Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Börjar trivas mer och mer med nya. Skönt att man inte skicka tbx den!
![]()
Ja den Àr jÀvligt cool.Tycker den Àr vÀldigt fin med kolfiberbezeln! Och ser ut att sitta bra, tack för bilden jag fick förresten![]()
Ja den Àr jÀvligt cool.
VarsÄgod, sÄ lite sÄ. Vad blev det tillslut?
SÀg till om/nÀr du ska flippa, varit sugen pÄ en vit bra lÀngeNy dag och ny klocka.
![]()
Hade denna en gÄng i tiden. Tycker dock om quad sensor gulfen mest. Hade gÀrna haft den svart gröna om jag kom över den till ett skapligt pris.
Hade denna en gÄng i tiden. Tycker dock om quad sensor gulfen mest. Hade gÀrna haft den svart gröna om jag kom över den till ett skapligt pris.
![]()
![]()
Finns Àven en titan modell som uppfyller dina krav. Den gÄr en bra bit över 10k. Gw-5000 Àr nog ditt bÀsta alternativ.Finns det nÄgon Square G-Shock med följande egenskaper?
* Radiostyrd
* INTE bluetooth
* Screwdown caseback
* Sol-driven
GW-5000 verkar ticka alla dessa boxar? Eller missar jag nĂ„got? Ăr det den enda modellen?
Riktigt najs!
Finns Àven en titan modell som uppfyller dina krav. Den gÄr en bra bit över 10k. Gw-5000 Àr nog ditt bÀsta alternativ.
den och gw-t5030c-1jr Àr dom enda vad jag vet. men du kommer inte gilla priset om du hittar en 5030 till salu.![]()
BÄda sÄklart. Om du bara mÄste ha en hade jag valt gw-5000.Tack!
Vilken skulle ni valt mellan GW-5000 och typ DW-5035 ? UrsÀkta noob-frÄgor
Nice. SĂ„n har jag oxĂ„ haft. Fast vit. âș
GW-5000. Blev vÀldigt positivt överraskad nÀr jag fick hem den.Tack!
Vilken skulle ni valt mellan GW-5000 och typ DW-5035 ? UrsÀkta noob-frÄgor
BÄda sÄklart. Om du bara mÄste ha en hade jag valt gw-5000.
jag hade valt 5035:an för att jag Àr en obotlig sucker för den klassiska tegelstensdesignen.
Tack för svar ! FÄr se vilken som fÄr komplettera dennaGW-5000. Blev vÀldigt positivt överraskad nÀr jag fick hem den.