lofgreno
Guld
Riktigt nöjd. Bra storlek för mig och kÀnns riktigt gedigen. MÄste dock laddas upp lite. Syncade senast 17e November sÄ har nog legat pÄ hyllan ett bra tag.Grattis! En klassiker. Hur gillar du den?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt nöjd. Bra storlek för mig och kÀnns riktigt gedigen. MÄste dock laddas upp lite. Syncade senast 17e November sÄ har nog legat pÄ hyllan ett bra tag.Grattis! En klassiker. Hur gillar du den?
Datumet, datumet...glassigt guld bytes mot glassigt svart nÀr kvÀllen kommer.
Bra valMornin' fellow G-shockers.
![]()
Bra valmen pÄ lÀnk Àr den snÀppet bÀttre
![]()
Det ser ut att vara första generationens lĂ€nk, jag har den nya. Hugget som stucket sĂ€ger jag, vĂ€lj efter det utseende som behagar dig mest. Jag tycker den nya ser mer konsistent ut utan prickiga partierna.Ăr det samma lĂ€nk som @Fujoor har pĂ„ sin GW-5k?
LÀnken har inte lockat mig hittills men who knows. Jag kanske skaffar en sÄ smÄningom.
Det brukar ju bli sÄ, saker man inte riktigt fastnat för blir som en klisterremsa för flugor.![]()
Det ser ut att vara första generationens lÀnk, jag har den nya. Hugget som stucket sÀger jag, vÀlj efter det utseende som behagar dig mest. Jag tycker den nya ser mer konsistent ut utan prickiga partierna.
Kanske inte vid nÄtt riktigt hav, men ett hav av arbete.
DW-82901WC
![]()
![]()
SÀsongen Àr inte slut Àn!Solig helg i BranÀs .![]()
OH HAPPY DAY!!!
Efter mycket om och men sÄ fanns denna i brevlÄdan nÀr man kom hem. Mycket passande slump dÄ jag idag bar WCCS-froggien.
DWM-100WC
(I min iver att fota sÄ glömde jag att synka rovorna. Ber om överseende med detta)
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Det finns en hel del japanska sidor om den men min japanska Àr lite knagglig (var ju sÄ lÀnge sen man kollade tv-serien Shogun)Du hittar bra grejer. Grattis!
Ăr det en tidig frog prototyp?
Det finns en hel del japanska sidor om den men min japanska Àr lite knagglig (var ju sÄ lÀnge sen man kollade tv-serien Shogun)
Men hÀr fanns det i alla fall lite info
http://mygshock.com/wiki/DWM-100WC-3T
Hur coolt som helst!OH HAPPY DAY!!!
Efter mycket om och men sÄ fanns denna i brevlÄdan nÀr man kom hem. Mycket passande slump dÄ jag idag bar WCCS-froggien.
DWM-100WC frÄn 1999!
(I min iver att fota sÄ glömde jag att synka rovorna. Ber om överseende med detta)
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Haha men jag Àr inte asiatpresenterna klockrena!
presentinslagningen... tveksam.![]()
GW B5600. RÀtt funkig fÀrg!
TyvÀrr synkar den inte med min pissiga telefon.
* vad ni Àn gör köp inte Nokia 7+.
Med taben en synkar den det Àr iaf en liten tröst.
![]()