• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Writer136

Panerai
Nu kom det paket. Var tvungen att skruva ihop lÀnk o klocka. Inte helt lÀtt att fota.
20190619_120848.jpg
20190619_120805.jpg

20190619_121317.jpg

Vart riktigt lÀckert.
 

BarbaBaba

Patek
2-Faktor
det Àr lite skumt det dÀr, jag bor i södra spanien och gÄr man efter tÀckningskartorna ska jag inte kunna synka alls. i verkligheten synkar alla mina klockor varenda dag och det spelar ingen som helst roll vart jag har dom. stoppar jag in dom i en kökslÄda synkar det ÀndÄ... :D
Du som befinner dig i Spanien, har du nÄgon erfarenhet av tullen om man bestÀller klocka ifrÄn Japan?
 

BarbaBaba

Patek
2-Faktor
den fastnar direkt. dessutom behöver du nÄgon med spanskt personnummer för att lösa ut den. :banghead:
Haha, jo det fastnar ju i Sverige ocksÄ, tÀnkte mer pÄ hur lÄng tid. NIE har jag. BestÀllde ifrÄn Japan och dom rekommenderad att ta Sverige istÀllet, eftersom jag bara skulle vara hÀr en mÄnad...
0CA30F91-06AE-4BF5-9191-1F93002CB69A.jpeg
SÄ hÀr ser det ut just nu, sÄ det blir iof lagom till att jag Àr hemma igen. Hade dock varit trevlig med lite paket pÄ semestern ;)
 

Glantzen

FOP - Father Of Pearl
Paneristi
Friends Of KS
2-Faktor
Fick Àven möjligheten att testa den nya patinerade metal squaren!
Helt jÀvla rÀtt för mig men aldrig att jag lÀgger 10k för den...
Första bÀsta beggade?
Inte omöjligt alls!
casio3.jpg
 

URsinne

Audemars
2-Faktor
Fick Àven möjligheten att testa den nya patinerade metal squaren!
Helt jÀvla rÀtt för mig men aldrig att jag lÀgger 10k för den...
Första bÀsta beggade?
Inte omöjligt alls!
casio3.jpg
PÄ en begagnad hoppas jag hinna före;)
Riktig habegÀr vÀcker den.
Edit:
Den med lite gultonad positiv display:hungry:.. Ännu bĂ€ttre
 
Senast Àndrad:

URsinne

Audemars
2-Faktor
Jag var och testa nya G-steel som jag varit sugen pÄ, visserligen "bara" pÄ gummi men jÀklar vad najs!
Skulle vilja testa den pÄ lÀnk sÄ jag vet vilken av dem som Àr rÀtt för mig för jag vill verkligen ha en nu!
GST-B200-1A_front.png
Tror det Àr den versionen jag skulle valt, eller funderar pÄ att vÀlja. Enbart baserat pÄ vad jag förestÀller mig och utan att ha provat. MisstÀnker jag skulle gilla den.
 
Topp