Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Najs! Har du haft den lÀnge?![]()
Mudman idag igen![]()
Tack! Bara haft den i en vecka men har haft pÄ den varje dagNajs! Har du haft den lÀnge?
Har bestÀllt en frÄn Cyberphoto. TillfÀlligt slut, men det gick iaf att bestÀlla, och rabattkoden funkade. Tiden fÄr utvisa..
Jag tror det Ă€r telefonen som underdriver. Ăven andra stegrĂ€knare samt Garmin klockor visar i stil med vad min gbd-800 visar. Kollar man pĂ„ stegen medan man gör sĂ„ ser man ju i realtid hur den uppdaterar.MĂ„ste sĂ€ga att stegrĂ€knaren pĂ„ nya Mudmastern Ă€r en riktigt trevlig funktion. Men blir extremt mkt mer Ă€n vad telefonen visar, och har ju den pĂ„ mig för det mesta oxĂ„...
![]()
Ja det verkar lite sĂ„. Testade faktiskt att kolla imorse nĂ€r jag var ute och sprang. Noterade antal steg innan och efter. Skilde sig faktiskt inte sĂ„ mycket. Ska testa nĂ„gra gĂ„nger igen. Men den verkar inte riktigt uppdatera i realtid alla gĂ„nger heller...Jag tror det Ă€r telefonen som underdriver. Ăven andra stegrĂ€knare samt Garmin klockor visar i stil med vad min gbd-800 visar. Kollar man pĂ„ stegen medan man gör sĂ„ ser man ju i realtid hur den uppdaterar.
Tror den tar en paus om du har igÄng den hela tiden men att den uppdaterar i bakgrunden. SÀtter du pÄ den sÄ börjar den rÀkna igen.Ja det verkar lite sÄ. Testade faktiskt att kolla imorse nÀr jag var ute och sprang. Noterade antal steg innan och efter. Skilde sig faktiskt inte sÄ mycket. Ska testa nÄgra gÄnger igen. Men den verkar inte riktigt uppdatera i realtid alla gÄnger heller...
FÀrgglatt!Lite coola retro vibbar frÄn ett enkelt GTG tidigare i Är (inte mina klockor),
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja det lÄter rimligt.Tror den tar en paus om du har igÄng den hela tiden men att den uppdaterar i bakgrunden. SÀtter du pÄ den sÄ börjar den rÀkna igen.
G-Shock har ju blivit snyggare med Ären kan man sÀga! Eller sÄ följde de 90-tals trenden och dippade dÀrmed i samklang med seklet. Jag har förresten sökt efter en G-Shock jag hade en period runt 1997 utan resultat, kanske mest pga dÄligt minne. Har för mig att det var en alti/baro funktion pÄ klockan. Jag fick dÀremot lÀmna tillbaka denna eftersom det bildades kondens pÄ insidan av glaset nÀr det var kallt ute.Lite coola retro vibbar frÄn ett enkelt GTG tidigare i Är (inte mina klockor),
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lite coola retro vibbar frÄn ett enkelt GTG tidigare i Är (inte mina klockor),
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sannolikt en riseman! Gw-9200. Finns Àldre ref ocksÄ jag inte har koll pÄ.G-Shock har ju blivit snyggare med Ären kan man sÀga! Eller sÄ följde de 90-tals trenden och dippade dÀrmed i samklang med seklet. Jag har förresten sökt efter en G-Shock jag hade en period runt 1997 utan resultat, kanske mest pga dÄligt minne. Har för mig att det var en alti/baro funktion pÄ klockan. Jag fick dÀremot lÀmna tillbaka denna eftersom det bildades kondens pÄ insidan av glaset nÀr det var kallt ute.
Skönt retro!
Wademan? Fick googla denna. Cool.
Ett gtg I min smak!Lite coola retro vibbar frÄn ett enkelt GTG tidigare i Är (inte mina klockor),
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En G-7710 kanske?
![]()
Ja hade en med std display för lÀnge sen. Trevlig storlek pÄ den faktiskt...Den kan absolut vara ett alternativ, lÀgger till den pÄ den evigt lÄnga inköpslistan
Hittade Àven en riktigt snygg modell pÄ Casios hemsida som heter GWM500A-1. TyvÀrr verkar den inte sÀljas i Sverige.
![]()
Ăr det en guldfĂ€rgad med negativ display du efterfrĂ„gar?SĂ„lde min GMW-B5000TFG-9ER, den guldfĂ€rgade stĂ„lisen med positiv display. Nu kĂ€nner jag att jag kanske skulle ha en stĂ„lis igen. Har nĂ„gon koll pĂ„ om det bara Ă€r displayen som skiljer mellan modellerna med pos och neg display? Min var blankpolerad och jag tycker inte att de med neg display inte ser lika blanka ut pĂ„ bild - nĂ€stan en sidenmatt yta. StĂ€mmer det eller Ă€r det bilderna som spelat mig ett spratt?
Det sÄg inte bekant ut. Kanske Àr det en Àldre ref?Sannolikt en riseman! Gw-9200. Finns Àldre ref ocksÄ jag inte har koll pÄ.