• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Forum software by XenForoℱ © 2010-2018 XenForo Ltd. User deleted.

Senast Àndrad:
  • Like
Reactions: AB
Varvar ned för natten med ett par bilder fyllda av spÀnnande aktivitet :pompus:..

GMW-B5000-4w.jpg

GMW-B5000-5w.jpg

för att det Àr en rÀtt ful kombination ;) hehe, nej men smaken Àr som baken som du vet.
tror det Àr smartast att köpa en helstÄlis och byta armband (tar för givet att det Àr samma band som till vanliga) och dÄ kostar dom inte mÄnga kronor. om du sedan bestÀmmer dig för att sÀlja Àr det förmodligen betydligt enklare dÄ helstÄlisen verkar mycket mer populÀr.
Haha. Jag vill ha en svart stÄlis med resinband, men jag kanske Àndrar mig om jag fÄr se kombon live. Banden till stÄlisarna verkar dyra överlag oavsett material sÄ jag tÀnker försöka köpa rÀtt frÄn början.

• Like
Reactions: :-)
Efter att jag haft pÄ mig min dw5600bb i en mÄnad i strÀck kÀnde jag att dessa klockor va att satsa pÄ:D
idag kom alltsÄ ett litet paket, kÀnde att jag ville ha lite fler funktioner, Àr redan vÀldigt nöjd:D

EA5F4FCD-F600-461A-9EC8-C9269EF999F5.jpeg
DAB1D1D8-6CEC-44AC-A2E5-E0C1003553B1.jpeg

Tillbaka
Topp