Jag tÀnkte faktiskt göra det sjÀlv men det blev den hÀr istÀllet.Hmmm, jag gillar hur du tÀnker
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Jag tÀnkte faktiskt göra det sjÀlv men det blev den hÀr istÀllet.Hmmm, jag gillar hur du tÀnker
Dessa tvÄ Àr de jag har skickar Àven med en bild pÄ tjockleken mot MTG och MRGKolla gÀrna iaf om de har pvd-fÀsten (finns ju stÄl med, det blir mismatch)
Mycket bra!Jag tÀnkte faktiskt göra det sjÀlv men det blev den hÀr istÀllet.
Den har lite extra "touch" med guldknappar och bandskruvar jÀmfört med vanliga portermodd.Mycket bra!
Har testat portermodd i tvÄ olika varianter men aldrig fastnat helt, vet inte varför
Gillade 35 guldet kopiöst mycket dock och nÀr delarna bara lÄg dÀr pÄ K&S var det svÄrt att lÄta bli
Ja det kan absolut vara det som gör skillnaden! Grymt snyggDen har lite extra "touch" med guldknappar och bandskruvar jÀmfört med vanliga portermodd.
Tillsammans med moddad 40th.
Hört man kan tjÀna miljonerOnly Squares klubben körde extra kaffetrÀff ikvÀll.
BestÀll hem en sÄnhÀr sÄ har du alla fÀrger.Okej, nu har jag trÄlat nÀtet men jag fÄr sÀtta mitt hopp till er hÀr!
Vem har en GW-B5600 med gul display att sÀlja? Head only gÄr finfint
Fan dÄ, jag har bara gÄtt back hittills.Hört man kan tjÀna miljoner
INTE JAG Vill ha kvar alla mina treOkej, nu har jag trÄlat nÀtet men jag fÄr sÀtta mitt hopp till er hÀr!
Vem har en GW-B5600 med gul display att sÀlja? Head only gÄr finfint
Dessa tvÄ Àr de jag har skickar Àven med en bild pÄ tjockleken mot MTG och MRG
DEN DĂR!!!! (Ligger i min wishlist)Det har oxĂ„ ramlat in lite annat sedan sist
Denna fÀrgglada Àldre modell som hittades liggande oanvÀnd lÀngst ner i en lÄda i en uraffÀr
Ăldsta klockan i butiken som ingen hade förbarmat sig över
Jag vet ju att du vill ha en mangaoak, det gÄr att ordnaINTE JAG Vill ha kvar alla mina tre
Just guld-BCn Àr ju lite min Graal-G med tanke pÄ att det var med den allt spÄrade ur lixomJag vet ju att du vill ha en mangaoak, det gÄr att ordna
Du kan tillÄme behÄlla bezel osv Ä vill du ha tillbaka den sÄ fÄr du det men vanlig positiv
Vart kom den ifrÄn ursprungligen undrar man ju?Just guld-BCn Àr ju lite min Graal-G med tanke pÄ att det var med den allt spÄrade ur lixom
FrÄn min lokala StjÀrnurmakare Den blev min guldklocka efter 25 Är pÄ jobbetVart kom den ifrÄn ursprungligen undrar man ju?
Köpte inte du en sÄn av mig för massa Är sedan?FrÄn min lokala StjÀrnurmakare Den blev min guldklocka efter 25 Är pÄ jobbet
Det var min beater-5610 pÄ lÀnk jag handlade av dig Den blev min andra G.. Ville kunna behÄlla guldisen i sitt krispiga skickKöpte inte du en sÄn av mig för massa Är sedan?
Din lokala uris tror jag gillade det sÀljet, har vÀl blivit nÄgra till sedan dess?
Har du inte trÀnat Hundis i G-shocksök??Första kÀnslan... PANIK!!!
Vi Àr inne i en flytt. Huset sÄlt, men inflytt inte förrÀn i april nÀsta Är. SÄ det har varit körigt nÄgon mÄnad nu, med röjning, visning, besiktning och till sist försÀljning.
Inga klockor framme vid nÄgot av tillfÀllena. SÄ allt undanlagt. NÀr jag lade undan dem sÄ vet jag att jag tÀnkte; nu gÀller det att komma ihÄg var jag lÀgger dem.
Gjorde jag det? Nope. Inte f-n var jag sÄ dum att jag la dem i en av alla kartonger...? Nej. I en byrÄlÄda som krÀver lite pill för att öppna, det var tydligen en bra plats.
Men nu fÄr det bli en dag i rampljuset sÄ att de inte slocknar alldeles.
Och sÄ att de Àr pÄ tÄ nÀr de ska vÀlkomna en bror, förmodligen pÄ mÄndag.
NÀe... Men jag inser vilken brutal blunder det ÀrHar du inte trÀnat Hundis i G-shocksök??