• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Hmmm, jag gillar hur du tĂ€nker 😁
Jag tĂ€nkte faktiskt göra det sjĂ€lv men det blev den hĂ€r istĂ€llet. 🙂
1000021682.jpg

Jag tĂ€nkte faktiskt göra det sjĂ€lv men det blev den hĂ€r istĂ€llet. 🙂
1000021682.jpg
Mycket bra! 😍

Har testat portermodd i tvĂ„ olika varianter men aldrig fastnat helt, vet inte varför đŸ€·â€â™‚ïž
Gillade 35 guldet kopiöst mycket dock och nĂ€r delarna bara lĂ„g dĂ€r pĂ„ K&S var det svĂ„rt att lĂ„ta bli 😝

Mycket bra! 😍

Har testat portermodd i tvĂ„ olika varianter men aldrig fastnat helt, vet inte varför đŸ€·â€â™‚ïž
Gillade 35 guldet kopiöst mycket dock och nĂ€r delarna bara lĂ„g dĂ€r pĂ„ K&S var det svĂ„rt att lĂ„ta bli 😝
Den har lite extra "touch" med guldknappar och bandskruvar jĂ€mfört med vanliga portermodd. 😜
Tillsammans med moddad 40th. 🙂
1000012831-01.jpeg
1000012825-01.jpeg

Okej, nu har jag trÄlat nÀtet men jag fÄr sÀtta mitt hopp till er hÀr!
Vem har en GW-B5600 med gul display att sĂ€lja? 😁 Head only gĂ„r finfint 😘

Första kÀnslan... PANIK!!!
Vi Àr inne i en flytt. Huset sÄlt, men inflytt inte förrÀn i april nÀsta Är. SÄ det har varit körigt nÄgon mÄnad nu, med röjning, visning, besiktning och till sist försÀljning.
Inga klockor framme vid nÄgot av tillfÀllena. SÄ allt undanlagt. NÀr jag lade undan dem sÄ vet jag att jag tÀnkte; nu gÀller det att komma ihÄg var jag lÀgger dem.
Gjorde jag det? Nope. Inte f-n var jag sÄ dum att jag la dem i en av alla kartonger...? Nej. I en byrÄlÄda som krÀver lite pill för att öppna, det var tydligen en bra plats.
Men nu fÄr det bli en dag i rampljuset sÄ att de inte slocknar alldeles.
Och sĂ„ att de Ă€r pĂ„ tĂ„ nĂ€r de ska vĂ€lkomna en bror, förmodligen pĂ„ mĂ„ndag. 😁

Bilagor

• 20241219_073704.jpg
    20241219_073704.jpg
    529 KB · Visningar: 2
  • 20241219_073719.jpg
    20241219_073719.jpg
    578.6 KB · Visningar: 2
Första kÀnslan... PANIK!!!
Vi Àr inne i en flytt. Huset sÄlt, men inflytt inte förrÀn i april nÀsta Är. SÄ det har varit körigt nÄgon mÄnad nu, med röjning, visning, besiktning och till sist försÀljning.
Inga klockor framme vid nÄgot av tillfÀllena. SÄ allt undanlagt. NÀr jag lade undan dem sÄ vet jag att jag tÀnkte; nu gÀller det att komma ihÄg var jag lÀgger dem.
Gjorde jag det? Nope. Inte f-n var jag sÄ dum att jag la dem i en av alla kartonger...? Nej. I en byrÄlÄda som krÀver lite pill för att öppna, det var tydligen en bra plats.
Men nu fÄr det bli en dag i rampljuset sÄ att de inte slocknar alldeles.
Och sĂ„ att de Ă€r pĂ„ tĂ„ nĂ€r de ska vĂ€lkomna en bror, förmodligen pĂ„ mĂ„ndag. 😁
Har du inte trĂ€nat Hundis i G-shocksök?? 😬

Tillbaka
Topp