• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Fujoor

Patek
2-Faktor
Inte en gshock men jag tycker ÀndÄ den platsar hÀr!
DSC04353.jpg
 

Fujoor

Patek
2-Faktor
Är det en knapptryckning som krĂ€vs för att visa vĂ€rldstid?
Nej vÀrldstiden Àr till för att stÀlla in klockan. Du stÀller in den pÄ den tidszon du befinner dig i sÄ stÀller den om sig. I verkligheten syns knappt lÀnderna pÄ ringen. Bara i dagsljus trÀder dom fram.

Knappen Àr till för manuell synk eller för att se om den har synkat.
 

Derix

Patek
2-Faktor
Det hÀr kommer jag sÀkert att Ängra..:banghead:

Funderar pÄ att avyttra lite G-Shocks till förmÄn för annat. TÀnkte kolla intresset i denna trÄd innan de hamnar pÄ K&S. Alla Àr full set.


GWG-1000-1A3DR (Mudmaster)
7041B7E3-1FBF-409D-9DFD-E512A085EA1D.jpeg

GMW-B5000TFG-9 (Limiterad guldis)
F9EFA116-E96F-40FF-B8A3-3D0086944951.jpeg

DW-5030C-1JR (Limiterad 30th) SÅLD
84BD75EA-86F2-476F-9E3C-E7B03CD8DBFB.jpeg

GWF-D1000B Reserverad
C2748007-AFA6-427F-9272-71933BA9C707.jpeg

GD-120LM-1AER
E4153153-0822-4ED3-874B-1B0A86A78020.jpeg
 
Senast Àndrad:

Maads87

Breitling
Tjena allihopa, hoppas alla haft en go midsommar. Jag har ett problem med min mudmaster GWG-1000-1AER, knappen som man Ă€ndrar program i den lilla displayen den fastnar intryckt vĂ€ldigt mycket. Är det nĂ„n som vet va de kan vara?
 

Sonnyboy

Audemars
2-Faktor
Tjena allihopa, hoppas alla haft en go midsommar. Jag har ett problem med min mudmaster GWG-1000-1AER, knappen som man Ă€ndrar program i den lilla displayen den fastnar intryckt vĂ€ldigt mycket. Är det nĂ„n som vet va de kan vara?
TvÀtta rent med tandborste och tvÄl runt knappen. Eventuellt kolla pÄ tuben hur du kan dissikera klockan.
 
IMG_20190623_132359.jpg
Nu har jag haft min trilskande Rangeman pÄ altanen (jÀtteljust, men inte direkt sol) i en vecka. Kom hem i torsdags, dÄ blinkade charge. TÀnkte att nu Àntligen funkar den. I fredags sÄg den ut som pÄ bilden, och sÄ ser den ut fortfarande. Siffrorna flimmrar, dom Àndrar sej inte och den reagerar inte pÄ nÄgra knappar. Vad tror ni, Àr det nÄgon idé att göra en reset, (fÄr betala för det, Àr gruvligt ohÀndig med smÄ grejer) eller Àr det dags att ta ett snack med sÀljare/paypal? Har inte varit med om det hÀr förut...
 

Remofflan

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Tjena allihopa, hoppas alla haft en go midsommar. Jag har ett problem med min mudmaster GWG-1000-1AER, knappen som man Ă€ndrar program i den lilla displayen den fastnar intryckt vĂ€ldigt mycket. Är det nĂ„n som vet va de kan vara?
Om du inte vet med dig att det kan ha kommit in smuts, eller kan se/kÀnna/höra nÄgot som tyder pÄ det, sÄ kanske det kan gÄ pÄ garantin?
 
Topp