• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

IMG_20190726_171728.jpg

Min andra gshock nÄgonsin.första fick jag nÀr jag var 15. Ska bli kul att testa

sÄg den dÀr tillsammans med nÄgra andra i butik idag (den fanns i röd nyans med). riktigt snygg! otroligt nÀra ett impulsköp. men jag hade en red-out pÄ ebay bud sÄ jag bet ihop.
(red-outen vann jag för övrigt nyss :p wheee)
Red-outen Ă€r grym. Är den rund eller fyrkantig? :)

• Like
Reactions: :-)
Min handled Àr 16.5 - 17 cm och MM passar perfekt...
NĂ€r jag hade RM upplevde jag den som ”platt” och liiite för stor pĂ„ vintern, men pĂ„ vĂ„ren-sommaren sĂ„ svĂ€ller handleden lite och dĂ„ var den OK.
MM skulle kÀnnas lite för liten och rund pÄ dig, sÄ köp en RM, det Àr den bÀsta och mest anvÀndarvÀnliga G-shocken Casio har tillverkat!

Min handled Àr 16.5 - 17 cm och MM passar perfekt...
NĂ€r jag hade RM upplevde jag den som ”platt” och liiite för stor pĂ„ vintern, men pĂ„ vĂ„ren-sommaren sĂ„ svĂ€ller handleden lite och dĂ„ var den OK.
MM skulle kÀnnas lite för liten och rund pÄ dig, sÄ köp en RM, det Àr den bÀsta och mest anvÀndarvÀnliga G-shocken Casio har tillverkat!

Högg en Rangeman!

Vad Àr de för ref pÄ den?

Det Àr en moddad GWG-1000 med armband frÄn Tiktox.

Edit. Armband Àr egentligen en gÄva frÄn @S.L men jag antar att det kommer frÄn Tiktox :) Eller hur @spammerstakeahike ?

Yes, bandet Àr frÄn @S.L men jag vet inte om den har sitt urpsprung hos tiktox.
@DRW - originalbandet som satt pÄ min Àr militÀrgrön / olivgrön.

Tillbaka
Topp