En klocka jag skulle vilja ha Àr ju Bruce Lee, dock sÄ Àr denna hack i hÀl tack vare de gula... Perfekt combo med metall bandet och gula gummit!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
En klocka jag skulle vilja ha Àr ju Bruce Lee, dock sÄ Àr denna hack i hÀl tack vare de gula... Perfekt combo med metall bandet och gula gummit!
Visst klarade du hela OWG March med den?
Visst klarade du hela OWG March med den?![]()
FörstÄr det med en sÄn pjÀsJapp det stÀmmer och det va inte ens svÄrt![]()
det var enklare förr, dÄ hade alla metrisk mÀrkning.En Àr ny, en Àr gammal.
En har LED, en har EL.
MÄnga tycker EL Àr coolare, men drar mer batteri Àn LED
Edit:
Eller du kanske bara la upp exempelbilder pÄ 200M vs 20 BAR? Jag utgick bara frÄn bilderna i mitt svar
Edit 2:
Efter att ha bildgooglat japansk och europeisk ref. (JF/ER) sÄ blir det tydligt att 200M Àr för oss vÀsterlÀnningar som inte förstÄr annat Àn det metriska systemet
Edit 3:
Nope. Det var fel det ocksÄ. Hittade unboxingklipp dÀr hang tag visades... 20BAR pÄ en DW-5600UE-1ER.
Detektivandet fortsÀtter...
Ăn Ă€r ju inte den sista mindre klipska personen född, sĂ„ varför inte försöka överprisa en klocka med 4-4,5K lixomPriset!
Eller missar jag nÄgot?
![]()
SÀkert nÄn som inte fick till SEK/DKK-konverteringen ordenligtPriset!
Eller missar jag nÄgot?
![]()
500 Euro??SÀkert nÄn som inte fick till SEK/DKK-konverteringen ordenligt![]()
Awww maaaanSÀg inget till @Northernwatchgeek att du köpt en sÄn![]()
Köpte du den pÄ Blocket?Awww maaaan![]()
Nix, tyckte den var för anvÀnd. Vill att den fortfarande ska ha det matta kvar i plastenKöpte du den pÄ Blocket?![]()
GMW-B5000TVB-1Gissa solkatten!
![]()
Nope nope nopelinopeKanske ute och cyklar nu men Àr de hÀr Àkta?
![]()
Ana-digi klockor | Köp & sÀlj begagnat & oanvÀnt pÄ Tradera
Köp och sÀlj Ana-digi klockor enkelt och hÄllbart pÄ Tradera. Stort utbud av begagnade och oanvÀnda saker pÄ Sveriges största cirkulÀra marknadsplatswww.tradera.com
![]()
Digitalklockor | Köp & sÀlj begagnat & oanvÀnt pÄ Tradera
Köp och sÀlj Digitalklockor enkelt och hÄllbart pÄ Tradera. Stort utbud av begagnade och oanvÀnda saker pÄ Sveriges största cirkulÀra marknadsplatswww.tradera.com
Alla firar vi födelsedagar pÄ olika sÀtt
haha neeeeejjeKanske ute och cyklar nu men Àr de hÀr Àkta?
![]()
Ana-digi klockor | Köp & sÀlj begagnat & oanvÀnt pÄ Tradera
Köp och sÀlj Ana-digi klockor enkelt och hÄllbart pÄ Tradera. Stort utbud av begagnade och oanvÀnda saker pÄ Sveriges största cirkulÀra marknadsplatswww.tradera.com
![]()
Digitalklockor | Köp & sÀlj begagnat & oanvÀnt pÄ Tradera
Köp och sÀlj Digitalklockor enkelt och hÄllbart pÄ Tradera. Stort utbud av begagnade och oanvÀnda saker pÄ Sveriges största cirkulÀra marknadsplatswww.tradera.com
Redan borttagna.haha neeeeejjein och anmÀl