Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
MÄste sÀga att jag blev över förvÀnta nöjd. BÄde med bild och klocka.
![]()
Mycket bra. BrandkÄrsröd och med mÄnfas. Vad kan man mer begÀra.MÄste sÀga att jag blev över förvÀnta nöjd. BÄde med bild och klocka.
![]()
Ok, dags för mig att testa en G-shock. Har inte haft en sen jag var 14 typ. Vill hÄlla mig till de lite billigare modellerna och i den klassiska fyrkantiga designen. Vilka modellbeteckningar ska jag kolla in?
BÄde koll pÄ eld och varulvarMycket bra. BrandkÄrsröd och med mÄnfas. Vad kan man mer begÀra.
Ja, perfekt. SÀkerheten först.BÄde koll pÄ eld och varulvar![]()
Kanske passa pÄ nu frÄn CyberPhoto nÀr dom har rea med koden GSHOCK19 sÄ fÄr du en klassisk gw-m5610 för drygt 850.Ok, dags för mig att testa en G-shock. Har inte haft en sen jag var 14 typ. Vill hÄlla mig till de lite billigare modellerna och i den klassiska fyrkantiga designen. Vilka modellbeteckningar ska jag kolla in?
Kanske passa pÄ nu frÄn CyberPhoto nÀr dom har rea med koden GSHOCK19 sÄ fÄr du en klassisk gw-m5610 för drygt 850.
.
VĂ€lkommen.
Jag skulle nog tipsa om GW m5610.
Kanske passa pÄ nu frÄn CyberPhoto nÀr dom har rea med koden GSHOCK19 sÄ fÄr du en klassisk gw-m5610 för drygt 850.
Tack! Ska definitivt kollas in!+1 pÄ den
@Norken
Galet snyggt ju, var har du köpt det röda kitet?MÄste sÀga att jag blev över förvÀnta nöjd. BÄde med bild och klocka.
![]()
Köpte frÄn en polsk Ebay sÀljare , men finns Àven pÄ tiktox.Galet snyggt ju, var har du köpt det röda kitet?
Jag tror att lÀnken spelar in. Har bara en annan 5600 för nÀrvarande och den kÀnns mycket mindre.smÄ?!? dom Àr vÀl typ 43mm. tycker den sitter som ett smÀck pÄ din handled!![]()
NÀr jag mÀtt temperaturen i vatten med en ny Rangeman (GPR-B1000) sÄ har det inte gjort nÄn skillnad om jag tagit den av armen. Visst, jag har inte haft den av i en halvtimme, men en hygglig stund och man ser ju om talet stabiliseras. Det kÀnns som den mÀter mer tillförlitligt Àn den Àldre Rangeman GW-9400.Ja. Huden pÄverkar vÀl mkt antar jag. Men kÀnns som det pÄverkar mindre nÀr man Àr i vatten. Kan ju givetvis ha fel. Men den stannade pÄ 22.3 grader efter bara nÄgra minuter i vatten pÄ handleden.
Av de som finns pÄ cyberphotokampanjen Àr nog största vattendelaren mellan modellerna: med/utan solcell (tough solar) + automatisk tidinstÀllning mha radiosynk (multi band 6).Ok, dags för mig att testa en G-shock. Har inte haft en sen jag var 14 typ. Vill hÄlla mig till de lite billigare modellerna och i den klassiska fyrkantiga designen. Vilka modellbeteckningar ska jag kolla in?
Vad Àr det för ref pÄ en sÄn, den var ju riktigt sweet!![]()
RÄkade Äka inom en klockaffÀr och gick ut med en ny G. BlÄtand och kompositlÀnk. Lite otippat med guld, men helsike vad bra displayen Àr!
Tycker att kompisitlÀnken verkligen höjer klockan. KÀnns större pÄ handleden pÄ nÄgot sÀtt. Har inte anvÀnt 5600 pÄ ett tag dÄ jag tyckt de kÀndes lite smÄ, men det blir nog Àndring pÄ det nu.
Lite extra Google sÄ löste det sigVad Àr det för ref pÄ en sÄn, den var ju riktigt sweet!![]()
Skulle sĂ€ga att det inte Ă€r vĂ€rt besvĂ€ret! Ăr ju ett jĂ€kla meck att byta knappar och sen fĂ„ den lika tĂ€t. Men om du tvunget mĂ„ste sĂ„ tror jag att nĂ„gon av dom utgĂ„ngna gw-5000 modellerna med negativ display hade svarta knappar. Finns dom inte pĂ„ watchtech eller pacparts sĂ„ finns dom inte.Lite extra Google sĂ„ löste det sig
Blev riktigt sugen pÄ en MEN jag skulle vilja ha svarta knappar och skruvar!
Vart finner jag det smidigast?![]()
Tvunget Ă„ tvunget men det hade blivit riktigt najs med den bezelen jag tĂ€nkte mig isf...Skulle sĂ€ga att det inte Ă€r vĂ€rt besvĂ€ret! Ăr ju ett jĂ€kla meck att byta knappar och sen fĂ„ den lika tĂ€t. Men om du tvunget mĂ„ste sĂ„ tror jag att nĂ„gon av dom utgĂ„ngna gw-5000 modellerna med negativ display hade svarta knappar. Finns dom inte pĂ„ watchtech eller pacparts sĂ„ finns dom inte.
Det Àr bara @Tampa_blord som vÄgar sig pÄ glasbyte, knappbyte och annat avancerat.Tvunget Ä tvunget men det hade blivit riktigt najs med den bezelen jag tÀnkte mig isf...
LÀr hoppa över det dock, har inte ens vÄgat mig pÄ att mecka sjÀlv med SKXer sÄ![]()
Det Àr en GW-B5600BC-1ERVad Àr det för ref pÄ en sÄn, den var ju riktigt sweet!![]()
Snygg bild, jag kÀnde inte igen den förstDet Àr en GW-B5600BC-1ER
Ok. Men Àr det i vatten dÄ eller? Min mudmaster visar typ alltid runt 30-31 grader nu nÀr det Àr rÀtt varmt ute. KÀnns som det Àr frÄn huden dock. Riktigt sÄ varmt Àr det ju inte alltid...NÀr jag mÀtt temperaturen i vatten med en ny Rangeman (GPR-B1000) sÄ har det inte gjort nÄn skillnad om jag tagit den av armen. Visst, jag har inte haft den av i en halvtimme, men en hygglig stund och man ser ju om talet stabiliseras. Det kÀnns som den mÀter mer tillförlitligt Àn den Àldre Rangeman GW-9400.
Idag visade min 31.2 efter att ha varit liggandes i en halvtimma. Fast det Àr ju varmt idag.Ok. Men Àr det i vatten dÄ eller? Min mudmaster visar typ alltid runt 30-31 grader nu nÀr det Àr rÀtt varmt ute. KÀnns som det Àr frÄn huden dock. Riktigt sÄ varmt Àr det ju inte alltid...