Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Kul. Min 4 Äring sÀger oxÄ att hon vill ha en Gshock. "För dom kan man bada med"...FyraÄringen fick prova, hon har görvre armar Àn den Àldre men inga problem för nÄgon av dem att bÀra den .
Mvh Erace
Det suget mĂ„ste du bejaka! Tycker att det hĂ„ller vĂ€ldigt bra. Finns givetvis hairlines, vilket Ă€r svĂ„rt att undvika pĂ„ en blankpolerad. Men stĂ„let lyser absolut inte igenom. Ăr iofs en försiktig anvĂ€ndare och huvuddelen i kontorsmiljö. NĂ„gra bilder i avslöjande ljus nedan. Ser bĂ€ttre ut irl. Det ljusa pĂ„ sista bilden, under texten G-shock pĂ„ bezel Ă€r reflektion frĂ„n lampan och inte slitage.KĂ€nner suget av en stĂ„lis i guldfĂ€rg till sommaren som komplement till den vanliga stĂ„lisen. Gillar att den guldiga Ă€r skönt vulgĂ€r.
Ni som haft era ett tag nu, hur upplever ni guldfÀrgen sitter? Hur ser spÀnnet ut efter nÄgra mÄnaders anvÀndning o mellan lÀnkarna t ex? Har ip plÀteringen hÄllt eller lyser stÄlet igenom?
Upplever fÀrgen som tÄlig pÄ min gst men det Àr ju bara övre delen av caset och det har klarat sig fint so far.
Och hustruns handledskamrat,
Lite mer rÀttvisande bilder pÄ den i direkt solljus,Den var riktigt trevlig. Den blÄvita.
Den var riktigt frÀck. Lite körsbÀrsblommestil kanske? Passande för en Japan (Àven om den rÄkar vara Made in China).Lite mer rÀttvisande bilder pÄ den i direkt solljus,
Lite mer rÀttvisande bilder pÄ den i direkt solljus,
Spammar trÄden idag,
Kronan Àr inte guldfÀrgad, bara ljuset som luras isf.LÀckert att kronan Àr guldfÀrgad. LE? Jag har kanske frÄgat tidigare.
Kronan Àr inte guldfÀrgad, bara ljuset som luras isf.
Detta Ă€r en mod med bezel & band frĂ„n en GW-9430EJ-9JR 30th Anniversary Lightning Yellow Rangeman - 2014 JDM limited edition, monterade pĂ„ en standard GW-9400-1 modul (plus svarta bezel âskruvarâ).
Det suget mĂ„ste du bejaka! Tycker att det hĂ„ller vĂ€ldigt bra. Finns givetvis hairlines, vilket Ă€r svĂ„rt att undvika pĂ„ en blankpolerad. Men stĂ„let lyser absolut inte igenom. Ăr iofs en försiktig anvĂ€ndare och huvuddelen i kontorsmiljö. NĂ„gra bilder i avslöjande ljus nedan. Ser bĂ€ttre ut irl. Det ljusa pĂ„ sista bilden, under texten G-shock pĂ„ bezel Ă€r reflektion frĂ„n lampan och inte slitage.
Bara att slÄ till. Ser faktiskt betydligt bÀttre ut Àn vad jag förvÀntade migJa repor Àr man beredd pÄ som med den vanliga i stÄl, ditt spÀnne ser ut som mitt ungefÀr repmÀssigt. Betryggande sÄpass att stÄlet inte lyser igenom
5 min modd:
Kommer ni ihÄg min kritvita 6900 med mirror-display...
Jag hittade 3D-glasögonen som jag tog med mig hem frÄn bion sen Avatar-tiden... tog bort bezeln frÄn klockan och klippte polariseringsfilmen frÄn glasögonen i samma storlek som boeten... slÀngde in filmen i bezeln och skruvade bezeln tillbaka pÄ klockan:
Resultatet blev knivskarp display utan större reflexer, som om man tittar pÄ den genom solglasögon:
Belysningen blev fascinerande tydlig!
Over and out
Det blev ju perfekt. Grymt att kunna anvÀnda 3d glasögon till detta. Bra jobbat.