Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
DEN DĂR!!!! (Ligger i min wishlist)
Jag tycker med Ana lite John Deere fÀrger runt krona omrÄdetFeeeta bud kan kanske uppfylla din önskan min vÀn!
Allihop lider av d-vitaminbristSkiftbyte i solariet.
Kunde inte sagt det bÀttre sjÀlv! Usel Àgare.Allihop lider av d-vitaminbrist
Gassan? Stort grattis
Godmorgon, skönt att slippa blÀnket och alla repor som alltid förekommer pÄ en standard trÄksub.
BlÀstrad med sand som grund och sedan glaskulor för att fÄ en mjuk och ljusare finish100% briljant
Har inte mÀtt lug to lug, ska ju pÄ pappret ligga pÄ 49 isch men antar att de inte mÀter den fasta lÀnkbiten dÄ?HÄller med. Fullkomligt Àlskar detta!
Jag har ett problem dock l2l Àr ju typ 62 mm i praktiken pÄ alla square och oak jag provat (och Àger) med metallÀnk.
Likadant pÄ denna och pÄ MR-G?
Jag har ett problem dock l2l Àr ju typ 62 mm i praktiken pÄ alla square och oak jag provat (och Àger) med metallÀnk.
Likadant pÄ denna och pÄ MR-G?
Har inte mÀtt lug to lug, ska ju pÄ pappret ligga pÄ 49 isch men antar att de inte mÀter den fasta lÀnkbiten dÄ?
Haha sÄ jÀ*la nÀttMed fasta lÀnkbitarna fÄr jag det till nÀtta 57 mm.
Ah yes sorry, pĂ„ 5000. Ăger ingen (modern) MRG.Haha sĂ„ jĂ€*la nĂ€tt
PÄ 5000 eller MR-G förresten?
Tack för parentesenGod morgon denna sista arbetsdag (för mig) för i Är