Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Red-outen Ă€r grym. Ăr den rund eller fyrkantig?sĂ„g den dĂ€r tillsammans med nĂ„gra andra i butik idag (den fanns i röd nyans med). riktigt snygg! otroligt nĂ€ra ett impulsköp. men jag hade en red-out pĂ„ ebay bud sĂ„ jag bet ihop.
(red-outen vann jag för övrigt nysswheee)
Grattis, blir knappt coolare Àn sÄ. Inte rödare hellerfyrkantig sÄklart. har suktat lÀnge efter den. displayen Àr tokgrym tycker jag.
Ok. FĂ„r vĂ€l lĂ„ta den ligga sen. Ăr ju vĂ€ldigt varmt. Men mkt handledstid just nu.Idag visade min 31.2 efter att ha varit liggandes i en halvtimma. Fast det Ă€r ju varmt idag.
Jsg tror jag lyckades stĂ€lla in min. Det skilde bara tvĂ„ grader mellan handled och utan. LĂ„ter det rimligt? Trodde det skulle vara mer .Ok. FĂ„r vĂ€l lĂ„ta den ligga sen. Ăr ju vĂ€ldigt varmt. Men mkt handledstid just nu.![]()
Det lÄter ju fullt rimligt.Jsg tror jag lyckades stÀlla in min. Det skilde bara tvÄ grader mellan handled och utan. LÄter det rimligt? Trodde det skulle vara mer .
Det Àr bara @Tampa_blord som vÄgar sig pÄ glasbyte, knappbyte och annat avancerat.
Rangeman vs Mudman?
SvĂ„rt val!â
Hur stor handled har du?
Behöver du höjd- och tryckmÀtare?
Har du provat en Rangeman i affÀren, hur bekvÀm kÀnns den?
Min handled Àr 16.5 - 17 cm och MM passar perfekt...
NĂ€r jag hade RM upplevde jag den som âplattâ och liiite för stor pĂ„ vintern, men pĂ„ vĂ„ren-sommaren sĂ„ svĂ€ller handleden lite och dĂ„ var den OK.
MM skulle kÀnnas lite för liten och rund pÄ dig, sÄ köp en RM, det Àr den bÀsta och mest anvÀndarvÀnliga G-shocken Casio har tillverkat!
Köpte du nÄgon?IkvÀll ska banne mig nÄgot köpas med all rea överallt (watchshop, cynerphoto, klockor.nu) och lite roligt som ÀndÄ finns pÄ K&S...
Ojoj, riktigt snygg! Vad Àr det för modell? Och trevligt namn du har hehe![]()
Vad Àr de för ref pÄ den?I sitt rÀtta element : vatten och gegga
![]()
Det Àr en moddad GWG-1000 med armband frÄn Tiktox.Vad Àr de för ref pÄ den?
Vad Àr de för ref pÄ den?
Det Àr en moddad GWG-1000 med armband frÄn Tiktox.
Edit. Armband Àr egentligen en gÄva frÄn @S.L men jag antar att det kommer frÄn TiktoxEller hur @spammerstakeahike ?
Haha. Kan intyga att glasbyte Àr snudd pÄ en nÀradöden-upplevelse. Iaf om man ger sig pÄ det mha eltejp, lego, en tving och annat man rÄkar ha hemma.Det Àr bara @Tampa_blord som vÄgar sig pÄ glasbyte, knappbyte och annat avancerat.
Den sÄg ruskigt nice ut med de gula armbandet!Det Àr en moddad GWG-1000 med armband frÄn Tiktox.
Edit. Armband Àr egentligen en gÄva frÄn @S.L men jag antar att det kommer frÄn TiktoxEller hur @spammerstakeahike ?