• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

WikegÄrd med en stÄl. Kul!
aaadasdad.jpg

Gillar svarta klockor och STN displayen eliminerar till stor grad problemet med lÀsbarheten skulle jag sÀga. Har visserligen ingen icke-STN negativ att jÀmföra med pga jag undvikit dem för lÀsbarhetens skull men tycker svarta stÄlen Àr hur bra som helst Àven vad gÀller den saken. Rekommenderas om man vill ha negativ och oroar sig för att det ska bli knepigt att se tiden.

NÀr jag ÀndÄ berömmer den klockan verkar den ha ett tÀmligen starkt ytskikt, gissningsvis hÄrdare Àn stÄlet Ätminstone. Har tÀnkt flera gÄnger att nu blev det nog en repa, men nej inte det minsta Ànnu till min förvÄning. Om man nu bryr sig om sÄnt.
En definitiv favorit.

Är det samma lĂ€nk som @Fujoor har pĂ„ sin GW-5k?
LÀnken har inte lockat mig hittills men who knows. Jag kanske skaffar en sÄ smÄningom.
Det brukar ju bli sÄ, saker man inte riktigt fastnat för blir som en klisterremsa för flugor. :D
Det ser ut att vara första generationens lÀnk, jag har den nya. Hugget som stucket sÀger jag, vÀlj efter det utseende som behagar dig mest. Jag tycker den nya ser mer konsistent ut utan prickiga partierna.

OH HAPPY DAY!!!
Efter mycket om och men sÄ fanns denna i brevlÄdan nÀr man kom hem. Mycket passande slump dÄ jag idag bar WCCS-froggien.
DWM-100WC frÄn 1999!
(I min iver att fota sÄ glömde jag att synka rovorna. Ber om överseende med detta)
IMG_0102.JPG

IMG_0107.JPG
IMG_0105.JPG
IMG_0106.JPG
IMG_0104.JPG

Senast Àndrad:
GW B5600. RÀtt funkig fÀrg!
TyvÀrr synkar den inte med min pissiga telefon.
* vad ni Àn gör köp inte Nokia 7+.
Med taben en synkar den det Àr iaf en liten tröst.

IMG_20190412_171240.jpg

Har hittat lösningen. Enligt recensioner pÄ Google play Àr det Casios connected app som Àr pissig (Nokia 7 Plus Àr dock fortfarande pissig!) sÄ om det finn nÄn som inte kommer förbi appens splash screen, kan ni testa att aktivera fönsteranimationer (!!) under utvecklarinstÀllningar i Android, alt inaktivera
utvecklarinstÀllningarna helt.

Tillbaka
Topp