• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Börjar trivas mer och mer med nya. Skönt att man inte skicka tbx den!
20190727_181956.jpg

Hade denna en gÄng i tiden. Tycker dock om quad sensor gulfen mest. Hade gÀrna haft den svart gröna om jag kom över den till ett skapligt pris.
DSC_0004.jpg
DSC_0004-1.jpg

Jag Àr tvÀrtom, gillar denna mer estetiskt utom kanske den du nÀmner som Àr supersmutt! Priset pÄverkade ocksÄ en del, fick för 2k vilket ÀndÄ kÀnns bra för en master of G :)

Finns det nÄgon Square G-Shock med följande egenskaper?

* Radiostyrd
* INTE bluetooth
* Screwdown caseback
* Sol-driven

GW-5000 verkar ticka alla dessa boxar? Eller missar jag nĂ„got? Är det den enda modellen?

Finns det nÄgon Square G-Shock med följande egenskaper?

* Radiostyrd
* INTE bluetooth
* Screwdown caseback
* Sol-driven

GW-5000 verkar ticka alla dessa boxar? Eller missar jag nĂ„got? Är det den enda modellen?
Finns Àven en titan modell som uppfyller dina krav. Den gÄr en bra bit över 10k. Gw-5000 Àr nog ditt bÀsta alternativ.

Kan passa pĂ„ att frĂ„ga. NĂ€r jag försöker synka mot atomklockan via radiovĂ„gor failar den varje gĂ„ng. Är det nĂ„got speciellt jag ska tĂ€nka pĂ„? Har provat bĂ„de inomhus och utomhus . "RCVD" blinkar i typ 30 sekunder, sen fĂ„r jag "ERR" bara

Tillbaka
Topp