• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Derix

Patek
2-Faktor
SmÄrea hos Caliroots
3C83C36E-8C8B-4461-82D4-2C72A24613F3.png
 

Glantzen

FOP - Father Of Pearl
Paneristi
Friends Of KS
2-Faktor
SÀljaren heter gshockcustom. Just nu verkade det bara finnas bezel, men jag sÄg hela kit förut.
566CDFF3-C2AC-46E3-92D7-48D4461C748F.png

48C2C6AB-5804-424D-85D1-D3C1BE9D347F.jpeg

Jag skulle absolut kunna tÀnka mig en sÄn om det skulle pimpas. Jag skulle visserligen inte skygga för att först lacka stÄlisen och sedan tumla den i grus heller (om man redan har en stÄlis men tröttnat pÄ det blanka).
Du Àr mer galen Àn mig helt klart :p
Men tack för tipset, det hÀr kommer bli dyrt!
Fanns ju massor skoj som mÄste testas :D
 

Glantzen

FOP - Father Of Pearl
Paneristi
Friends Of KS
2-Faktor
den dÀr bezeln sÄg ju helt ok ut! :cool:

Edit: Den sÄg ju sÄ rolig ut att jag var tvungen att bestÀlla ett kit (frÄgade och han hade Àven armband hemma) sÄ om du vÀntar nÄgra dagar kan du fÄ en recension @Silverglantz ;)

Ser fram emot det, blev sugen pÄ bÄde silver, svart och lite annat dÀr :)
 
  • Like
Reactions: :-)

Glantzen

FOP - Father Of Pearl
Paneristi
Friends Of KS
2-Faktor
Jag vill minnas att jag sett en square hÀr med en display i brun/koppar/bronzeaktig ton.
Har jag drömt det eller kan nÄgon peka mig i rÀtt riktning? :)
 

roloj

Cartier
2-Faktor
SÀljaren heter gshockcustom. Just nu verkade det bara finnas bezel, men jag sÄg hela kit förut.
566CDFF3-C2AC-46E3-92D7-48D4461C748F.png

48C2C6AB-5804-424D-85D1-D3C1BE9D347F.jpeg

Jag skulle absolut kunna tÀnka mig en sÄn om det skulle pimpas. Jag skulle visserligen inte skygga för att först lacka stÄlisen och sedan tumla den i grus heller (om man redan har en stÄlis men tröttnat pÄ det blanka).
Hm... bra idé. Jag har en bezel och armband över som jag har funderat pÄ att labba med.
 

daniel svensson

Audemars
2-Faktor
@spammerstakeahike @Sonnyboy

Det Àr lugnt, hon kan ha den ett tag. Det Àr ju inte direkt sÄ att jag Àr helt utan klocka och nÀr hon tröttnat pÄ den kommer den förmodligen tillbaka.:)
Lite kul ÀndÄ att hon propsade pÄ att ha denna nÀr hon har bla Tag o Rolex i sin klocklÄda.:D
I sann KS anda har jag lite annat pÄ vÀg in i veckan ocksÄ.:bag::)
 
Topp