Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Du Àr mer galen Àn mig helt klartSÀljaren heter gshockcustom. Just nu verkade det bara finnas bezel, men jag sÄg hela kit förut.
![]()
![]()
Jag skulle absolut kunna tÀnka mig en sÄn om det skulle pimpas. Jag skulle visserligen inte skygga för att först lacka stÄlisen och sedan tumla den i grus heller (om man redan har en stÄlis men tröttnat pÄ det blanka).
den dÀr bezeln sÄg ju helt ok ut!
Edit: Den sÄg ju sÄ rolig ut att jag var tvungen att bestÀlla ett kit (frÄgade och han hade Àven armband hemma) sÄ om du vÀntar nÄgra dagar kan du fÄ en recension @Silverglantz![]()
TvÄ lite bÀttre bilder.
![]()
![]()
Det fÄr helt enkelt bli en tur till Japan nÀr tösen kÀnner sig mogen för Baby-GJag sÄg mÄnga coola modeller till tjejer i Japan, Baby-G i guld Àr cool. *googlad bild
![]()
Grabben tyckte att han kÀnde sig som en Àkta hane med en G-Shock pÄ armen och det Àr förmodligen bra! Min dotter behöver ocksÄ vÀxa till sig lite innan vi har 100% tÀckning i familjen.SÄ jÀkla bra! Hela familjen har gshock. Har nÄgra baby g Ät min dotter men hon Àr för liten Ànnu![]()
Hm... bra idé. Jag har en bezel och armband över som jag har funderat pÄ att labba med.SÀljaren heter gshockcustom. Just nu verkade det bara finnas bezel, men jag sÄg hela kit förut.
![]()
![]()
Jag skulle absolut kunna tÀnka mig en sÄn om det skulle pimpas. Jag skulle visserligen inte skygga för att först lacka stÄlisen och sedan tumla den i grus heller (om man redan har en stÄlis men tröttnat pÄ det blanka).
Lika bra att vara stöttÄlig hela kvÀllen.MidsommarkvÀllsklockan.
![]()
Vette fasen, kan ha varit nÄgon annan jag sett.Förmodligen 30 Ärs jubileum. DW-5030C
http://50-gs.blogspot.com/2013/06/g-shock-29resist-black-dw-5030c.html
Kan vara mitt minne som sviker mig, inte omöjligt allsenda square jag kÀnner till som gÄr i den fÀrgtonen. finns minst tre hÀr pÄ forumet.![]()
Fan, vÀrdinnan pÄ midsommarfesten tyckte klockan var grym sÄ detta var allt som kom med hem.
![]()
Dags att starta en fond och börja trycka pins, kepsar och t-shirts med âG-Shock Ambassadorâ eller liknande och skĂ€nka till @daniel svenssonFan, vĂ€rdinnan pĂ„ midsommarfesten tyckte klockan var grym sĂ„ detta var allt som kom med hem.
![]()