Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Lite nytt pÄ squarefronten pÄ Kastrup.
![]()
Och âminâ Frogman i montern. Det var som tusan!
![]()
Jag ska frÄga nÀsta gÄng, hade lite ont om tid. Men detta Àr den billigaste (men mest bekvÀma) modellen sÄ runt 3500-4000.Vad kostar en frogman?
(Nyfiken)
Finns inte pÄ MudmanHur har man klarat sig utan Multi Band 6?!
![]()
HÀr Àr det oxÄ köpstopp. Men Mudman ser inte dum ut.Skönt att det Àr varmt![]()
![]()
Jag gillar den ocksÄ! Den har identisk storlek som dw-5700, fast tunnare. RÀtt grymt. Helt klart bÀrbar!
UrlÀcker!Inte helt fel?
![]()
Sorry, menade verkligen inte att dissa nÄgons klocka, bara min personliga smak.Jag gillar den ocksÄ! Den har identisk storlek som dw-5700, fast tunnare. RÀtt grymt. Helt klart bÀrbar!
Bifogar bild pÄ 5700an för spÀnningens skull.
![]()
MÄtten Àr typ identiskajassÄ sÄ smÄ? dÄ Àndrar jag mig! trodde dom var stora som vanligt.![]()
Sorry, menade verkligen inte att dissa nÄgons klocka, bara min personliga smak.![]()
Exakt! En bra blandning av fyrkantigt och runtUrlÀcker!
Gillar egentligen inte röda klockor, men den dÀr Àr ju jÀttefin!
MÄste ju sÀga att det Àr en riktigt snygg modell imho. Lite som 5700-varianten av en square borde varit![]()
SÄ lite sÄ. Man man mÄste prova pÄ alla nya modeller!... not my cup of tea... glad att jag köpte ga-2000... tack @Fujoor![]()
Just Det. Det hade besparat alla mkt huvudvÀrk. Ser ju onekligen ut som dw-5600 band. Kommer sÀkert nya carbon core 5600or ocksÄ!ja, jag ser pÄ baksidan nu att den ser liten ut.
tro om det blir quick-release pÄ nya square med? lÀr ju vara samma armband.
Behövs fan inte mycket för att hetsa upp ossmen Ähhh... den Àr ju hur bra som helst! hur kunde jag missa storleken. det Àr vad jag efterfrÄgat ett antal gÄnger.
gissar pÄ att det kommer bli en högst framgÄngsrik serie.
nÀr den kommer i stÄl...![]()
Ja, just den prisklassen Àr vÀldigt farligden Àr dessutom prissatt som den billigaste squaren. d.v.s. impulsköpsfarlig. hahaha. ja jag ska iaf prova en!![]()
Jag gillar den svart/vita. Enkel att avlÀsa och stilren. Kanske blir en sÄdan om de inte kryper upp i pris.
Perfekt, dÄ vet jag hur jag ska uppdatera min G-Shock i höst. För inte blir det ett endast Japan-slÀpp?
Ăr det friskis i GBG?Första gympasset med Mr.Rangeman
![]()
SÄvida man inte Àr villig att lÀgga 2,5 kkr + importavg. för en GW-9300-1JF (JDM). Finns Àven ett par limiterade varianter, t ex den i grÄ camo som Fujoor har. Men de Àr sÄklart Ànnu dyrare ...Finns inte pÄ Mudman![]()