂ„nrisken menar du? Lol.
Jag ska vÀl erkÀnna att jag ogÀrna bÀr den om jag vet att jackor och dylikt riskerar att fÀrga av sig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Törs man gÄ utomhus med den fÀrgen?
Vita plagg/skor/bilar Ă€r ju ofta riktigt snygga â sĂ„ lĂ€nge de Ă€r rena!RĂ„nrisken menar du? Lol.
Jag ska vÀl erkÀnna att jag ogÀrna bÀr den om jag vet att jackor och dylikt riskerar att fÀrga av sig.
Vita plagg/skor/bilar Ă€r ju ofta riktigt snygga â sĂ„ lĂ€nge de Ă€r rena!
För övrigt kÀnns det trist att man ska behöva övervÀga rÄnrisk överlag, Àven om man nog inte behöver oroa sig med en G pÄ armen. Jag tror folk ibland sÀger sig bÀra replikor (av PP, AP, Rolex, Breitling, etc.) fast de inte gör det, enkom för att minska rÄnrisken.
Kul! BestÀllde sjÀlv lite delar frÄn watchtech hÀromdagen, till en klocka som jag inte ens har. FÄr se om jag nÄnsin kommer i mÄl med det mod-projektet.Skrivbordskrigar
Har nu ocksÄ bestÀllt den gummidelen som skulle vara mellan boett och bezelring pÄ min G-steel mod jag hÄller pÄ med sÄ den snart Àr komplett.
MÄste sÀga att Watchtech Àr riktigt trevliga att ha att göra med i deras kundservice och att hitta de delar som man söker. Speciellt delar som saknar bild.
Skön bild. Den ser jÀrnhÄrd ut pÄ riktigt.
Tack! Riktigt imponerad av Rangen alltsÄ. Det hÀr med att kunna fÄ igÄng stoppklockan direkt och ha timekeeping pÄ samma gÄng...Helgrymt!
HÄller helt med. Enkel yet funktionsrik.Yes. Troligen en av de bÀsta moduler som tillverkats. Mycket genomtÀnkt och framförallt smidig!
Min synkades 12:00 idag.
Rangeman Àr bland de bÀsta gshocks som gjorts. Skulle den vara nÄgon cm mindre hade den funkat att ha som varje dag klocka ocksÄHÄller helt med. Enkel yet funktionsrik.
Ă h noice
Ăr benĂ€gen att hĂ„lla med. Den Ă€r sjukt skarp den gula btw!Rangeman Ă€r bland de bĂ€sta gshocks som gjorts. Skulle den vara nĂ„gon cm mindre hade den funkat att ha som varje dag klocka ocksĂ„
Gratulationer! En mycket trevlig snubbe, WalterDeja vu, det kom ett paket.
VĂ€lkommen DW5900, aka Walter.
Om du har svÄrt att fÄ den att synka kan jag rekommendera appen Clock Wave.
Ja. Jag laddade hem den till min Junghans Max Bill MEGA dÄ den inte ville synka i början, det gjorde att man inte kunde göra vissa instÀllningar. Junghans har en app till android, jag har förstÄs iOS... Jag har testad den pÄ bÄde G-Shock och Citizen med framgÄng, vÀldigt enkel att anvÀnda.Har du provat appen?
Fungerar den bra?
/Jocke
H***, I can get you a toe by 3 oÂŽclock this afternoonYou want a toe? I can get you a toe, believe me. With nail polish.
Efter att ha provat den nÄn timma kan jag direkt sÀga att den, enligt mig, Àr ett stort steg upp frÄn den analoga. BÀttre skÀrm. Tydlig dot matrix med aktivitetsnivÄ samt enkelt att byta till steptrackern. Det gör man med mittenknappen som pÄ dom förra modellerna kontrollerade lyset.
AlltsÄ nÀr jag rÀknar stegen sÄ tycks den nu uppdatera rÀtt i realtid. Den rÀknar alltsÄ rÀtt oavsett om jag har hÀnderna i gungning eller om jag hÄller dom pÄ barnvagnen sÄ den har vÀl nÄn avancerad accelerometer ocksÄ. Har dock inte gjort nÄgon noggrannare jÀmförelse. Specsen sÀger vÀl att den kan gÄ 5% fel.Kul modell. Den nya dot matrix Àr skitbra!
Hur noggrann Àr stegmÀtaren?
AlltsÄ nÀr jag rÀknar stegen sÄ tycks den nu uppdatera rÀtt i realtid. Den rÀknar alltsÄ rÀtt oavsett om jag har hÀnderna i gungning eller om jag hÄller dom pÄ barnvagnen sÄ den har vÀl nÄn avancerad accelerometer ocksÄ. Har dock inte gjort nÄgon noggrannare jÀmförelse. Specsen sÀger vÀl att den kan gÄ 5% fel.
Den rör sig inte. Inte heller vid bussÄkning.Det Àr rÀtt imponerande.
Hur reagerar den pÄ armviftningar, vinkningar osv?
KÀnns mysko med datumdelen underst, men det kanske bara Àr jag. SÀkerligen en vanesak.Paketöppning pÄ vÀgen hem
Och datumet stÄr dessutom korrekt!KÀnns mysko med datumdelen underst, men det kanske bara Àr jag. SÀkerligen en vanesak.
EDIT: Lite snyggare nÀr man har stegrÀkningen synlig istÀllet.
Tar verkligen inte för givet att det Àr samma band som till andra G-Shocks, snarare att det inte Àr det. Oavsett vad sÄ lÀr man nog kunna lösa resinbandet ÀndÄ Àven om det kanske kostar en slant. För mig vore det dock intressant att höra om nÄgon hÀr bytt frÄn det ena till det andra.för att det Àr en rÀtt ful kombination hehe, nej men smaken Àr som baken som du vet.
tror det Àr smartast att köpa en helstÄlis och byta armband (tar för givet att det Àr samma band som till vanliga) och dÄ kostar dom inte mÄnga kronor. om du sedan bestÀmmer dig för att sÀlja Àr det förmodligen betydligt enklare dÄ helstÄlisen verkar mycket mer populÀr.