• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

GÄrdagens kvÀllsklocka
C267EBC2-9B80-4403-8800-9E6943E0F72F.jpeg

Kör du blÄtand eller bara multiband? Alla mina har BT avstÀngda.

Jag stÀnger iaf av BT pÄ min och anvÀnder den bara nÀr jag vill synka klockan. PÄ min drÀnerar BT batteriet. Jag lekte nÄgra minuter, kanske 10 minuter, med BT pÄslagen och vips gick batteristapeln ner ett hack. Plus att den autosynkar 4 gÄnger pÄ en dag vilket Àr lite sjukt ofta.
Ska inte BT 4.0 vara speciellt energisnÄl?

Jag stÀnger iaf av BT pÄ min och anvÀnder den bara nÀr jag vill synka klockan. PÄ min drÀnerar BT batteriet. Jag lekte nÄgra minuter, kanske 10 minuter, med BT pÄslagen och vips gick batteristapeln ner ett hack. Plus att den autosynkar 4 gÄnger pÄ en dag vilket Àr lite sjukt ofta.
Ska inte BT 4.0 vara speciellt energisnÄl?
Det var sÀkert lite lÄgt batteri frÄn start.

Ropade hem en BG-5601-4ER Ät dottern pÄ tradera för ett tag sen, bytte batteri ikvÀll dÄ den var mörk.
Först fick jag inte igÄng den men jag skruvade upp den igen Ä dÄ hoppade den igÄng.

Enda funderingen jag har nu Àr hur pass lÀtt/svÄrt Àr det att fÄ den tÀt nÀr man bytt batteri?
Oringen sÄg fin ut och lÄg fint i sitt spÄr nÀr jag stÀngde och kryssdrog locket.

Fick den billigt sÄ det Àr ingen katastrof om den inte Àr tÀt men de vore ju onödigt.

Mvh Erace

Ropade hem en BG-5601-4ER Ät dottern pÄ tradera för ett tag sen, bytte batteri ikvÀll dÄ den var mörk.
Först fick jag inte igÄng den men jag skruvade upp den igen Ä dÄ hoppade den igÄng.

Enda funderingen jag har nu Àr hur pass lÀtt/svÄrt Àr det att fÄ den tÀt nÀr man bytt batteri?
Oringen sÄg fin ut och lÄg fint i sitt spÄr nÀr jag stÀngde och kryssdrog locket.

Fick den billigt sÄ det Àr ingen katastrof om den inte Àr tÀt men de vore ju onödigt.

Mvh Erace
Har köpt flera baby g pÄ tratten till frugan och anvÀnt silikonfett till packningarna. Ingen har lÀckt in vatten efter bad.

Hur liten Àr en baby-G? Min snart fyraÄriga dotter vill ha en klocka. Jag har bara sett pÄ bild.
Jag fÄr Äterkomma nÀr jag kollat mot yngstas handled, tycker det ser ut att gÄ dra Ät runt rÀtt smala handleder, elvaÄringen som ska ha den har i princip lika veka handleder som vÄr fyraÄring sÄ jag hoppas det blir bra.

Tillbaka
Topp