Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Skruvar man isÀr klockan för att montera?svar ja. men tÀnk pÄ att dom kan ha lÀmnat mÀrken efter sig om du bestÀmmer dig för att plocka bort dom efter en tid. (gÄr under benÀmningen "bull bars" )
Vet inte riktigt men det borde funka.Passar sÄna störtbÄgar pÄ en gw-5000?
Nej man trÀr pÄ dom lite lagom vÄldsamtSkruvar man isÀr klockan för att montera?
Jag bara gissar hej vilt att det blir ett vĂ€ldigt pill. Försök att hitta ett slitet ex och byt modul skulle jag ha kört pĂ„.My beloved 6900 har mirror-display som jag inte riktigt gillar... Ă€r det nĂ„n film bakom / framför som ger mirror-effekten och kan man fixa det sĂ„ det blir ânormalt mattâ?
NÄgon kunnig hÀr som Àr insatt i sÄnt?
Det finns stegrĂ€knare pĂ„ en del modeller men inte pulsmĂ€tare. Jag hade satsat pĂ„ en Garmin eller Suuntoo istĂ€llet.Ăr man för dĂ„ligt pĂ„lĂ€st om man stĂ€ller frĂ„gan hĂ€r om det finns en Gshock med pulsmĂ€tare? Behöver en bra kompanjon i löpspĂ„ret.
Som @Sonnyboy sĂ€ger. Bara med stegrĂ€knare. Jag har en sĂ„n om du vill ha. Har sjĂ€lv köpt en Garmin Instinct. Den kĂ€nns vĂ€ldigt gshockig. Kolla in den!Ăr man för dĂ„ligt pĂ„lĂ€st om man stĂ€ller frĂ„gan hĂ€r om det finns en Gshock med pulsmĂ€tare? Behöver en bra kompanjon i löpspĂ„ret.
Det Àr en ju paddaFrogman?
Haha tÀnkte det medDet Àr en ju padda
Tycker det Ă€r fortfarande ganska fĂ„ som har STN nĂ€r det gĂ€ller square Ă„tminstone. Mest stĂ„lmodellerna vad jag vet, eller kanske enbart? Ăr mycket nöjd med min negativa square med STN. Har Ă€ven en Gravitymaster anadigi som ocksĂ„ har stn och den Ă€r vĂ€ldigt tydlig men det Ă€r inte negativ iofs.Hur vet man vilka modeller som har STN? AnvĂ€nds det pĂ„ alla nytillverkade modeller och Ă€r det verkligen sĂ„ pass stor skillnad mot traditionella negativa displayer?
Jag Àr lite sugen pÄ en multiband square men nÀsta alla har negativa displayer och jag har svÄrt för det dÄ jag vill ha en lÀttavlÀst klocka och varit besviken pÄ tidigare köp.
Ja, men de brukar vara sÄ j-la fula...Men nog finns vÀl en del multiband som har positiva displayer.
Hur vet man vilka modeller som har STN? AnvÀnds det pÄ alla nytillverkade modeller och Àr det verkligen sÄ pass stor skillnad mot traditionella negativa displayer?
Jag Àr lite sugen pÄ en multiband square men nÀsta alla har negativa displayer och jag har svÄrt för det dÄ jag vill ha en lÀttavlÀst klocka och varit besviken pÄ tidigare köp.
Japp, och jag gillar min skarpt!
NÄgon som har fÄtt hem nÄgon av de nyare G-shocksen?
Sugen pÄ en slit och slÀng sommarklocka och min DW-5600BB kÀnns lite trÄkig just nu...
svar ja. men tÀnk pÄ att dom kan ha lÀmnat mÀrken efter sig om du bestÀmmer dig för att plocka bort dom efter en tid. (gÄr under benÀmningen "bull bars" )
Finns Ă€ven original pĂ„ tiktox t.exĂr nĂ„gon sĂ€rskild tillverkare att föredra vad gĂ€ller bull bars till gw-5000.
Vilka Àr bÀst? JaysandKays?
Ăr det inte meckigt att byta bezel pĂ„ dem dĂ„? Om inte sĂ„ Ă€r det sĂ„ klart ett bra alternativ dĂ„ man kan anpassa den helt efter eget tycke.Denna finns ju i en uppsjö olika positiva displayer, jag har GW M5610(med turkos band) och GW M5630(gultonad display). Sen finns GW M5610BA med blĂ„tonad display och GW M5610R orangetonad display, eller den vita GW5610 MW som ser riktigt krispig ut pĂ„ bild.
Till detta finns band o bezel för oÀndliga variatoner.
Jag har svÄrt för texten runt displayen och fula solcellspaneler vilket tyvÀrr Àr vanligt förekommande pÄ positiva displayer. Jag tycker egentligen att cleana och negativa modeller som DW-5600BB Àr supersnygga men sÄ var det det hÀr med lÀsbarheten (och avsaknaden av multiband)...ja du menar fula som i bemÀrkelsen SNYGGA! jaaa, nu Àr jag med!