• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

8E79A7AF-D660-4364-815D-C4EB06F354B6.jpeg
Tactical stealth family training.

SÄlde min GMW-B5000TFG-9ER, den guldfÀrgade stÄlisen med positiv display. Nu kÀnner jag att jag kanske skulle ha en stÄlis igen. Har nÄgon koll pÄ om det bara Àr displayen som skiljer mellan modellerna med pos och neg display? Min var blankpolerad och jag tycker inte att de med neg display inte ser lika blanka ut pÄ bild - nÀstan en sidenmatt yta. StÀmmer det eller Àr det bilderna som spelat mig ett spratt?
Det finns en med negativ display pÄ K&S för ett riktigt bra pris.

Har ögonen Ă„ den. Kliar onekligen i fingrarna. Men jag gillar verkligen det högblanka C-3PO-utseendet som den positiva har. Å andra sidan kĂ€nslig för repor. SvĂ„ra val ;)
Jag hade en med positiv display som jag knappt vÄgade anvÀnda för att den var sÄ repkÀnslig. VÀldigt snygg dock :(

du har nog rÀtt om det Àr modellerna GMW-B5000TFG-9 (lim. ed. slutades tillverkas i april 2018, och börjar bli svÄr att fÄ tag pÄ ny) samt GMW-B5000GD-9.
jag killgissar (för jag har aldrig hÄllit i dom sida vid sida) att GMW-B5000TFG-9 Àr mer polerad Àn GMW-B5000GD-9.
GMW-B5000GD-9 har Àven "brushed" bezel vilket GMW-B5000TFG-9 saknar.
guldisar.jpg
guldfeber.jpg
Vad fina de ser ut. Kanske skulle köpt sÄn istÀllet för black ip. Men kan bli för mycket guld.

• Like
Reactions: :-)
NymÄne ikvÀll! FullmÄne den 15 augusti @:-) Riktigt skön kÀnsla pÄ Mudman. Lite nÀttare och lÀttare att bÀra Àn Rangeman och pÄ sitt sÀtt snyggare utan ljusknapp kl 6. Jag trodde inte att kÀnslan skulle skilja sig sÄ mycket :) Jag Àr verkligen supernöjd men nu blir det köpstopp @Fujoor Tack gubbar för tips och inspiration!
DA6CE06A-ACAE-46D8-AB02-42C2ADBBB774.jpeg

NymÄne ikvÀll! FullmÄne den 15 augusti @:-) Riktigt skön kÀnsla pÄ Mudman. Lite nÀttare och lÀttare att bÀra Àn Rangeman och pÄ sitt sÀtt snyggare utan ljusknapp kl 6. Jag trodde inte att kÀnslan skulle skilja sig sÄ mycket :) Jag Àr verkligen supernöjd men nu blir det köpstopp @Fujoor Tack gubbar för tips och inspiration!

Haha vafan... hÀmtar ut min Rangeman idag och valde ju bort Mudman :banghead:

Jjjj
Gött! Klart man ska "inspirera" :p

Haha vafan... hÀmtar ut min Rangeman idag och valde ju bort Mudman :banghead:
Skulle vilja pÄstÄ att Rangeman Àr det första valet pga alla funktioner samt att den Àr mer premium Àn Mudman. Men som vardagsklocka Àr Mudman lite mer diskret och funktionell om du inte rÀknar höjdmetrar per dag. Jag gillar den integrerade mÄnfasen pÄ Mudman. De kompletterar varandra bra!

Senast Àndrad:

Snygg.. Tyckte inte att modellen var nÄgot speciellt i början men nu...

SĂ„klart. Har inte du det? ;)
Helt Àrligt sÄ har jag bara med mig en vattenflaska och en pytteliten Patagonia vindjacka som min dagliga edc :) har nog inte nytta av nÄgot annat.
Mja, pÄ sin höjd ett makeaméarmband men det var lÀnge sedan sist. Men en liten fÀllkniv brukar fÄ följa med :)

Tillbaka
Topp