• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Jag har samma erfarenhet. 5600BB(N) Àr den enda med negativ display jag har kvar. Upplever den som riktigt bra.

Disclaimer: har inte haft nÄgon av de nya med inverterad STN display.

Ja den Àr riktigt vass. Betraktningsvinkeln Àr ocksÄ mkt mkt bra pÄ den.
STN ska dock vara snÀppet vassare?! LÀngtar till den dag alla G-shocks fÄr STN.

vilken Àr den billigaste fyrkantiga g-shocken? blir tokig pÄ referenserna...

MĂ„ste nog vara Casio G-Shock DW-5600E (dw betyder att den inte har solcellsteknologi).
Ca 730 kr enligt pricerunner men frakt tillkommer. Vill du ha solceller Àr det GW M5610 du ska kika pÄ. Dessutom synkar den mot radiosignaler sÄ klockan gÄr alltid rÀtt. Kostar runt tusingen.
Ingen som frÄgat men jag föredrar solceller sÄ slipper man oroa sig över att batteriet ska ta slut. :)

GÀrna förmiddag - eftermiddagsklocka numera.

IMG_20190415_155024.jpg

MĂ„ste nog vara Casio G-Shock DW-5600E (dw betyder att den inte har solcellsteknologi).
Ca 730 kr enligt pricerunner men frakt tillkommer. Vill du ha solceller Àr det GW M5610 du ska kika pÄ. Dessutom synkar den mot radiosignaler sÄ klockan gÄr alltid rÀtt. Kostar runt tusingen.
Ingen som frÄgat men jag föredrar solceller sÄ slipper man oroa sig över att batteriet ska ta slut. :)
GWM5610 Àr Àven min rekommendation, om inte annat sÄ för den röda ramen. Men DW5600E har sina fördelar: bÀttre betraktningsvinkel pÄ skÀrmen och tidvisning nÀr man kör tidtagning och timern.

GWM5610 Àr Àven min rekommendation, om inte annat sÄ för den röda ramen. Men DW5600E har sina fördelar: bÀttre betraktningsvinkel pÄ skÀrmen och tidvisning nÀr man kör tidtagning och timern.

Det Àr viktiga punkter du tar upp. Ett batteribyte kan man ju utföra sjÀlv om det skulle krÀvas.

Tillbaka
Topp