Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
5610:an Àr grym! Grattis till sönerna!Nu har sönerna som tar examen fÄtt sina paket inslagna. Vad kul det Àr att ge. 5610 mÄste vara mest prisvÀrda klockan...
Tack! Dom Àr sÄ vÀrda detta och mer. Gjorde ocksÄ ett halvÄr pÄ Universitet i Singapore sÄ fick lÀsa 150% sista Äret.Och jobbat pÄ bank samtidigt. MÄste köpa nÄt mer ocksÄ kÀnner jag nu.5610:an Àr grym! Grattis till sönerna!
NyförvÀrvet i Rom, blev lite spontant
Beatern pÄ idag. Bilen Àr parkerad.
Min har fĂ„tt skita ner sig ordentligt. Ăr vĂ€l lite det de Ă€r till för.Jag utsĂ€tter inte mina för damm men sjukt vad snyggt det Ă€r med dammiga / skitiga G-shocks!
Söndagsfin
Mm den har dom gjort bra.Det Àr faktiskt rÀtt imponerande att de lyckats göra en klocka som Àr tool och dress samtidigt.
Nu ska du ner ocksÄ. Jobbigare nerför.berget Àntligen besegrat.
berget Àntligen besegrat.
Det Àr nu du skulle haft en Rangeman eller annan Gshock med triple sensor sÄ vi kunde sett hur högt det Àr...berget Àntligen besegrat.
Ser grymt ut. Vart Àr du?berget Àntligen besegrat.
Det blev ju kanonbra pÄ bÀgge tvÄ
Vart köper man den löst? Och vad kostar den?Det ser ut att vara första generationens lÀnk, jag har den nya. Hugget som stucket sÀger jag, vÀlj efter det utseende som behagar dig mest. Jag tycker den nya ser mer konsistent ut utan prickiga partierna.