• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

GG-1000 fick följa med til vattenfallen idag!
4A61698F-187F-47DA-816F-4FD3405F6849.jpeg

Efter mÄnga Ärs samlande tycker jag dessa tvÄ Àr bÀst:
DSC03728.jpg
SÄg en stÄl-square live för första gÄngen idag pÄ Hours i Emporia, Malmö. Blev lite smÄsugen (GW-5000 har jag redan).
@Fujoor eftersom en stĂ„lis prismĂ€ssigt ligger nĂ€ra Oceanus som du ocksĂ„ har, vilken Ă€r bĂ€st köp gĂ€llande a) ”bang for the buck” b) kvalitetskĂ€nsla och finish samt c) totalt sett?
Oceanus har jag funderat pÄ, stÄl-square not so much tills idag.

SÄg en stÄl-square live för första gÄngen idag pÄ Hours i Emporia, Malmö. Blev lite smÄsugen (GW-5000 har jag redan).
@Fujoor eftersom en stĂ„lis prismĂ€ssigt ligger nĂ€ra Oceanus som du ocksĂ„ har, vilken Ă€r bĂ€st köp gĂ€llande a) ”bang for the buck” b) kvalitetskĂ€nsla och finish samt c) totalt sett?
Oceanus har jag funderat pÄ, stÄl-square not so much tills idag.
SvÄrt att sÀga faktiskt. Har ju dessutom slÀppts nya Oceanus modeller som ska ersÀtta s100. Tycker dock inte dom Àr lika snygga.

Helt Àrligt skulle jag nog sÀga gw-b5000 enbart baserat pÄ att jag anvÀnder den mer just nu.

Har man nog med gshocks och vill ha nÄgot lÀttare och nÀttare sÄ blir man nog inte besviken med oceanus heller.

SvÄrt att sÀga faktiskt. Har ju dessutom slÀppts nya Oceanus modeller som ska ersÀtta s100. Tycker dock inte dom Àr lika snygga.

Helt Àrligt skulle jag nog sÀga gw-b5000 enbart baserat pÄ att jag anvÀnder den mer just nu.

Har man nog med gshocks och vill ha nÄgot lÀttare och nÀttare sÄ blir man nog inte besviken med oceanus heller.
Är det GMW-B5000D-1ER du har eller nĂ„gon annan variant?

Ja precis. Jag köpte frÄn relojesmoda. Han tom kollade sÄ att displayen linjerade innan jag köpte (tror dock att alla nya linjerar).

Gillar du gulfen eller?
Tack för tipset! Hade glömt bort problemet med linjeringen.
Gulfen Àr stor men Àr fantastisk och sitter vÀldigt följsamt pÄ handleden. Alla coola funktioner som man knappt kommer att anvÀnda ger extra nörd-pluspoÀng.

Tillbaka
Topp