- Grattis! Första barnet?
Tackar det Àr barn #2
Stort grattis Jag tror att den dÀr stegrÀknaren kommer fÄ jobba framöver!
Grattis!
Stort grattis
Tackar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
- Grattis! Första barnet?
Stort grattis Jag tror att den dÀr stegrÀknaren kommer fÄ jobba framöver!
Grattis!
Stort grattis
Den dÀr blev sjukt bra juà ka och lÀmna in pakÀÀÀt G
Ser inget konstigt med den verkar ju fullsett ocksÄNÄgon som har ett bra öga för att spotta om en Rangeman Àr fake eller Àkta?
Köpte första bÀsta i "nyskick" pÄ Tradera. Nu i efterhand kÀnns priset om 2000 kr och Àven sÀljaren lite shady. Men fingrarna kliade...
Casio G-Shock Rangeman GW-9400-1ER NYSKICK
Pris: 2000 kr. Typ: Köp nu Köp & sÀlj begagnade & oanvÀnda Digitalklockor pÄ Tradera.www.tradera.com
Vet du om det Àr vanligt/ovanligt med fake G-Shocks/Rangemans med full set?Ser inget konstigt med den verkar ju fullsett ocksÄ
Ingen aning, vad Àr de du tvivlar pÄ?Vet du om det Àr vanligt/ovanligt med fake G-Shocks/Rangemans med full set?
NÄgon som har ett bra öga för att spotta om en Rangeman Àr fake eller Àkta?
Köpte första bÀsta i "nyskick" pÄ Tradera. Nu i efterhand kÀnns priset om 2000 kr och Àven sÀljaren lite shady. Men fingrarna kliade...
Casio G-Shock Rangeman GW-9400-1ER NYSKICK
Pris: 2000 kr. Typ: Köp nu Köp & sÀlj begagnade & oanvÀnda Digitalklockor pÄ Tradera.www.tradera.com
GrattisGrattis till dig/er
TyvÀrr brukar de ligga runt 2000 +/- beroende pÄ skick, sÄ tror du fick en bra klocka för en bra peng faktisktPriset Àr inte onormalt. Man hittar dem nya för runt 3 och kanske ner mot 2500 vid kampanj. Begagnat mellan cirkel 1200/1500-2000.
Ser inte heller nÄgot konstigt med den.
Har du fÄtt den Àn? Kolla isf att ABC-funktionerna funkar. Kolla ocksÄ att det gÄr att tÀnda upp alla segment pÄ displayen genom att trycka adjust-mode-forward samtidigt.Vet du om det Àr vanligt/ovanligt med fake G-Shocks/Rangemans med full set?
Jag har inte skruvat i en sĂ„n dĂ€r sĂ„ jag kan vara fel ute. Men fjĂ€dern borde âbaraâ pĂ„verka ljudet. Har du provat att göra en AC-reset? Tror att du har instruktioner pĂ„ klistermĂ€rket.
Den har alla rÀtt som den bör ha. SÄ den hade jag inte vart orolig för.Vet du om det Àr vanligt/ovanligt med fake G-Shocks/Rangemans med full set?
Grattis!Morrn. Blev en vÀldigt sen frukost tillsammans med nykomlingen idag
InvĂ€ntar ocksĂ„ min frĂ„n Gotland, den har bara kommit över vattnet. Segt med röda dagarâŠ.InnehĂ„llet överraskar nog ingen. Kul att Ă€ntligen ha en DW-5000R!
En blÄ sÀger hejNu börjar det nÀrma sig ÄtergÄng till arbetet. Roar mig med att skriva upp alla klockor i ett excelark.
DW-9600WC. Tror det Àr -3BT.
Gjorde precis samma sak men blev inget kort
Man kan ocksÄ skapa en profil pÄ Shockbase och lÀgga till alla sina klockor dÀr, tips fur alleNu börjar det nÀrma sig ÄtergÄng till arbetet. Roar mig med att skriva upp alla klockor i ett excelark.
DW-9600WC. Tror det Àr -3BT.
Kul, dĂ„ dyker den nog upp snart! Min anlĂ€nde rĂ€tt fort efter att den skickatsInvĂ€ntar ocksĂ„ min frĂ„n Gotland, den har bara kommit över vattnet. Segt med röda dagarâŠ.
Den som vÀntar pÄ nÄgot gott vÀntar alltid för lÀnge haha. Har ledigvecka nÀsta vecka sÄ fÄr njuta av den dÄKul, dÄ dyker den nog upp snart! Min anlÀnde rÀtt fort efter att den skickats