Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Mycket trevlig, snygg penna oxÄVarvar ned för natten med ett par bilder fyllda av spÀnnande aktivitet..
![]()
![]()
Haha. Jag vill ha en svart stÄlis med resinband, men jag kanske Àndrar mig om jag fÄr se kombon live. Banden till stÄlisarna verkar dyra överlag oavsett material sÄ jag tÀnker försöka köpa rÀtt frÄn början.för att det Àr en rÀtt ful kombinationhehe, nej men smaken Àr som baken som du vet.
tror det Àr smartast att köpa en helstÄlis och byta armband (tar för givet att det Àr samma band som till vanliga) och dÄ kostar dom inte mÄnga kronor. om du sedan bestÀmmer dig för att sÀlja Àr det förmodligen betydligt enklare dÄ helstÄlisen verkar mycket mer populÀr.
RIktigt bra bild!
Varvar ned för natten med ett par bilder fyllda av spÀnnande aktivitet..
![]()
![]()
PÄ nÄt konstigt vis fÄr jag lite samuraj-vibbar av den bilden.
Efter att jag haft pÄ mig min dw5600bb i en mÄnad i strÀck kÀnde jag att dessa klockor va att satsa pÄ
idag kom alltsÄ ett litet paket, kÀnde att jag ville ha lite fler funktioner, Àr redan vÀldigt nöjd
![]()
![]()
tackarEn vettig konklusion.
Grattis till inköpet.
Sjukt cool!
Kan nÀstintill ta gift pÄ att det Àr GW-M5601MW-7JF dÄ jag har en likadan (som snart kommer flippas)
Kan nÀstintill ta gift pÄ att det Àr GW-M5601MW-7JF dÄ jag har en likadan (som snart kommer flippas)![]()
Kan nÀstintill ta gift pÄ att det Àr GW-M5601MW-7JF dÄ jag har en likadan (som snart kommer flippas)![]()
Helt rĂ€tt, jag körde en copy/paste! SjĂ€lvklart Ă€r det GW-M5610MW-7JF och inget annatBrukar de inte heta 5610? TĂ€nkte eftersom ni bĂ„da skrev 5601. Ăr det nĂ„got som skiljer frĂ„n 5610-orna?
5610! Jag blev sÄ osÀker sÄ jag kollade mina papper t.om, haha!.
Det stÀmmer!
Jag blir dock osÀker pÄ om den heter 5610 eller 5601.